Profielwerkstuk over IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door xbloempje00, 20 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbloempje00

xbloempje00 Nieuw lid

20 sep 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 xbloempje00, 20 sep 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2015
    Hallo allemaal!

In HAVO 5 moet door iedere leerling een profielwerkstuk worden gemaakt. Dit werkstuk moet bestaan uit een literair gedeelte en een praktisch gedeelte.
    Voor ons profielwerkstuk hebben wij gekozen voor het vak; biologie en als onderwerp hebben wij gekozen IVF. Onze hoofdvraag is; hoe ervaren vrouwen IVF?

Omdat we met een praktisch onderzoek moeten komen om een antwoord te geven op deze hoofdvraag zouden we graag willen vragen of vrouwen die een IVF behandeling hebben gehad, bezig zijn met een IVF behandeling of een IVF behandeling overwegen een aantal vragen die wij hebben zouden willen beantwoorden.

Wij hebben hiervoor een enquête opgesteld met de vragen die wij hebben. Geen enkele vraag is verplicht om te beantwoorden dus als er een vraag tussen zit die u niet wilt invullen kunt u deze gewoon open laten.

Als u mee zou willen doen aan onze enquête kunt u een berichtje sturen naar dit account en dan zullen wij u verder op de hoogte brengen.

Alvast bedankt!

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik wil jullie wel helpen hoor, ik heb je een berichtje gestuurd!

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik wil wel helpen. Alleen wij doen icsi. Behalve het laboratorium gedeelde ia dat hetzelfde als ivf.

4. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik wil je er ook mee helpen. Ik heb dus in het verleden ICSI gedaan dat is hetzelfde IVF, alleen de bevruchting in het lab loopt anders. Ik ben nu niet meer bezig maar zwanger dus. Weet niet of dat een bezwaar is?

5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik kan jullie niet helpen, maar wil wel even een compliment geven op jullie taalgebruik. Heel suf misschien, maar ik zie het tegenwoordig zoveel fout gaan dat het me opvalt hoe netjes jullie schrijven en daar werd ik blij van! :)
    Heel veel succes met jullie werkstuk!

6. xbloempje00

xbloempje00 Nieuw lid

20 sep 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor dit compliment!

7. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Bloempje misschien kan je ook naar het forum van Freya als je meer dames wil hebben die je kunnen helpen. Dat is de landelijke organisatie voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen. Daar zit ook een forum. En kunnen ook veel mensen je helpen!

8. xbloempje00

xbloempje00 Nieuw lid

20 sep 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip! Gaan we zeker gebruik van maken! :)

9. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ik heb 3 icsi behandelingen achter de rug dus denk dat ik jullie ook wel kan helpen ;)

10. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik wil ook wel helpen! Heb ook icsi gedaan :)

11. panter1984

panter1984 Actief lid

6 nov 2012
    175
    2
    16
    Berichtje gestuurd.

Ik wil de enquete ook wel invullen.
    Dochter via ICSI 3
    En nu opnieuw bezig met ICSI (2e ICSI)

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Je mag mij ook de enquete sturen. Zoontje is het resultaat van 3jr IVF/ICSI.

Deel Deze Pagina