Ik heb toch het fertiliteitscentrum al verwittigd, want ik ga niet bij hen voor de echo morgen. Ze hebben me aangeraden morgen toch ook al bloed te laten prikken. Ze vertelden me niet waarom, maar ik zal het laten doen. Ben benieuwd!!
Deedee...ook ik kan me heel goed voorstellen dat je in de situatie die jij hebt meegemaakt en waar je nog in zit je niet goed in je vel zit en misschien zelfs depressief bent. Snap ook dat je geen zin hebt om weer je verhaal te moeten doen maar wat je zelf al schrijft, je wilt er zijn voor je gezinnetje en voor jezelf is het ook belangrijk dat je je weer goed gaat voelen. Veel sterkte ermee en een dikke knuffel. Lenamill...ben benieuwd bij jou...en vergeet zeker niet dat de wonderen de wereld nog niet uitzijn.
Raar maar waar... alles zag er toch normaal uit. Ik moet nog telefoon krijgen van het fertiliteitscentrum, maar waarschijnlijk mag ik vanavond weer starten met de prikjes Puregon... Spannend. Ik wil niet arrogant overkomen, maar ik hoop echt dat ik nu eens wat geluk mag hebben!!!! Vorige keer waren zelfs mijn eicellen al weg tijdens de pick-up! Ik vertelde het tegen mijn gyn en zij heeft het nog nooit meegemaakt in heel haar carrière!! Wanneer komt er op mijn pad ook eens wat geluk en vooral normale dingen!?! Maar goed... nieuwe poging, dus nieuwe kans. Hopelijk een goede kans!
Dat is niet arrogant, logisch dat je hoopt dat het geluk nu eens aan jullie zijde staat. Daar hopen wij ook op (voor ons allemaal)! Heb je nog wat gehoord? Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor uitleg over de cryo terugplaatsing. Als mijn menstruatie mooi op tijd komt, kan het waarschijnlijk nog voor de kerstsluiting. Ik moet dan op CD 12 komen voor een echo en bloedonderzoek om te kijken of mijn eisprong eraan komt. Als dit het geval is, dan hoef ik geen Pregnyl en anders wel. Dan 5 tot 8 dagen later de terugplaatsing (afhankelijk van wat voor een dag embryo dit is). Ze geven aan dat we zo'n 20% kans hebben... dus we gaan er straks weer vol goede moed voor. Mochten beide cryo's niet lukken, krijgen we de tweede poging hetzelfde behandelprotocol aangezien ze erg tevreden waren met de opbrengst! Maar daar gaan we nog maar even niet van uit!
Fijn dat je nog een cryo teruggeplaatst kan krijgen voor Kerst! Ik heb gisteren terug mijn eerste prik gezet. Het ging nog vanzelf. Was natuurlijk niet zo lang geleden. Eind september zat ik ook te prikken. Ik moet wel hogere dosis nu, omdat ze uit de gegevens van mijn laatste echo vorige keer zagen dat ik maar 10 grotere eicellen had en nog wat kleintjes. Ze willen de kleintjes nu ook groter krijgen, zodat er meer eicellen rijp zijn voor pick-up. Weet je wat IK hoop? Dat ze deze keer mijn eicellen eens kunnen opvangen VOOR ze springen!!!
Lenamill...ik zie dat je 12 november je 1e echo hebt, spannend weer. Hoop voor je dat er veel eitjes groeien. Hier denk ik dat ik weer niet zwanger ben, voel niks bijzonders.
@Gelukkig: Hopelijk is het net goed dat je niks bijzonders voelt en ben je gewoon zwanger! Durf je al een testje doen? Hier voel ik weer heel wat beweging in de eierstokken. Zowel links als rechts. Donderdag pas controle (FM). Ik hoop dat ze deze keer op tijd zijn! Niet fijn om te prikken en mooie follikels te krijgen, die dan net voor de pick-up springen! Het voelde echt als een gemiste kans. We konden zelfs niet geloven dat we zoveel pech hadden gehad! Ik HOOP echt dat het deze keer wel goed verloopt!
@ Lena: succes morgen bij de fm. Hopelijk zijn er mooie eitjes te zien... @ Gelukkig: hoe is het bij jou? Wanneer mag je testen? Hier lijkt mijn eigen cyclus niet goed op gang te komen. Ik zit op cd 20, maar heb nog geen vruchtbaar slijm gespot... Kan niks anders doen dan afwachten, maar hoop echt dat deze cyclus niet te lang duurt, zodat we nog wel een cryo terugplaatsing kunnen krijgen voor de kerst...
