Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jolanda...Hoop dat je je al wat beter voelt.

Ik heb vandaag fm. gehad en 2 grote follikels. Donderdag de iui en dan weer 2 lange weken op de wachtbank...

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Het gaat wisselend. Over het algemeen gaat het wel weer beter, maar op een dag als vandaag willen er mensen weten hoe het gegaan (nadeel van het vertellen, maar ik vind het wel belangrijk dat mijn directe collega's op de hoogte zijn)... Mijn menstruatie is ook erg anders verlopen. Van te voren werd aangegeven dat deze heviger zou zijn, maar bij mij is het omgekeerde gebeurt: alleen vrijdag veel bloedverlies gehad, daarna weinig (dat is bij mij nog wel normaal). Vrijwel geen buikpijn gehad, terwijl ik normaal echt niet zonder Aleve Feminax kan (paracetamol is niet voldoende). Nu maandje rust... volgende week donderdag hebben we afspraak in het ziekenhuis.

Klinkt goed Gelukkig, 2 mooie follikels, 2 mooie kansen! Donderdag alweer IUI, spannend... en ja die wachtweken... heb je genoeg afleiding?

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou Gelukkig het wordt bij jou onderhand ook wel eens tijd. Slopend zoveel IUI's zonder resultaat.

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Gelukkig: straks een tweeling er bij misschien?:D Hoe jij het volhoudt! Daar heb ik bewondering voor!

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ja meiden, ik hoor de laatste tijd erg vaak dat iedereen het bijzonder vind hoe wij ons door deze behandelingen heen slaan. In het zh. zeiden ze het ook van de week dat ze het niet vaak meemaken dat er mensen na zoveel behandelingen nog positief kunnen zijn. Wij staan er samen heel luchtig in. En gek genoeg blijf ik erin geloven. Nu weer 2 mooie follikels dus extra kans van slagen, daardoor raak ik weer extra positief. En niet vergeten dat we natuurlijk al een super lief wonder hebben rondlopen. Mocht ik nooit meer zwanger raken hebben we gelukkig haar al. Straks om 20.30 uur pregnyl...

Deedee. ..Hoe gaat het eigenlijk met jou? Na het verlies van je zus en vrij snel zwanger geraakt. Jij ben ook in een soort van achtbaan beland of ervaar jij het heel anders? Hoe gaat het met de man en kindjes van je zus?

Lenamill en Jolanda...Succes met wachten. Denk aan jullie.

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    En een 2-ling.........ohhh dan zouden we wel echt een probleem hebben. We wonen in een 3kamerappartement en als er dus een baby komt moet Lizzy haar kamertje al gaan delen laat staan dat er 2 bijkomen. We willen zoiezo door de tijd naar een 1gezinswoning maar eerst maar eens zwanger raken. Anders hoeven we hier niet weg, we wonen hier erg fijn het wordt alleen met 2 Kids te klein. Maar de kans op een 2-ling is aanwezig en als het gebeurd komt het vast ook allemaal wel goed.

7. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou laat ik zeggen dat het niet echt internet kost is. Het gaat hier even niet zo goed (wel qua zwangerschap hoor!) Ik heb maandag op advies van mijn therapeut een afspraak bij de HA omdat ze het niet vertrouwd. Heb er zo een potje geen zin in. Ben wel een beetje klaar met overal mijn verhaal te moeten vertellen, maarja...

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Deedee...Snap dat je het er niet over wil hebben. Snap ook dat het heel zwaar en pijnlijk is. Ik zie het aan mijn partner, die is 8 jaar geleden zijn broer verloren door een ongeluk. Het blijft erg moeilijk. Wil je heel veel sterkte wensen en al zou je eens willen praten kun je me altijd priveberichten.

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Vandaag de 11e iui gehad. Alles zag er weer goed uit. Mooi vruchtbaar slijm, zwemmers weer goed. En zoiezo 2 eitjes die springen en misschien wel een 3e. Weer vol goede moed op de wachtbank...

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Klinkt goed Gelukkig! Ik hoop nu toch echt voor je dat gaat lukken! Mijn duimen draaien weer voor je!

11. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Lief dank je wel :)
    Ik hoop dat poging 11 echt raak is voor jullie.

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Hoe gaat het met iedereen? Je kan altijd merken als we op de wachtbank zitten of geen behandeling hebben gehad, dan zijn we allemaal niet zo spraakzaam.
    Hier kruipen de dagen weer voorbij...was vandaag vrij en ben lekker wezen zwemmen met me dochtertje. Morgen weer werken. Hoop dat de 2 weken heel snel voorbij gaan.

Jolanda...had jij nou een afspraak in het zh.?

13. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik heb ook weinig te melden in zo'n rustmaand... ik heb donderdag de afspraak in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ze gaan melden...
    Hoe voel je je Gelukkig?

