Start iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by remmar1982, Sep 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Diana; waarschijnlijk ben je al terug uit het zkh ;)
    Maar wilde je nog even succes wensen!! ;)

Hoe is het gegaan??

Was dit jou eerste cyclus met puregon?

2. Diana76

Diana76 Actief lid

Jul 31, 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks, dat vind ik lief :)

Het is goed gegaan. Het eitje was nog niet gesprongen, maar dat zal niet lang meer duren. Manlief had 99 miljoen zaadcellen, dus daar zal het niet aanliggen. Nu het moeilijkste voor mij.....twee weken geduld hebben.

Ja, dit was de eerste keer dat ik Puregon gebruikt hebt. Overigens ook de eerste keer dat ik hormonen gebruikt heb.
    De reden dat wij een IUI traject zijn begonnen, omdat wij nu bijna twee jaar bezig zijn, waarvan ik dan een half jaar met een bbz heb gelopen.
    Wij hebben wel het geluk dat wij al een dochter hebben en dit ging allemaal voorspoedig. Gek dat het bij een tweede zo moeizaam gaat.

En hoe gaat het bij jullie? Moeten jullie tussendoor nog een keer langskomen? Of ook gewoon wachten tot dat de weken voorbij zijn?

3. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    Hier tussendoor geen bezoekjes.. Na Iui die verschrikkelijke wachtweken en dan weer bellen voor cd 10. Bij vorige Iui op cd 3 beginnen met chlomid

4. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Ik moet vanaf cd 3 naar de gyn en dan meestal op dag 9 weer en dan houden ze de groei bij en moet ik om de dag komen tot dat mijn ei er klaar voor is en ik mijn pregnyl mag zetten. Dan twee dagen later de iui en dan wachten tot mijn nod.

5. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    net ongi geworden:x

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Molly; hè bah!! Dikke knuf voor jou meis!!

Diana; dat waren er genoeg dan :D
    Hier ook gewoon de weken afwachten of je ongi wordt of niet.
    En dan als je ongi wordt bellen naar zkh voor fm op dag 10 en hun zorgen dat het recept voor Clomid en pregnyl bij de apotheek komt.

Wij hebben overigens ook een zoontje waar ik spontaan zwanger van ben geraakt na 11 maanden. Ze hadden dus allemaal goede hoop dat dat deze keer ook het geval zou zijn :(
    Blijf t ook allemaal heel raar vinden, waarom het u ineens niet meer lukt :(
    Heb overigens in september 2011 (na 13 maanden) nog een vmk gehad, was pas 2 dagen over tijd, maar deze telde wel mee voor wij mochten gaan starten met iui.
    En dan mocht ik dus 2 jaar niet zwanger zijn geraakt.
    Dus kortom inmiddels ruim 3 jaar ;)

7. Ongeduldje31

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    Knuffel Molly

8. Diana76

Diana76 Actief lid

Jul 31, 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Molly: Zuur, meid! Ook vanuit hier een dikke knuffel.

Remmar: Ik herken je gevoel. Wat dat betreft is en blijft het een wonder! Ook al heb je er al een rondlopen.

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    dank voor de knuffels

10. Diana76

Diana76 Actief lid

Jul 31, 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Dames!! Hoe gaat het nu? Molly ga je deze maand weer verder met de IUI?

En ik lees dat ongeduldje over 5 dagen mag gaan testen. Erg spannend!! Heb je er al een gevoel bij?

En bij Remmar....al kwaaltjes?

Ikzelf heb wel wat kwaaltjes, maar deze heb ik bijna ieder maand, dus de ervaring leert dat dit niks zegt. Ik heb er nu pas een halve week opzitten en vind dit veelste langzaam gaan, maar wat doe je eraan, hè. Volgende week 45 uur werken, dus dan gaat de tijd wel snel.

11. Ongeduldje31

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    Diana, hoef waarschijnlijk niet te testen deze week, Iui is niet doorgegaan omdat mijn eisprong op cd 13 al geweest was.. Dus nu lichtelijk aan t wachten (zonder stress) tot nod en dan vol goede moed verder met Iui

Nu op cd25 en ineens wat licht rood bloed.. Lichaam beetje van slag door t ziek zijn denk ik..nog nooit zo vroeg geweest..

12. Diana76

Diana76 Actief lid

Jul 31, 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah!!!! Bloedverlies :(
    Ik had voor je gehoopt dat ondanks de IUI niet was door gegaan, dat je toch zwanger was.

Ookal ziek!!! Ik ook :(. Ik had mijn dochtertje vrijdag al ziek van het kinderdagverblijf gehaald en nu ben ik aan de beurt. Jaaaa, de R zit in de maand. Veel mensen zijn weer ziek.

13. Ongeduldje31

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    Flinke week ziek geweest! Maar nu weer bijna topfit!
    23-10 opnieuw fm meting cd10

14. Diana76

Diana76 Actief lid

Jul 31, 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag weer begonnen met een nieuwe cyclus :(
    Op naar een nieuwe ronde dus!! De Puregon word nu verhoogt van 50 naar 75. Ik ben benieuwd!!

Ik ben erg benieuwd Remmar of het bij jou wel gelukt is.

15. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    @diana: succes deze nieuwe cyclus!
    @ongeduldje: hoe was je fm?

@hier: beetje afstand genomen van de site. Had er niet zo'n zin meer in en vond het wel fijn om er wat minder mee bezig te zijn.
    Ik heb afgelopen zondag mijn iui gehad. Ik heb er wel weinig vertrouwen in want mijn bms was te dun en mijn ei was ook niet mooi rond. Daarnaast voel ik altijd mijn eisprong sinds ik clomid gebruik en sinds ik pregnyl gebruik nog erger. Deze maand heb ik niks gevoeld. We wachten dus maar af.

16. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Hier was het helaas ook niet gelukt. :(
    Was ook wel erg mooi geweest in de eerste ronde.
    Morgen alweer de eerste echo op cd 10.
    Dus we gaan gewoon door.
    Op het moment erg druk, dus vandaar wat minder aanwezig :D
    Sorry!!

Voor iedereen een hele dikke knuffel!!

17. Diana76

Diana76 Actief lid

Jul 31, 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè, jammer nog steeds geen goed nieuws hier dus.
    Ik zit woensdag op cd10. Ik ben benieuwd of er nu meer dan 1 eitje is.

Succes allemaal!!

Share This Page