Jolanda...oh ik hoop ook voor je dat je cyclus gaat meewerken....dat wachten is vaak nog het ergste van alles. Lenamill...succes morgen met je echo...Hoop op een mooi aantal eitjes. Hier vandaag WEER ongesteld geworden, gisteravond had ik al getest en weer niet zwanger. Vrijdag de uitgangsecho van onze 12e en laatste iui. Heb wel meteen gevraagd dat als deze iui ook niet lukt of we direct doorkunnen voor ivf. Gelukkig kan dat, dus als alles volgens plan verloopt heb ik ook dit jaar nog me 1e terugplaatsen via ivf. Ik ga er al vanuit dat deze iui ook niet zal slagen.
Jeetje wat balen Gelukkig. Digi knuffel van mij! Ik hoop zo voor je dat het nog gaat lukken met IUI... maar wel fijn dat je meteen door kan met ivf mocht het toch niet lukken.
@Gelukkig: Wat een tegenslag! Pfff dat jij het nog ziet zitten die IUI?!! Ik zou het al lang opgegeven hebben en meteen met IVF begonnen zijn. Dat is superzwaar! Zoveel mislukte IUI's! Kan je het nog wel aan? Hoe hou je dit toch vol? Ik bewonder je echt, want zo sterk en moedig ben ik absoluut niet! Misschien helpt het jou dat je al een kindje hebt en blijf je daarom zo sterk? Ik moet morgen inderdaad op FM. Ik ben benieuwd, maar eigenlijk te rustig... Ik vergeet mijn neusspray, ik ben te laat met mijn spuit,... Raar he! Ben niet goed bezig! Ik laat het TE los!
Lenamill...succes met je echo, en misschien is het juist wel goed dat je er wat makkelijker mee omgaat. Is dit nu je 2e ivf of tellen ze dit als je 1e ivf poging? Hoe ik het volhoud? Geen idee, ik ga door en blijf toch hoop houden. Ga het nu wel spannend vinden hoor. Zie tegen de punctie op. Het infuus en de pijn, maar misschien gaat dat allemaal reuze meevallen. Eerst deze iui maar afwachten. En het is idd. wel zo dat we al een kindje hebben en mocht ik nooit meer zwanger raken zal de pijn minder zijn.
Ze tellen deze poging als poging 2 , omdat ze vorige poging nog net 1 eicel hebben kunnen opvangen voordat de anderen sprongen... Deze ene eicel ging naar het labo en telt dus mee als poging 1. Ze zeiden wel op voorhand dat de kans dat die ene eicel bevrucht zou worden en ook nog eens een mooie embryo zou opleveren nihil zou zijn... Ik heb net weer een uur in het ziekenhuis gezeten. Er groeien zeer veel follikels, maar ze zijn allemaal ook nog zeer klein. De grootste is nog maar 14 mm! Ik heb geen idee wat ik moet denken. Fertiliteit belt me nog vandaag.
Lenamill...ben je gisteren nog teruggebeld door het ziekenhuis? Hoop dat de vele eitjes snel groot groeien. Ik heb vandaag de uitgangsecho gehad en we mogen weer starten. Woensdag terug voor fm. en dan hebben we meteen een gesprek over ivf. We kunnen dus direct door mocht dat nodig zijn. Ben daar erg blij om maar vind het nu toch ook wel echt spannend worden.
Ervaar jij dat echt zo? Ik vond het juist VELE malen erger dat idee dat S. nooit een broertje of zusje zou krijgen. Toen het bij S. niet meteen lukte had ik juist zoiets van: "nou dan niet, wij zijn gelukkig met zijn tweetjes en daar kan ik vrede mee hebben" Zo zie je dat het voor iedereen anders is. Sterkte met je 12e IUI. Je weet maar nooit.
Lena 14 mm is al best mooi toch? Ze groeien zo'n twee mm per dag dus over een dag of twee kan het alweer heel anders zijn. Ik hoop heel erg dat het lukt
Hoi, Ja ze hebben me gisteren nog opgebeld. Er zou kans zijn op overstimulatie. Hopen dus dat de 15 follikels van onder de 10 mm, ook onder de 10 mm blijven. (Ik had er 30 in totaal: 15 van net geen 10 mm en 15 van tussen de 10 en 14 mm)In geval van overstimulatie, krijg ik geen terugplaatsing deze maand. Morgen terug op controle. Spannend! Ik hoop op een 15 tal grotere eitjes. Dan zal het wel oké zijn. Mercikes voor het duimen! Heel lief van je! XXX
Zo'n 16 follikels zijn aan't doorgroeien, boven de 11 mm. De grootste was 17mm. Ik moet maandag terug op controle. Ik denk dat de Pick-up dus ten vroegste woensdag zal zijn...
Spannend weer Lenamill. Deedee. ..ik zou het zeker erg jammer vinden als Lizzy nooit geen broertje of zusje zou krijgen maar ik ben zo blij dat we haar hebben. Een leven zonder kind lijkt mij moeilijker.