Dag dames, Gisteren zat ik 9 dagen na Kunstmatige Inseminatie, ik had hele pijnlijke tieten (dit heb ik ook altijd wel een beetje voor dat ik ga menstrueren), en ik had gister avond voor ik naar bed ging dus na t plassen een klein beetje Bloed bij afvegen.. vanmorgen niks van bloed te bekennen, ook lijken mn tieten minder pijn te doen dan gisteren, is dit een 5 dagen vroegere menstruatie, of to h een Innesteling? Ik wilde de 20ste gaan testen, omdat het dan mijn NOD is, en als ik dan nog niet ongesteld ben, de 22ste weer.. om de 2 dagen zeg maar, maar is de hoop nu een beetje verkeken of toch nog niet? Ik gebruik geen hormonen, en mn cyclus loopt eigenijk altijd gelijk.. Dit is mijn 3de inseminatie overigens.. T bloed was niet helder rood eerder beetje roze? En t was echt niet veel.. Bedankt alvast!
Over het algemeen is het HCG-hormoon 2/3 dagen na een eventuele innesteling hoog genoeg om (licht) positief te testen. Ik zou dan ook eind van de week een testje doen. Tenzij het nu doorzet in een menstruatie uiteraard.
Ah meiden, dit geeft hoop! Ik heb geen bloed meer gespot, net na t plassen met 1 vinger wat naar binnen gegaan en helemaal niets aan bloed, ook niet o meer mn nagel ofzo.. Ik durf niet zo goed te hopen maar t lijkt wel positief. Nog minstens 4 dagen geduld hebben, ik houd jullie zeker op de hoogte!