Lenamill...wat rot dat heel het mmm traject jullie relatie belemmerd. Ik herken het wel. Mijn vriend vind het echt verschrikkelijk om elke maand weer met een potje sperma aan te komen in het zh. Hij zei kort geleden nog dat het van hem allemaal niet meer hoeft. Het is echt dat ik hem meesleept. Hij vind de mmm niks maar weet zeker dat hij een 2e kindje geweldig vind. Hoop dat jullie er samen uitkomen en natuurlijk dat jullie nu eens zwanger raken. Hier net weer getest en de test is duidelijk opgelopen. Me urine was absoluut niet geconsentreerd want heb vandaag veel gedronken op me werk, maar tot mijn grote verbazing kwam er al snel een 2e streep tevoorschijn. Wel verlies ik vandaag met afvegen wat oud bloed, wat dus scheinbaar een innestelingsbloeding is. Voel me totaal niet zwanger dus kan nog niet blij zijn. Daarbij komt kijken dat zwanger zijn bij ons nog niet zoveel zegt, met de iui ging het steeds al heel snel mis toen ik zwanger was.
Lenamill...ik heb ook altijd menopur geprikt, alleen dan 1 ampul. Jij moet er dus 2 spuiten. Het lijkt moeilijk, maar is echt makkelijk. Je zuigt de vloeistof op en spuit dit zachtjes tegen de glasrand bij de poeder. Als je het hart doet krijg je belletjes. Dan wacht je heel even tot de poeder volledig is opgelost en zuig je alles op. Goed de lucht uit de spuit tikken en priknaald erop zetten. Ik weet niet of jij van 2 ampullen 1 spuit kan maken. Dat zou ik even navragen. Heel veel succes ermee. Het prikken valt echt mee. Vaak kneep ik iets met me nagel in de rol van me buik en daardoor voelde ik meestal het prikje niet eens. Ik ga echt super hard voor je duimen dat deze ronde jullie geluk brengt.
Dat ziet er veelbelovend uit Gelukkig! Ik hoop voor je dat ze mooi blijven oplopen de komende dagen... Hier vanavond weer lichtelijk bruin/roze verlies bij het afvegen en een pijnlijke buik. Wat blijft het spannend zeg... ik heb vandaag denk ik teveel gedaan (+ te zwaar getild). Hopelijk komt het snel weer tot rust... Ook gebeld door Moeders voor Moeders, ze komen woensdag langs om uitleg te geven. Ben benieuwd naar de test dan...
Nou Gelukkig ik denk dat we je voorzichtig aan toch wel kunnen feliciteren hoor. Spannend ik blijf volgen.
Vanochtend opnieuw bruin/roze bij het afvegen en een zeurend gevoel in mijn buik, dus toch maar het ziekenhuis gebeld dat ik me zorgen maak. Ze heeft het een en ander uitgelegd waar het vandaan kan komen en zolang het niet helderrood is, met stolsels en/of buikkramp hoef ik me niet al teveel zorgen te maken. Voor mijn geruststelling mag ik nu wel 2 weken eerder komen voor de eerste echo (bij zwangerschap van 7 weken), dus dat is wel fijn! Gelukkig: ga je vandaag weer testen? Ik blijf voor je duimen!
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar het komt idd wel vrij veel voor. Hoop blijven houden het komt goed. Fijn dat je twee weken eerder mag komen.
Oh dames wat spannend! Mijn duimen draaien door voor jullie! Lena, de mmm is zo pittig, zeker in het tempo van jullie pogingen op dit moment. Het is voor een man ook zo machteloos! Ik hoop dat professionele hulp jullie kan helpen weer meer naar elkaar toe te komen
Succes deedee, hopelijk laat jullie baby niet te lang op zich wachten. Ik kan niet wachten tot het bij ons zover is, nog 8,5 week te gaan
Spannend Deedee, ben benieuwd wanneer jullie kleintje zich aandient! @ Diz: ook alweer aan de laatste loodjes bezig... @ Gelukkig: nog getest? Spannend hoor, ben benieuwd... Hier gisteravond wat roze/rood bij het afvegen Gelukkig werd het daarna minder. Ben er niet helemaal gerust op, heb ook wat meer last van mijn buik. Ik vond de wachtweken zwaar, maar deze weken zijn echt killing!
