Heftig verhaal ongeduldje31. Ik kan me zo voorstellen dat dit een zware periode is geweest. Ik snap, Remmar dat het een enorme teleurstelling zou zijn als je inderdaad 4 eitjes hebt en daardoor de inseminatie niet door kan gaan. Ik ben zelf ook benieuwd wat er bij mij vrijdag allemaal te zien is. Ik zou er ook enorm van balen, als het niet door mocht gaan. Erg opvallend dat ieder ziekenhuis andere medicijnen voorschrijven en dat het niet overal hetzelfde is.
Ongeduldje; pfff hevi hoor om er eentje kwijt te raken ( was even zo ego dat ik er helemaal overheen had gelezen, sorry! ) Maar wel fijn dat het in je eigen cyclus gebeurd nu. Hopelijk geen toeters en bellen bij jullie Ben er zelf nu al aardig klaar mee, barst van de buikpijn!! Neem vrijdag maar eens 2 paracetamols denk ik voor de echo Mannetje ziet t in elk geval nog zonnig in, die belde net om te zeggen dat hij 2 ooievaars had gezien lolbroek Dat ie ze maar snel hier heen stuurt!!!
Wat raar en vervelend dat je echo zo veel pijn deed. Ik heb elke maand iets van 4 echo's nu al een jaar lang en het heeft bij mij nog nooit pijn gedaan, heel soms is het licht gevoelig
Jullie zijn lief! Vandaag weer fm gehad.. Eisprong al geweest.. Kans gemist (gelukkig nog wel geklust deze week!) dat is dus wel het verschil met hormonen, dan is het bij mij dus beter te sturen! Volgende maand dus eerder pregnyl spuiten.. Pff was wel ff een tegenvaller. Maar goed, echo's doen bij mij gelukkig geen pijn.. Ben veel toedruk bezig met proberen charmant op die tafel te liggen..zucht Hoop bij jullie op meer succes deze maand!
Ongeduldje31; zitten allemaal in hetzelfde schuitje, dus weten wat de ander doormaakt. Dan kan je soms wel eens een beetje liefde en steun gebruiken Balen trouwens dat je eisprong al geweest is, hopelijk is er deze maand gewoon spontaan raak geschoten En charmant op tafel liggen doe ik niet meer aan. Heb met de bevalling van m'n zoontje 3 verschillende groepen studenten en heel wat gyneacologen tussen m'n benen gehad om te kijken, dus schaamte heb ik niet meer Ze zei dat die pijn kwam doordat follikels groeien en dan de eierstok strak komt te staan en ze moest aardig wringen om m'n eierstok te vinden. Cyclus is trouwens een beetje van slag door de Clomid of door de stress, normaal posi ovutest op dag 13, nu nog omowit. Verwacht dat deze vrijdag pas op zn vroegst posi zal zijn. Hoop dan maar dat er 3 zitten en dan zaterdag naar ziekenhuis (op de verjaardag van ons pap!!) voor insem. Misschien dat we toch maar wel gaaninsemineren als het er 3 zijn. Ach weet het zelf eigenlijk nog niet Is echt een warboel in m'n hoofd door alle info. Ff een paar stomme vragen voor onze expert - zit in elke follikel een eicel?? - Er zijn nu follikels aan het rijpen, 1 was bijna 17, en 2 waren er 14 geloof ik. De andere was nu 11. Dus 1 is bijna rijp (rijp is toch rond 20??). Kan dus zijn dat er vrijdag maar 1 rond de 20 is en de andere nog niet, als je dan toch pregnyl zet springt er toch maar 1?? Of zie ik het verkeerd? Benn dit vergeten te vragen vanmorgen. Misschien de vragen toch maar eens opschrijven en vrijdag meenemen. Wil zo ie zo een briefje meenemen om op te schrijven over m'n follikels. Wil graag weten hoe groot ze maandag, woensdag en vrijdag waren. Sorry voor de vele vragen, maar.........
mijn gyn zei dat door de pregnyl alle eitjes springen die er klaar voor zijn, dus ook de kleinere. Bij een eisprong uit jezelf springt meestal alleen de grootste. Ik had er deze maand 2, één van 15 mm en één van 18 mm. Ze gaf aan dat deze allebei zouden gaan springen. Ik weet niet zeker of er in elke folikel een eicel zit, maar ik weet wel dat als hij op de echo mooi rond is ze er vanuit gaan dat het eitje er nog in zit. Wordt hij langwerpig of met vage randen dan kan je ervanuit gaan dat hij gesprongen is.
