Cryo TP timing vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door koekjesbakker, 12 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    ik ben onder behandeling in Düsseldorf en heb woensdag 17 jan een cryo TP. Op dag 10 heb ik een echo gehad in Leiderdorp, daarop was een follikel (of cyste) te zien Ondanks de Progynova. Er is toch een TP ingepland en niks gezegd over de follikel. Nu ben ik ad ovu testen gegaan en had vandaag een positieve test! Ik heb dus (weer!) door de progynova heen een eigen eisprong. Ik heb de arts gebeld vandaag hierover en die deed er nogal relaxed over dat het wel prima was (soms ontsnapt er toch een eisprong) en de timing ook wel prima zo...
    Het voelt allemaal beetje losjes en als ik vandaag een positieve test heb, heb ik morgen over overmorgen een eisprong...dan is woensdag geen 5dpo en heeft een TP dan wel zin? Is mijn baarmoeder daar wel klaar voor als ik pas 3dpo ben?
    De arts zal het wel weten maar ik dacht dat de timing wel r3delijk cruciaal was...

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hoe dik je baarmoederslijmvlies is? Dat is het belangrijkste.

3. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Die is voldoende was op dinsdag al 9mm dus dat zit wel goed. Vorige cyclus had ik op de eerste echo al een eisprong gehad en toen hebben ze het in zn geheel afgeblazen dus daarom vind ik ook apart dat er nu luchtig over wordt gedaan...

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    En wat zegt leiderdorp erover? Anders maandag nog een keer overleggen.
    De dikte is wel supermooi.

5. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Ik had precies hetzelfde bij mijn cryo terugplaatsing, ook in Dusseldorf. Eisprong door de progynova heen en scheelde ook een paar dagen. Ook bij mij werd er niet moeilijk gedaan en ik ben die poging zwanger geworden. Ik denk dat 3 of 5 dpo ook niet zoveel uitmaakt, als je bms idd maar dik genoeg is. En je krijgt progesteron toch? Bij mij is het iig helemaal goed gekomen :)

6. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Kijk dat zijn de berichten!!! Dank je wel ik ben helemaal gerustgesteld en fantastisch voor jou dat het gelukt is!!!!

DR87 vindt dit leuk.
  7. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    Ik loop nog iets achter op jou, maar tegen mij zei hij dat je juist door progynova te gebruiken veel flexibeler bent in de planning van je TP (vergeleken met TP in natuurlijke cyclus). Kan tot 6 dagen verschuiven.

8. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    H ja dat klopt maar dan heb je het over een kunstmatige cyclus zonder eisprong, ik heb door de progynova heen een eisprong gehad vandaar mijn vraag :)

9. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    A oké. Ik had tijdens mijn gesprek daar ook niet meegekregen dat je door progynova geen eisprong zou krijgen.

Deel Deze Pagina