Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ madelein: fijn dat je eitje nu 20 mm en je pregnyl mag gaan spuiten! Spannende dagen komen eraan! Succes alvast!

@ diz en goldfishie: succes vanmiddag en morgen bij de follikelmeting! Duimen voor mooie eitjes...

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hoe waren de metingen vandaag meiden?

Ik ben nu weer aan het werk. Pregnyl ligt naast mijn nasi in de koelkast hihi! Manlief belt me om 21.00 even op het werk zodat ik niet vergeet te prikken :D

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn eerste meting was goed! Rechts een ei van 19 mm en links een klein eitje die niet meegaat. Vanavond pregnyl spuiten en zaterdagmiddag iui. Sneltreinvaart nu! Hopen dat het via deze manier wel lukt!

Madelein: wij lopen dan gelijk qua cyclus planning met iui. Op welke cyclusdag zit jij vandaag?

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jeetje das snel gold!! Ik zit nu op dag 16 volgens mij.
    Heb jij ook nu al een gevoelige eierstok? Ik wel zowel links als rechts. Dat zal wel erger worden na vanavond :)

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Een klein beetje maar. Hoe tel ik dan nu verder? Is zaterdag dan de dag van de eisprong en zondag 1 dpo?

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja ik ook niet continue, maar voel het wel af en toe. Rondom mijn ovulatie heb ik altijd wel een dag buikpijn dus ben benieuwd of dat nu ook zo is. Volgens mij heb je je ovulatie niet perse op de dag van de iui toch? Idealiter wel, maar kan ook later of eerder. Voor het testen hou je volgens mij wel de dag van de iui aan.

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Goldfish en Madelein...super dat jullie zaterdag de iui hebben. Je mag idd. 2 weken na de iui testen dus ik tel de dag van de iui als me eisprong. Succes met de pregnyl meiden.

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Zo de pregnyl is om 21.00 erin gegaan. Gemene vloeistof maar viel me alles mee. Nu wachten op de ovulatiepijn :)

9. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Mijn follikelmeting was goed! 2 eitjes rond de 12 mm, 3 eitjes rond de 10. Verwachting is dat de grootste 2 door zullen gaan groeien. Maandag opnieuw een echo en dan afhankelijk van de grootte de iui inplannen! Nu hopen dat er max 3 eitjes door groeien, dan gaat de iui gewoon door deze cyclus!

10. Nutje

Nutje Lid

21 okt 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal heel veel succes. Spannende tijd gaan jullie tegemoed. Ik werd helaas vanmorgen wakker met enorm veel pijn rechts onderin me buik. En helaas bleek het de menstruatie te zijn. Ik kan dus weer overnieuw beginnen. Maandag de uitgangs echo en dan weer verder zien. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben! Zal zeker even aan jullie denken!....

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @diz: super!! Op naar een mooie echo maandag :)
    @nutje: :( balen meis... Hopelijk de volgende ronde meer succes!

Hier voel ik de eerste buikpijn aan de rechterkant. Is wel vroeg of niet? Hoop heel erg dat het eitje niet te vroeg springt...

12. Nutje

Nutje Lid

21 okt 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madelein, Normaal gesproken voelde ik me eierstokken nooit en me eisprong ook niet naar mijn weten. Maar met pregnyl wel. Ik heb de gehele tijd steken/kramp gehad vanaf het moment van de inseminatie. Dit is ook jou eerste keer toch? Good luck.... inseminatie steld eigenlijk niet veel voor hoor. De afwachtingsperiode vond ik het zwaartste.

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @nutje: ik voel het wel altijd. Daarom maak ik me nu ook zorgen. We hebben pas morgen de inseminatie.
    Ik zit al te denken om misschien vanavond zelf te klussen als de pijn ineens weg is straks... Dan is de iui verloren, maar als ik vandaag al een eisprong heb ook. Lastig hoor!
    Ja is de eerste keer. Voor de iui zelf maak ik me niet zo druk eigenlijk.

14. Nutje

Nutje Lid

21 okt 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madelein, Ze hebben tegen mij toen gezegd ook al is het eitje gesprongen max 3 dagen erna kan het nog bevrucht raken.. Erg raar allemaal. Ik begrijp heel goed dat het zelf klussen met pijn erg moeilijk is. Voor mij is het vooral het moeten erg moeilijk. Terwijl ik er anders geen problemen mee heb.

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Diz: op naar maandag, hopen dat je eitjes dan goed gegroeid zijn!

Nutje: balen zeg... Vind het niet leuk... :(

Ja, ik voel vandaag ook echt mijn (denk ik) eierstokken de hele dag, heb ik normaal ook nooit. Normaal voel ik het af en toe op een dag, meer het groeien van het ei. Maar nu voel ik het echt duidelijk. Zal idd wel door de pregnyl komen.

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Poli gebeld, kan inderdaad zijn dat mijn eisprong te vroeg komt, de pijn is nu ook weg. Niks meer aan te doen nu, moet het morgen melden bij de gyn. De kans is dus aanwezig dat deze ronde voor niks was. Wordt daar wel een beetje moedeloos van.
    Mogen ook niet zelf klussen vandaag, omdat het zaad dan heel erg in kwaliteit achteruit gaat. Baal als een stekker... Wat een hoop gezeik voor niks. Als dit de volgende keer weer gebeurd dan kap ik hiermee. Geeft teveel stress, ben kapot.

17. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    @nutje, wat balen! Hopelijk kun je snel met frisse moed verder!
    @madeleine, kop op! Het geeft veel stress, I know ;) Als de iui mogelijk toch verloren is, kan het zelf klussen toch ook geen kwaad? Dan morgen een wat lager aantal, maar heb je voor je gevoel alles gedaan wat je kon toch? Volg je gevoel!

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @diz: ik heb het specifiek gevraagd, maar de verpleegkundige heeft geadviseerd dat nu niet te doen. dan kunnen ze nu uit gaan zoeken hoe het kan enzo, en kan het zaad gewoon in optimale conditie onderzocht worden. Anders komt er daar ook ineens uit dat hij minder goed zaad heeft dan hij werkelijk heeft.
    Dus dit is dan een verloren poging, waar de gyn dingen uit kan halen voor de volgende keer. Misschien dus volgende keer eerder de iui, hangt even van de echo morgen af.

19. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Madelein...goed nieuws, toen ik ook dacht dat me eitje allang was gesprongen tijdens de iui raakte ik juist zwanger. Ik was ook steeds erg onzeker en voel normaal ook duidelijk me eisprong. Toch ben ik 2 keer zwanger geweest. Hoop dat je hier een beetje hoop uit haalt en zou zeker niet zelf gaan klussen. Succes morgen.

Nutje...erg jammer dat het niet is gelukt, vol goede moed de 2e ronde in. Ik vind ook de wachtweken erg zwaar...

20. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ nutje: balen! Op naar de volgende ronde, hopelijk brengt die meer!

@ madelein: wat vreemd dat de eisprong nu ineens eerder is geweest... toch te lang gewacht? Hopelijk kunnen ze je morgen meer vertellen en wie weet, is er nog kans. Ik hoop het voor je! Sterkte!

@ goldfishie: succes morgen, hopen op goede omstandigheden!

@ diz: spannend... hopelijk zijn er maandag inderdaad 2 mooie eitjes gegroeid!

Deel Deze Pagina