Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jolanda Hoe gaat het? Wanneer ga je testen?

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Het gaat nog steeds goed. Vanochtend wel wat buikpijn, maar leek meer van mijn darmen te komen (heb regelmatig last van mijn darmen)... manlief wil echt pas op de testdag testen, dinsdag dus... en we doen het samen, dus probeer ik me in te houden (is tot nu toe altijd goed gelukt). Ik heb verder, zover ik weet, ook geen symptomen. Dat maakt dat ik nog steeds erg bang ben toch ineens ongesteld te worden (was bij de eerste terugplaatsing ook pas op de testdag ongesteld, al gebruikte ik toen wel utrogestan en nu niet) of een negatieve test te krijgen (nog nooit positief getest).

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ohhh Jolanda wat enorm spannend. Hoeveel dagen zit je dinsdag na de terugplaatsing? Knap hoor dat je zo geduldig bent.

4. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik zit dan precies 14 dagen na terugplaatsing... Ik ben vandaag 1 dag overtijd (had gisteren m'n NOD, zowel 4 weken na vorige menstruatie als 2 weken na eisprong, opgewekt met Pregnyl)... :)
    Hoe laat heb jij morgen terugplaatsing? Ben benieuwd hoe het met je embryootjes is ;)

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Spannend Jolanda. Wat zou het toch een mooi kerstcadeautje zijn.

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Nou Jolanda. .. ik krijg er een heel goed gevoel bij. Ben erg benieuwd naar de test uitslag dinsdag.

Ik heb morgen om 13.15 uur de terugplaatsing. Ben ook erg benieuwd hoe de embryo's zijn gaan delen.

Lenamill...Hoe is het met jou?

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Nou dames, manlief had gisteravond toch zoiets van test maar eerder, dus vanochtend een test gedaan en positief! Ja, er staat echt een tweede lijntje! :D We zijn super blij, maar vinden het tegelijkertijd super spannend! Afgesproken dat we morgen bij kruidvat nog een setje testen halen en dan morgen en dinsdag nog een testje doen (waarschijnlijk dinsdag ook een CB digitaal ter bevestiging). Dan maar kijken of we het ziekenhuis kunnen bereiken om de uitslag door te geven (i.v.m. sluiting kerst en oud&nieuw)...

Bijgevoegde bestanden:

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Oh Jolanda...wat ben ik blij voor jullie. Snap dat je het super spannend vind maar voor nu ben je iig. zwanger. Hopen dat jullie kindje lekker blijft plakken. En je had geen klachten toch?

9. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Dank je wel! Nee, (nog) geen klachten, alleen gerommel in mijn buik... jij succes zo bij de terugplaatsing en daarna in de wachtweken. Ik hoop zo voor je dat je me snel mag volgen...

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    De terugplaatsing is gebeurd. Er zijn nu nog 11 embryo's over, allemaal van zeer goede kwaliteit. Die gaan dus waarschijnlijk allemaal ingevroren worden. Dit komt zelden voor dat er zoveel embryo's van zeer goede kwaliteit ingevroren worden. Wij zijn erg blij. Nu idd. die verschrikkelijke lange wachtweken. Gelukkig heb ik wel wat afleiding met kerst enz.

Jolanda...bevat je het al?
    Ik ben woensdag vrij en ga alvast ff wat testen inslaan bij de kruidvat. Ze zeiden net in het zh. dat ik heb beste kan testen 14 dagen na de terugplaatsing. Maar omdat de pregnyl ongeveer na 10 dagen uit me lichaam is zou ik wel een paar dagen eerder kunnen testen. Ik vertelde namelijk dat ik zo graag op oudjaarsdag wil testen. Dan zit ik 14 dagen na de punctie.

11. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Super Jolanda, dat is een mooie test! Ik duim op een mooie echo over 3 weekjes voor jullie!
    Spannend gelukkig, wat een enorm goede opbrengst!

12. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Dank je wel Diz!

Gelukkig: klinkt goed meid en zoveel goede embryo's! Wanneer hoor je hoeveel er ingevroren zijn? Ik snap dat je nog net dit jaar wilt testen. Ik hoop voor je op een positief resultaat. En 14 dagen na punctie zou inderdaad voldoende moeten zijn...

Nee, besef is er nog niet helemasl. Elke keer als ik in de badkamer kom, kijk ik nog even op de test... inmiddels testjes alweer in huis (kwamen vanmiddag toevallig langs een open kruidvat toen we naar de bios gingen), dus we zullen zien morgenochtend.

13. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Nu kunnen we het wel meer geloven, zie test vanochtend:

Bijgevoegde bestanden:

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hij loopt super op. Eindelijk Jolanda! Hopelijk heb je een fijne en voorspoedige zwangerschap.

En nu de rest :D

15. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Vandaag de officiële testdag! Ik durf het nu echt te gaan geloven: ik ben zwanger :D! Wat een mooi kerstcadeau! Gelukkig en Lena, ik hoop dat jullie me snel zullen volgen! Geef de moed niet op!

Bijgevoegde bestanden:

16. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Heerlijk die positieve testen! Ik kon er zelf ook geen genoeg van krijgen de eerste weken. Geniet er van!

17. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Hey dames,

Ik lees af en toe nog eens mee hier en wat zie ik nu :).

Jolanda, hartelijk gefeliciteerd! Geweldig nieuws!

Gelukkig, voor jou ziet het er ook goed uit! Ik duim!

18. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat leuk om wat van je te horen en dat je nog steeds met ons meeleest! Hoe is het bij jou? Alweer aan de laatste loodjes begonnen zie ik... jullie mogen jullie wondertje dus bijna verwelkomen!

19. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Wat zul je blij zijn :). Weet je al wanneer je de 1e echo krijgt?

Met mij gaat het goed :). Ik heb wel wat angstige momenten gehad hoor, maar tot nu toe verloopt alles goed. De kleine beweegt ook lekker in mijn buik. Nu wordt het spannend wanneer hij zich zal aandienen.

20. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Super blij, maar vind het ook nog wel erg spannend... Eerste echo pas 22 januari (als ik 9 weken zwanger ben), dus weer wachten...

Vervelend dat je toch nog angstige momenten hebt gehad, maar gelukkig gaat alles goed!

Deel Deze Pagina