Hey meiden, Vorige week zaterdagmiddag mocht ik pregnyl zetten. maandagochtend zou dan m'n eisprong zijn. Geklust natuurlijk; zaterdag, zondag en maandag. Gisteren had ik 2 speldenprikpuntjes rood in m'n ondergoed en vandaag een druppel. Verder niks. Dat zou dan op dag 5 en 6 na ovulatie/bevruchting zijn geweest. Zou dat een innestelingsbloeding kunnen zijn qua aantal dagen en hoeveelheid (is dat echt wat meer bloed?)?
Ik had 6 dagen na IUI wat bloedverlies... maar dan op die manier dat ik dacht ongesteld te worden (wat bruin slijm) en bleek zwanger te zijn... Ik hoop het zo voor je...! Ik duim...
Dank je. Spannend.. Ik heb het nog nooit meegemaakt dus ik hoop op het beste. Nog andere mensen ideeen/ervaring?
Spannend!!!!! Ik heb dar niet gehad. Ik zou nu woensdag ongesteld moeten gaan worden.... Ik heb dus geen kleine beetje bloedverlies gehad zeg maar. Dus ik denk ook niet dat het raak is vaak hoor je wel van innestelingsbloeding en bij mij dus helaas niks. Ik duim voor je dat het raak is
Meis maak je geen zorgen! De innestelingsbloeding komt voor bij 25% van de vrouwen dus het hoeft helemaal niet zo te zijn dat als je het niet hebt, er niks ingenesteld zit!