Vanmorgen nogmaals een witte test...weer niet zwanger dus. We hebben al een intake voor ivf gehad dus kunnen volgensmij zo starten. Ivf wordt in hetzelfde ziekenhuis gedaan. We hebben alleen tijdens de intake afgesproken dat we toen nog 3 iui pogingen kregen en dan pas starten met ivf. Nu dus nog 2 iui's te gaan. Ben er een beetje klaar mee. Zoiezo slaan we nu weer 1 cyclus over omdat we een weekendje weggaan volgende week en ik dan precies op cyclusdag 8 uitkom waardoor ik dus niet naar het zh. kan. Me dochtertje wordt ook steeds ouder en wil er niet teveel leeftijdsverschil tussen hebben. Heb ff een baalmoment.
Dit herken ik helemaal. Mijn oudste is van 2011. Ik vind het niet leuk dat er zoveel leeftijdsverschil tussen zit straks, maar zie er nu ook wel weer het voordeel van in. S. dadelijk op de basisschool dus echt een paar uur quality time voor beeb en mij. Sterkte!
@jolanda, ik heb niet de 2 weken na terugplaatsing afgewacht met testen al was dat wel het advies van het ziekenhuis. In de eerste wachtweek al wel getest om te zien of de ovitrelle uit mijn lichaam was en dat was toen ook zo, spierwitte test. 13 dagen na punctie testte ik positief, heel licht, maar het was echt een streepje. @gelukkig, balen weer zeg! Ik snap dat je klaar bent met de iui, wachten duurt zolang, zeker als je weer een cyclus over moet slaan.
Was je eerder gaan testen omdat het wachten zo lang duurde of omdat je ook al kwaaltjes had (puur nieuwsgierigheid)? Ik heb nooit eerder getest, werd altijd op tijd ongesteld en had de dagen ervoor dan al bruinverlies... maar dat kan natuurlijk nu ook worden tegengehouden door de utrogestan... blijft zooo spannend...
Ik had de dagen voor het testen echt een enorme trek in eten, maakte niet uit wat als het maar veel was. Op de testdag had ik een beetje zuur gevoel, dat heb ik nooit, dus toen was ik het wachten beu volgens ziekenhuis had ik nog 6 dagen moeten wachten.
Vanmorgen ongesteld geworden. Heb toch het zh. gebeld om te vragen of het ook mogelijk is om op dag 9 voor fm. te komen i.p.v. dag 8. Dit is gelukkig geen probleem dus we gaan toch weer door voor poging 11... Jolanda...ben zo benieuwd.
Wat fijn Gelukkig, toch door kunnen! Hier sinds vanochtend buikkrampen, dit voorspelt volgens mij niet veel goeds. Had bij het afvegen een minibeetje slijm met bruin... Ik wacht het dus maar weer af en ga zeker nog niet testen.
Spannend Jolanda, beetje bruinverlies hoeft geen slecht teken te zijn, zolang het niet rood is zeker moed blijven houden @ gelukkig, balen dat het weer niet gelukt is deze keer, maar wel erg fijn dat je meteen weer door kunt. Een ronde over slaan, voelt zo verloren.
Jolanda...wat spannend zeg. Het hoeft zeker niet negatief te zijn. Kan alle kanten op. Nog even succes met afwachten.
Vandaag uitgangsecho gehad en er was iets te zien van 10 mm., een follikkel of cycte. Moest direct bloedprikken en kreeg vanmiddag telefonisch te horen dat de bloedwaardes goed zijn en ik dus door mag voor de 11e iui. Net de 1e menopur weer gezet... Jolanda...Hoe is het? Nog bruinverlies gehad? Wanneer ga je testen?
Het gaat wisselend. Helemaal geen bruinverlies meer gezien, maar wel af en toe wat buikkrampen (gisterochtend, gisteravond en vanavond weer). Ik vind het nu echt heel spannend worden. Maar ik ga echt pas vrijdag testen, nog 3 nachtjes slapen... Fijn dat je weer door mag! Heel veel succes weer deze ronde. Ik blijf voor je duimen!
Heel spannend Jolanda. Misschien was het de innesteling die het bruinverlies veroorzaakte? Hoop het heel erg voor je. Gezellig, ik hoop dat het nu echt raak is hoor. Wat duurt het toch lang!
Hoe gaat het met je Jolanda? Je houdt het wel spannend hoor! Misschien kan je toch al eens een testje doen? Zou normaal al positief moeten zijn als het gelukt is. Je gaat toch geen bloeding doorkrijgen terwijl je nog Utro gebruikt. (althans zo was het bij mij toch steeds: 5 dagen na stoppen met utro kwam mijn bloeding pas door)
Ik ga morgen testen i.v.m. werk, morgen zijn we allebei vrij en kunnen we rustig testen (normaal gaat manlief om 6.00 uur de deur uit). Ik krijg echter steeds meer het gevoel dat het niet gelukt is. Ik heb geen symptomen. Ik heb de hele week al geregeld buikkrampen gehad en sinds vanochtend bij het afvegen toch ook weer bruinverlies (waar dat maandag een mini beetje was vermengd met slijm, is het nu duidelijker aanwezig). Maar nog één dagje wachten en dan weten we het zeker!
Toch hoop ik dat het WEL gelukt is, Jolanda! Laat je iets weten! Wat spannend, die test... Ik zou niet durven kijken volgens mij...
Oh Jolanda...ik ben ook zo benieuwd. Hoeveel utrogestan bolletjes gebruik je? En hoevaak per dag? Lenamill...Hoe gaat het met jou? Hoe zit jij nu in je behandeling? Zit je nu weer aan de pil? Sorry maar weet het ff niet meer. Ik ga morgen heerlijk een weekendje weg, met 22 familieleden in een groot huis op een roompot park. Zo'n zin in...en dan maandag de 1e fm. weer. Ben benieuwd wat we dan te zien krijgen omdat we op dag 3 natuurlijk al iets zagen van 10 mm.
Met mij gaat het goed. Lief dat je het vraagt. Ik heb het gelukkig erg druk de laatste weken, zodat ik zeer weinig tijd heb om na te denken... Ik neem nog eventjes de pil, tot 28 oktober. Op 5 november moet ik beginnen prikken. Half november nieuwe pick-up. Ik probeer tegen dan al wat meer ontspannen te zijn. Dus ik neem heel de herfstvakantie verlof en ook op 11 november werk ik niet. In België is 11 november een feestdag (wapenstilstand), maar als zelfstandige heb ik op deze dag vaak wel gewerkt de afgelopen jaren... Dit jaar dus lekker niet. De herfstvakantie valt begin november hier. Geniet van je weekendje weg! Kan erg veel deugd doen! Jolanda: succes met testen morgen!!