Deedee...spannend nu hoor. Het kan elk moment gebeuren. Jolanda...fijn dat je nu eerder een echo krijgt. En snap dat je erg onzeker word door dat bloedverlies. Maar als ik de test van mvm zie denk ik dat je je niet druk hoeft te maken. Ik heb gisteravond nog getest met een actiontest en ook daar verscheen een licht streepje. Mijn urine was weer niet geconcentreerd. Ga morgenochtend een kruidvattest doen en hoop dus dat hij mooi is opgelopen. Ben nog steeds niet ongesteld en begin wat kwaaltjes te voelen. Af en toe wat misselijk en soms ineens een brandend gevoel in me tepels. Het blijft spannend, zeker omdat ik met de iui ook 4 dagen na nod toch ging bloeden. We durven nog niet blij te zijn. Hou jullie morgen op de hoogte...
Gelukkig als Action uitslaat durf ik wel te zeggen dat je zwanger bent. Die dingen hebben behoorlijk wat HCG nodig om uberhaupt een streepje te geven (vaag of niet). Nou hier nog geen beeb hoor. Ik ben gisteren bij de gyn geweest en kreeg een echo. Beeb vindt het nog veel te leuk daar binnen en alles gaat goed. Zolang beeb het best vindt grijpen ze niet in. Heb nu voor volgende week woensdag een afspraak staan dan moet ik aan de CTG en daarna naar de gyn. En vanaf dan moet ik om de dag. Wachten wachten wachten dus.
Nou meiden, ik ben echt zwanger!!! Vind het nog wel spannend en kan nog niet super blij zijn. Ik voel ook zo weinig kwaaltjes. Jolanda, heb jij al kwaaltjes? Deedee...Succes met wachten. Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar...
Wow gefeliciteerd Gelukkig! Ik ben heel blij voor jullie! Toch ook een mooi begin van het nieuwe jaar! Weinig kwaaltjes zegt niks, ik heb ook nauwelijks kwaaltjes. Zelfs geen gevoelige borsten... enkel vermoeidheid (met vlagen) en gerommel in mijn buik. Inderdaad allemaal de allerbeste wensen!!!
Gefeliciteerd Gelukkig! Wel vreemd dat iedereen hier ineens tegelijk zwanger is geworden, behalve ik... Zou het dan toch eens lukken hier binnenkort?
Ik hoop het echt voor je Lenamill. Januari gaat jouw geluksmaand worden. Wanneer heb je je eerste fm? Ik ben benieuwd of je nu meer follikels krijgt door menopur.
Jolanda...Moest jij stoppen met de utrogestan? Ik moet het tot 14 dagen na de terugplaatsing gebruiken. Vind het wel eng om daarmee te stoppen.
Wij moeten utrogestan blijven gebruiken tot we 3 maanden zwanger zijn... Dat voorkomt vaak ook een miskraam. Hopelijk kom ik ooit zo ver. Ik heb 5 januari de startecho. Ze noemen dat in België de basisecho om te bekijken of alles rustig is: baarmoeder normaal, geen cystes. Indien alles oké, krijg ik toelating om op 5 januari 's avonds met Menopur te beginnen. Ik ben ook benieuwd of we nu meer bevruchtingen zullen hebben en vooral betere bevruchtingen! Ze gaan ook 2 embryo's terugplaatsen omdat dat hier standaard gebeurt vanaf poging 3. Volgens mij maken ze vanaf poging 3 ook een klein scheurtje in de schil van het embryo zodat die beter uit zijn schil kan om zich in te nestelen. Dat heeft een speciale naam, deze techniek, maar kom er even niet op... We maken dus hopelijk wat meer kans in januari. Wat HOOP ik zo om een prachtige 30e verjaardag te kunnen beleven! Op 31 januari word ik 30 jaar. Niks zou een prachtiger cadeau zijn als een positieve test! Hopen maar....!!!! Dan kan ik eindelijk mijn grootouders vertellen dat ze toch nog overgrootouders zullen worden... Mijn neven en nichten en mijn broer beginnen nog niet aan kinderen en zijn allemaal minstens 6 jaar jonger. Mijn broer is maar 2 jaar jonger maar heeft nog geen vriendin... Van hem moeten we dus nog geen kind verwachten...