@ Lena: ben je inmiddels weer gestart?

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Het is hier inderdaad rustig. Ik heb voorlopig ook nog niet veel te melden. Donderdag heb ik mijn basisecho. Als die goed is, mag ik weer beginnen prikken. Vorige keer waren het 9 spuitjes en dan Pregnyl + pick-up. Ik had vorige keer na de pil wel nog een bloeding doorgekregen en deze keer niet (enkel heel licht bruinverlies). Mijn mijn grapt weleens dat ik misschien zwanger ben, maar dat kan toch niet? Ik ben 1 keer de pil vergeten te pakken, maar voor de rest heb ik gedaan wat ik moest doen. Ik snuif ook al 12 dagen weer Suprefact (neusspray). Ik zal donderdag eens aan de gyn vragen of het erg is dat er geen bloeding kwam.

15. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Spannend weer het wachten allemaal! Zou toch mooi zijn als iedereen zwanger het jaar af kan sluiten.

Hier beginnen de eerste eerste echte kwalen te komen na 23 weken zwangerschap. Iedere dag fiks maagzuur en pijn aan mijn linkerribben. Mijn placenta drukt mijn organen richting de linkerkant, dus in de avond lig ik voornamelijk plat.
    Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt wat minder te gaan werken. Laatst 2 weken vakantie gehad en heb me suf verveeld. Gelukkig kan ik mijn werktijden redelijk aanpassen, zodat ik gewoon mijn volledige uren kan blijven werken. Nog een kleine 11 weken tot mijn verlof, de tijd vliegt voorbij!
    Ons kleintje maakt het goed, ze beweegt flink, dan ben ik gelijk het maagzuur en de pijntjes weer vergeten :D

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Diz...vervelend die kwaaltjes maar het hoort erbij. Over 11 weken verlof...heerlijk hoor.

Lena...heb je geen zwangerschapstest gedaan dan? Straks ben je echt zwanger haha dat zou wat zijn zeg. Ben benieuwd naar de echo donderdag.

Jolanda...ben ook benieuwd wat ze gaan zeggen donderdag.

Hier kruipen de dagen voorbij wat ik al schreef. Heb gevoelige tepels maar dat kan ook heel goed van de pregnyl komen. Krijg er natuurlijk wel weer hoop van...het is nog lang wachten.

17. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Even een kleine update van mijn kant. Afgelopen maandag gesprek bij de HA gehad op advies van mijn therapeut. Ze hebben ook samen overleg gehad en ze vermoeden toch dat ik een vorm van depressie heb. :( Ik krijg nu nog meer ondersteuning om een PND te voorkomen...pffff wéér iemand mijn hele verhaal doen. Ben er best wel een beetje boel klaar mee, maar alles voor beeb, man, kind en natuurlijk ook mezelf.

18. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat naar Deedee, maar goed dat je extra hulp krijgt (ook al is het lastig om weer je verhaal te moeten doen). Ik hoop dat het je gaat helpen en je dan ook heerlijk kan genieten van jullie gezinnetje!

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Deedee: je hebt zoveel meegemaakt en te verwerken... Heel normaak denk ik dat je je depressief voelt. Ik zou me ook depressief voelen in jouw situatie. Hopelijk geraak je re snel bovenop en kan je echt beginnen genieten... XXX

Ik heb geen zwangerschapstest gedaan nee, omdat ik het niet geloof dat ik zwanger ZOU kunnen zijn! Ik heb maar 1 dag de pil vergeten te pakken. Hoe kan ik zwanger worden in een anticonceptiepil-periode als voorloper op ICSI, als ik al 2,5 jaar met alle mogelijke hulp niet zwanger geworden ben. Ik hoop zelfs dat ik niet zwanger ben, want dan kan ik me zorgen beginnen maken: over het effect van de ZONA op de baby en het gebruik van de neusspray... Ik heb 2 weken geleden ZONA gehad. De acupuncturist heeft dit virus kunnen stoppen met zijn naaldjes, door er stroom op te zetten. Het is dus geen ideale periode geweest de afgelopen weken...

Morgen naar de gyn. Zij moet maar eens kijken in mijn baarmoeder. Er is vast wel weer een verklaring voor, denk ik dan... Ik heb al zoveel rare dingen voorgehad. Begin er al aan te wennen.:) Mijn borsten doen bijvoorbeeld ook plots pijn aan de zijkant, terwijl dit niet normaal is in deze periode van mijn cyclus. Ik moet nog beginnen stimuleren met Puregon. Ook mijn temperatuur is nog niet voldoende gezakt, zoals zou moeten. Benieuwd wat de gyn erop te vertellen heeft.

20. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Raar allemaal. Lijkt me idd zeer onwaarschijnlijk dat je dan zwanger bent. Al doet de natuur soms gekke dingen.

Deel Deze Pagina