Sluit ik me bij aan! Bij chlomid wachten ze bij mij altijd tot 20 nu zonder chlomid blijken ze bij mij dus al met 17/18 te springen
Hey meiden, Ff een update! Echo vanmorgen was pijnloos en de score was 2 eitjes van 21mm (1links,1 rechts) en 1 eitje van 17mm rechts Ze waren nu dus ineens heel hard gegroeid, eerst groeide ze maar 1,3mm in 2 dagen en nu dus bijna 6mm in 2 dagen! Vanavond dus pregnyl zetten en afhankelijk van de ovutest morgen of zondag de inseminatie!! Joepie!! Kans op een 3ling is kleiner dan 1% dus die gok nemen we maar! Ben helemaal hyper!!
Goed nieuws Remmar!!! Ik ben benieuwd hoe de inseminatie je vergaat. Erg spannend allemaal. Ik heb vandaag mijn fm gehad. Ik had een groot eitje rechts en een klein eitje links. Ik ben hier erg blij mee. Zeker met rechts, omdat mijn linker eileider beschadigd is geraakt door de bbz. Maandag terug komen en dan misschien dinsdag de inseminatie. Molly, ik zie dat 10 okt je nod is. Is het nog allemaal vol te houden. Ik vind die twee wachtweken echt killing!!
@remmar: is het allemaal goed gegaan? @diana: wachtweken zijn altijd killing ja. Maar moet zeggen dat ik het deze maand wel erg druk heb, dus dan gaat de tijd lekker snel.
Molly27; zaterdag de iui gehad. Dat stelde gelukkig niet veel voor. Eerst echo gehad en daarop was te zien dat de eitjes net gesprongen waren aan de hoeveelheid vocht in de buikholte. Daarna de inseminatie van maar liefst 20.000.000 cellen. Je zou toch denken dat er daar wel eentje bij zal zitten die ff doorwerkt En nu is het afwachten tot 21 oktober En bij jou??
bij ons waren het er vorige maand 21 miljoen en deze maand "maar" 17 miljoen. Geen goede score voor iemand die nergens last van heeft, maar ik begrijp dat het best eens kan voorkomen en dat het een momentopname is. Het was in ieder geval wel genoeg voor de iui. Donderdag mijn nod, maar ik heb het gevoel gewoon ongi te worden
Molly; hè bah, nee niet ongi worden hoor! Bij ons zkh insemineren ze al met 1000000 zaadjes, dus dan zou je zeggen dat die 17 toch meer als genoeg moet zijn. Soms zit ons lichaam zo raar in elkaar Alvast een dikke knuf voor jou en positief blijven!!
Remmar, fijn dat het allemaal goed is gegaan. Erg spannend allemaal!!! Ik zal heel hard voor je duimen. Molly, nog een paar daagjes geduld hebben dan. Mij zeggen de getallen van het zaad helemaal niks. Ik hoop voor je dat het toch raakt blijkt te zijn en dat je niet ongesteld gaat worden. Ik ben twee keer zwanger geweest en de eerste weken voelen ook gewoon aan dat je ongesteld gaat worden, dus wat dat betreft kun je er helemaal geen pijl op trekken. Ik duim voor je!! Ik heb morgen de inseminatie. Een eitje rechts. 1 moet toch voldoende zijn . Ik ben erg benieuwd. Ik sta er nu nog nuchter in en ik hoop dat dit ook zo blijft. De laatste wachtweek heb ik daar meestal meer moeite in. Maargoed, zo ver is het nog niet hihi.
Diana; in duim hard voor je dat dat eitje gewoon bevrucht gaat worden!! Moet je ook nog pregnyl zetten? Of doen ze het bij jou in eigen cyclus??
Bij mij in eigen cyclus (zonder hormonen) maar wel pregnyl.. Bij mijn vorige zwangerschap precies dezelfde kwaaltjes als bij ongi dus zegt niks
Ja, gisteren ook pregnyl gehad. Ik krijg overigens ook hormonen. Purgon 50. Mocht het nu niet gelukt zijn, dan gaan ze dit wel ophogen, omdat ik nu 1 eitje had. Maargoed, dan loop ik wel op de feiten vooruit. Eerst dit maar eens afwachten .