Start IVF April 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door hellentjuhh, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb vandaag ook de instructies en planning gekregen. 12 mei begin ik met de decaceptyl (?). Spannend. Veel info en veel medicijnen gekregen.

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Hahaha dopey, leuke uitspraak! En helemaal mee eens! We gaan vol goede moed de volgende rond in. Dinsdag het gesprek en dan ook kijken of we de volgende ronde kunnen starten of ivm onze vakantie een ronde later starten.
    Herkenbaar, gewoon tijd voor actie! Spannend hoor binnenkort echt beginnen.

@schattig, dat zijn er genoeg ;).... Hopelijk krijg je geen overstimulatie! Lekker veel drinken in ieder geval.

@curl, nog 1 nachtje slapen, ik ga duimen op positief resultaat!

@molly, misschien komt het doordat er een embryo wordt teruggeplaatst, geen idee... Hopelijk krijg je morgen iets te horen.

@kajsa, nog gefeliciteerd! Wat lief een mooie tekening van je zoontje. Mijn zoontje is van dec 2010, scheelt denk ik niet heel veel met jouw zoontje, heb jij soms ook een gehaast gevoel omdat er anders helemaal zoveel tijd tussen zit? Ik moet dat echt proberen los te laten, maar dat is niet makkelijk...

3. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    Ik heb volgens mij een geheel nieuwe bijwerking van al die nare injecties. Ik heb namelijk ontzettend veel pech sinds ik ben gestart.
    Auto kapot en weggesleept (inmiddels 200 euri armer en hij doet het weer), rubber van bagagedrager tussen fietsketting, dus gehele fiets wiel eruit en fietsketting kon ik vervangen (overal vieze smeer smurrie), ik ben uitgegleden op mijn werk en een volle beker koffie over me heen gekregen, ik heb mezelf buitengesloten, deur dicht en sleutel niet bij me.... Jullie snappen vast wel dat ik er niet heel vrolijk van word. Word ik nu zo klungelig of heb ik gewoon een slecht karma? Ik hoop dat ik wel de punctie haal op 7 mei.

4. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    #244 Kajsa, 24 apr 2014
    Laatst bewerkt: 24 apr 2014
    @Nijntje, ik herken heel goed het gevoel wat jij ook hebt over "haast". Zeker als je sommige vriendinnen hoort die een 2e kindje "plannen" zodat er 2,5 a 3 jaar leeftijd tussen zit. Ook vragen collega's regelmatig wanneer de 2e komt... Gelukkig zie ik ook voorbeelden met meer jaar ertussen. Een vriendin heeft 2 zonen met 5 jaar ertussen. Mijn zoon is van aug 2010.

Wat ik me wel realiseer is dat we die babytijd nu achter ons hebben gelaten, en mogelijk begint het straks weer. Daar zie ik ergens ook wel weer tegenop, want onze zoon als baby vaak wakker s nachts en het was best een zware tijd in het begin. Natuurlijk willen we ook super graag een brusje, maar met de tweede kijk je er toch anders tegen aan.

5. curl

curl Lid

18 jan 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook veel pijntjes!!! Steken li en re!!!?? Ben aan t teijfen of ik morgenvroeg test ga doen. Durf aan de ene kan niet. Heb alleen cb digi en las dat die meer hcg nodig heeft...
    Ps net brief gekregen heb 5 in de vriezer!

6. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    CURL: HEEEL veel sterkte morgen met de uitslag, ik denk aan je!!

Schattig, wow 20 eitjes! Ik wist niet dat er zoveel geoogst kunnen worden in 1 keer. Sterkte met de medicijnen, ik hoop op geen overstimulatie voor je!

Ik wens iedereen een goede, vruchtbare nacht :) dat alles maar mag blijven zitten waar het moet.

7. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    en curl, al getest???

kasja: laten we hopen dat al het ongeluk van nu er voor zorgt dat je straks het geluk hebt van een zwangerschap

Ik heb zojuist met het ziekenhuis gebeld. Er ligt er 1 in de vriezer. Wel jammer dat het ze niet alle 2 geworden zijn. Nu wachten tot ik ongi wordt en dan gaan we voor de eerste cryo behandeling. In ieder geval 8 mei een evaluatie en uitleg gesprek.

