Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jolanda...EN?

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik ben ook heel benieuwd hoor! Ben bijna even zenuwachtig dan wanneer ik zelf moet testen...

3. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Lekker uitgeslapen en meten hier kijken.....Jolanda is er al nieuws?

4. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Nee, nog niet. Manlief moest vanochtend toch werken en wil graag samen testen en daarna ook samen zijn... dus nog een paar uurtjes wachten. Ik vind het superspannend... wat lief dat jullie allemaal zo meeleven!

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Waaaauw Jolanda! Wat ben jij ijzersterk om het zoooooo lang vol te houden!! Ik had al lang getest!:D

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Nou idd. Jolanda wat ben jij sterk. Ik ben zelfs zenuwachtig...succes straks en ik duim voor een knaller...

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wow wat een wilskracht. Geen bruinverlies meer Jolanda?

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Helaas dames. Vlak voordat manlief thuis kwam om samen te testen had ik bij de toiletgang al rood bloedverlies, voor mij toch echt de bevestiging dat het niet gelukt is. Ook de zwangerschapstest was duidelijk negatief. We zijn erg verdrietig (ondanks dat ik zelf al het idee had dat het niet gelukt was de afgelopen dagen, toch hou je hoop). Ook angst: waarom zou het een volgende poging wel lukken? Maar goed, nu eerst de menstruatie verder afwachten en contact opnemen met het ziekenhuis hoe verder...

9. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat ontzettend balen Jolanda, ik had echt goede hoop na je verhaal. Nu even tijd voor jezelf en je partner om deze teleurstelling weer een plekje te kunnen geven.

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    oooooh neeee! Pfff Ik had echt gehoopt nog eens een positief IVF verhaal te horen! Heb er nood aan... Mij irriteert het heel erg dat ALS we samen geen kindje kunnen krijgen dat adoptie geen optie is bij ons. Mijn man wil absoluut geen adoptie en zeker ook geen pleegzorg. Soms denk ik dan wel eens: zou ik met een andere man wel al mama zijn geweest? Zo mag ik niet denken, maar ik vraag het me wel vaak af. Veel sterkte! En vol goede moed aan de cryo-terugplaatsing!

11. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Bluh niet leuk! :(

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Jolanda...dikke knuffel en sterkte. Hoeveel embrio's heb je nu nog in de vriezer?

13. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Dank jullie wel!
    We hebben nog twee embryo's in de vriezer... Maandag moet ik bellen voor het maken van een afspraak hoe verder met deze cryo's.

14. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    @jolanda, ik wil je hoop niet verder de grond in boren, maar je alvast wel voorbereiden. Kans bestaat dat je een rustmaand hebt voor er een cryo teruggeplaatst mag worden. Volgens mij na een punctie altijd eerst een rustmaand. :(

15. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Doe je niet hoor Diz! Ik weet dat we eerst een rustmaand moeten hebben voor er weer in een cyclus een cryo teruggeplaatst kan worden. Is voor mijn lichaam ook wel goed (en emotioneel ook). Maar die afspraak wil ik wel alvast maken, zodat we weten hoe het verder gaat lopen.

16. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat je dit al wist. Ik en mensen bij wie het niet bekend was, die raakte echt in de put. Ik weet hoe vervelend wachten kan zijn

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ja wachten kan heel vervelend zijn, maar een maand is snel voorbij!;)

18. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Vandaag echt een enorme baaldag! Niks wil lukken. Toen ook het eten nog mislukte, heb ik even een potje staan janken. Dat lucht op...

19. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Janken kan zo fijn zijn!

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat ken ik. Hier ween ik me ook vaak in slaap na een mislukte poging, dagen na elkaar... Tegen de volgende poging voel je je terug goed, alsof je weer alles aan kan. Jullie kennen het wel he! Ups en downs! De downs duren vaak veel langer dan de ups... Helaas

Deel Deze Pagina