Hoi meiden. Daar ben ik weer. Wij hebben in januarie een tp gehad van een cryo uit 2013. Deze is helaas niet blijven plakken. Waarop wij sinds maart weer aan een nieuwe ivf poging zijn begonnen. Eigenlijk was het niet meer nodig. Ik ben in de afgelopen 10 maanden 50.6kilo afgevallen en schijnbaar had ik pcos door het overgewicht, want de pcos is helemaal verdwenen. (ondanks dat onderzoeken op het inet allemaal zeggen pcos heb je en houdt je). Alleen door de rechter hydrosalpinx (verstopte eileider) vond de gyn ivf dus wel goed genoeg om mee te beginnen. En nee voor de dames die vragen of hij eruit is gehaald. Mijn hydroS. Lekt geen vocht in de baarmoeder. En we hebben al een dochter van bijna 5. Terwijl ik de hydroS. Toen ook al had. Ik zit vandaag op stimulatie dag 16. Triptofem en gonal-f de gonal dus nu 16 dagen. Vandaag een fm gehad bms was nu 10mm en heb links 8 eitjes en rechts 3 a 4. Van nu 11.5mm ze groeien dus niet echt hard. Ben begonnen met gonal-f 150 toen 187.5 en vanaf vandaag 212.5. De gyn gaat er vanuit woensdag de pregnyl en vrijdag de punctie. Bms is mooi dik toch? Maar vanaf wanneer groeien de eitjes door? Hij zei vanaf 12 mm elke dag 1 a 2 mm klopt dit. Hopelijk komen jullie mijn reisje weer volgen...💋💋
Spannende periode babyhope!! Hier ben ik ook in maart gestart met mn 2e ivf poging voor een 2e kindje. Hier wilde hrt stimuleren ook niet vlotten waardoor we maar 3 follikels hadden. Gelukkig wel alledrie bevrucht. Een daarvan zit nu in mn buikje en hopelijk worden die andere 2 ingevroren, maar we gaan nergens van uit, aangezien we nog nooit cryo's hebben gehad. Baarmoederslijmvlies is inderdaad volgens mij goed. Bij mij was die ook 11.5 mm dik en de gyn vond dat mooi! Ik zal voor je duimen dat je eitjes nog flink gaan groeien en je dan de punctie krijgt en uiteraard op veel bevruchtingen en een plakkert!!!
Dankje anoniem. En jullie ook heel veel geluk en succes deze ronde. Wanneer heb je de tp gehad? Wij hebben in 2010 al een ivf poging gehad 1ste punctie en tp is onze dochter van nu bijna 5 in juli. In 2013 ook weer een ivf poging gedaan ook de 1ste tp zwanger maar helaas een miskraam gehad. Toen dus eerst aan mezelf gewerkt en 3 juni 2015 een gastric sleeve gehad nu 50.6 kilo afgevallen dus ook dat gaat goed. Ik ga duimen 😉
Dank je wel!! We hebben gisteren de tp gehad op dag 3. Dus het is vooral voor nu erg spannend en afwachten. Bij alles denk je zou het? Zou het? Echt soms om gek van te worden😉 Maar goed we veranderen er vrij weinig aan. Voor nu denken we gewoon positief en ben ik 'zwanger' totdat het tegendeel bewezen wordt. Verdrietig zijn we na een mislukte tp toch wel!! Een miskraam lijkt me echt vreselijk om mee te maken!! Zeker ook als je al in de MMM zit. Al neemt het niet weg dat het gewoon voor iedereen vreselijk is!! Wel super knap zeg.. 50 kg afgevallen!! Dat heb je wel heeel knap gedaan!!
Hoi anoniem hoe gaat het met jou? Heb je al een idee of het gelukt is of nog niks. Hier nu net terug van de follikelmeting. Geen 18 eitjes meer maar nu 3 van 13.5 mm en 1 van 17.5mm Moet nu ophogen naar 300 gonal-f en zaterdag weer terug komen. Baal echt enorm dat het zo lang duurt nu. Maar bij onze dochter duurde het ook zo lang en hadden we wel mooi resultaat.