Hallo allemaal. ik heb een vraagje en hoop dat iemand van jullie mij duidelijkheid kan verschaffen. 6 maanden geleden ben ik bevallen van een 3e dochter dus mijn cyclus is nog niet opgang gekomen. ik heb 5 maanden bv gegeven en mijn 1e cyclus was 36 dagen en daarna 29 dagen. afgelopen zondag zou mijn cyclus 28 dagen zijn maar mijn menstruatie is er nog niet. nu ben ik met grote vlagen misselijk, kokhalsen, pijn in onderbuik, enorme hoofdpijn en xtreem moe. ik heb zondag een test gedaan maar die was negatief. miss hebben de kwaaltjes wel te maken met mijn menstruatie die eraan komt, maar nu mijn vraag hoelang voor een positieve zwangerschap kan je last hebben van kwaaltjes? p.s ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben maar ben wel benieuwd
Zwangerschapskwaaltjes worden veroorzaakt door HCG. Ik zou dus over een paar dagen nogmaals testen. Wellicht, mocht je zwanger zijn, dat het HCG-gehalte dan wel hoog genoeg is dat een test het oppikt. Overigens zou ik altijd van mijn langste cyclus uitgaan, mits deze kortgeleden is. Zit je nu al op dag 36 of later? Voor hetzelfde geld is je cyclus dit keer namelijk weer iets langer....
bedankt voor je reactie. mijn laatste menstruatie was 14 juni dus afgelopen zondag zou dat 28 dagen zijn. uit me hoofd was het 9 april tot 14 juni 36 dagen cyclus.
Het kan allemaal en alle kanten op , ikzelf heb jammer genoeg nog geen kindjes hopelijk wel snel en dat hoop ik voor iedereen hier ! , maar wat ik wil zeggen ik heb zelfs al 8 weken geen menstruatie gehad en alle testen bleven negatief dus door testen en afwachten denk ik dan maar he , hoe spannend het ook is
ja frusti is dat he. bij mijn jongste dochtertje had ik ook iets meer dan 2 maanden geen menstruatie gehad en had 2 weken kwaaltjes toen ik bij de dokter een posi test had en was toen 6 weken zwanger. terwijl ik bij de andere zwangerschappen voor mijn nod vet misselijk was en spuugde me helemaal leeg. sterkte hoop snel een posi test voor jou