De bloeding is bij afgelopen woensdag gebleven en ze zeiden dat dat wel vaker voor komt. Sommige mensen hebben door de hormonen nog wat bloedverlies tijdens de cyclus. Dit was voor mij ook de eerste keer met deze hormonen.

Net weer op facebook gelezen dat een kennis zwanger is. Het raakt me steeds meer, ik word er zo somber van.

8. curl

curl Lid

18 jan 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net gebeld en ben zwanger.... (Vindt het bijna moeilijk om jullie te vertellen....) komt nog niet binnen, zoooo onwerkelijk in 1e keer!!! Maar uber blij!!!!

9. violetta

violetta Niet meer actief

Super nieuws curl! Gefeliciteerd!! We zijn hier om samen te praten en positief nieuws geeft ok mij in ieder geval weer beetje hoop!!

10. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    @ Curl: Ohhhhh kippenvel Curl!! Top!!!! Heb zo veel aan je gedacht vandaag!!! GEFELICITEERD!!! :D HEERLIJK! En nog 5 in de vriezer, mooi!!

@ Molly: Begrijp je gevoel! Het voelt een beetje als een rij waarin we staan te wachten en iedereen maar blijft voorkruipen... :(

11. Hayat1982

Hayat1982 Nieuw lid

12 apr 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Curl wat fantastisch!! GEFELICITEERD!!

12. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Geweldig curl, gefeliciteerd!!

Sdi86: inderdaad dat is het precies goed gezegd.

13. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Heb niet helemaal teruggelezen, maar wil hier ook graag meekletsen. Ben officieel in maart begonnen met IVF behandeling, maar die is stopgezet wegens te weinig eiblaasjes. Nu in april weer opnieuw gestart met ander prikschema (Dag2, Puregon 150E).
    19 april punctie gehad: 5 blaasjes>4 eitjes
    22 april TP gehad: 1 bevrucht eitje, niks in de vriezer
    Nu 15 dagen wachten voor test :(

14. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Hey daan, jij ook welkom hier!

@curl, super gefeliciteerd!!! Ga het maar geloven en het geeft alleen maar vertrouwen dat het kan lukken, voel je niet schuldig!

@kajsa, dat gevoel herken ik ook, ook al hebben we een hele makkelijke babytijd gehad. Bij mij niet veel vragen gelukkig, komt ook doordat de belangrijkste mensen weten hoe hij is gegaan bij ons zoontje en dat we nu weer in de mmm zitten.

15. yessssssssssssss curl gefeliciteerd!!!!!!waaaaauw de eerste ivf deelneemster van deze groep zwanger!!!!!!!en geeft ons weer hoop :):):)

16. curl

curl Lid

18 jan 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh neeeee, ben ineens gaan bloeden...
    Niet heel veel maar wel behoorlijke druppels, zou het kunnen door de utro??? Ben zo onzeker nu en kan niemand in zh bellen.

Zou mijn blijdschap van zulke korte duur zijn..???

17. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Bij mijn zoontje had ik ook last van bloedverlies na stoppen met de utro, maar het manneke loopt hier mooi toch rond. Mijn beste vriendin heeft meerdere keren bloedverlies gehad in haar zwangerschap en ook een mooi zoontje. Het kan dus ook positief aflopen, sterkte!

18. curl

curl Lid

18 jan 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Bloeden is gestopt maar heb wel last van krampjes/ steken hele nacht en dag. Ik moet t maar afwachten... :)

19. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Welkom Daan79. Hoe zijn je wachtweken tot nu toe?

@curl: pffff. Hopelijk blijft het hier bij... Wanneer heb je echo?

20. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet zo langzamerhand dat je lijf je enorm voor de gek kan houden, alleen was het bij mij andersom. Geen krampje geen steekje maar toch een miskraam (was op de echo geconstateerd, moest in zhuis weggehaald worden). Dit is inmiddels een paar jaar geleden. Daarna is het nooit meer gelukt ;-( Ken veel mensen die tussendoor gebloed hebben maar toch mooi een kleintje hebben, maar ik duim wel voor je dat het goed is Curl!
    Hier gaan de wacht weken (de 1e dan) eigenlijk wel goed (maar das altijd bij de 1e week). Volgende week zal lastiger worden denk ik.

Deel Deze Pagina