Start IVF April 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door hellentjuhh, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    Curl, ik ben zo blij voor je!!! Ik hoop dat alles goed gaat met je zwangerschap. Je bent ons voorbeeld. Ik hoop dat er snel anderen volgen van ons.

2. curl

curl Lid

18 jan 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie allemaal voor jullie lieve berichtjes! Ik hoop echt dat ik het voorbeeld voor jullie mag zijn..... Ik ben er nog steeds niet gerust op en kan dan ok niet niet echt genieten. Ik heb niet meer gebloed maar wel veel last van mijn buik. (heb alleen ook veel last van mn darmen dus uit elkaar houden vind ik ook moeilijk). Verder geen zwangerschapssymptomen. Ik heb 21 mei mijn echo, eerst daar maar weer naar toe leven misschien dat ik daarna meer kan genieten..??!

@ daan, wat mega spannend voor jou. 1 keer een mk en daarna nooit meer gelukt. Wat is het ook allemaal idioot zo'n vrouwenlijf...

@ schattig, hoe is het met jou? hoeveel bevruchtingen had jij? Is tp ondertussen geweest?

@ violetta en sdi86, hoe voelen jullie je?? sdi86 nog steeds in the run voor 2 mei...

@julia, hoe was je echo?

@ hellen, hoe gaat het met je?? Lukt t prikken?
    Allen heel veel succes maar weer!

3. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik voel niks meer. Had aantal dagen gevoel dat ik ongesteld moest worden maar dat is nu weg. Gisteren heeft m'n man early test gekocht. Ik kon het niet laten en heb hem gedaan. Beide zien we een heeeeeel licht streepje. Maar vriendin zag deze niet :( ben ook bang dat het net als de vorige keer niet blijft zitten maar wel even heeft geplakt. Nu maar weer even afwachten. Ik denk dat ik maandag nog een test ga halen en die dan doen. Als ik nog kan wachten doe ik het niet.... Pfff.

Maar curl, 21 mei..... Dat duurt nog best wel lang als je de bevestiging wel wilt....

4. curl

curl Lid

18 jan 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh die onzekerheid is echt een ramp he..! Hoeveel dagen na tp zit je nu? Heb je foto van de test...?
    Ik heb dus ook krampen maar niet ongi denk ik.... Ja 21e duurt nog lang maar ik weet niet wat ik anders moet doen. Zal morgen zh bellen maar met echo kunnen ze ook nog niks zien zo vroeg.... Er valt geen bevestiging te krijgen ben ik bang...

5. meiden help!!!!!woensdag mn laatste pil geslikt ,en moet na 3 dagen ongy worden andets het ziekenhuis bellen ....iemand ervaring ?hoelang duurde het voor je ongy word .....let maar op ,ik zal wel weer moeten schuiven met de datum ,want zou ad dinsfag met de.gonal moeten beginnen

6. Naaah net schreef ik nog :) maar gelukkig net ongy geworden yeahhhh...het spuiten gaat goed ,hou alleen veel vocht vast en ben veel moe ,is dat herkenbaar ?dinsdag beginnen met de gonal en volgende week donderdag eerste.fm ....spannend !

7. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ik heb maar liefst 14 embryo's, vanmiddag hebben ze er 1 teruggeplaatst. Ik mag over twee weken testen, op moederdag!!!
    Wie kan dit in de lijst allemaal invullen voor mij?

8. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    @ Hellentjuhh: Hahaha, is er nog iemand blij om ongesteld te worden ;)
    Je klachten herken ik niet....

@ Curl: Nog geen bloed verder gehad? Tjah,op zich als je niet bloed moet het wel te doen zijn om te wachten tot de 21e.... Wat een wachttraject is het toch.
    Ik zit op dag 8 na TP. Vanmorgen oud bloed, nu net een druppel 'vers' bloed. Ook iets krampen :(
    Vanmiddag de test naar een vriendin meegenomen, die zag ook gelijk een licht streepje. Als het ongesteld zijn morgen doorzet, ga ik 's middags bloed laten prikken. Ben benieuwd of er toch HCG in zit omdat de test toch iets een streepje gaf...

Bijgevoegde bestanden:

9. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Wel goed turen he ;);)

10. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige

Goed nieuws, geweldig aantal!!! :D Ik zal het in de lijst zetten!
    En op moederdag testen... Dat moet niet anders dan een mooi cadeau kunnen worden toch?

11. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    ]♡Deelnemers ♡

♡curl, 34 jr, start 1e ivf-> feb 2014, 2e kindje
    ♡Miss A, 29 jr, start 1e ICSI -> feb 2014, 1e kindje
    ♡molly27, 32 jr, start 1e ivf -> maart 2014, 1e kindje
    ♡julia1984, 29jr, start 1e IVF -> 12 april 2014, 1e kindje
    ♡Hellen 31 jr, start 1e ivf -> 18 april, 2e kindje
    ♡Sdi86, 27 jr, start 1e IVF -> .. Januari 2014, 1e kindje
    ♡schattig, 31 jr, start 1e ivf -> .. april 2014, 1e kindje
    ♡mystery175, ..Jr, start 1e ivf -> .. april 2014, 2e kindje
    ♡Dopey 38 jr, start 1e IVF -> .. april 2014, 2e kindje
    ♡Nijntje5, 37 jr, start 2e IVF -> .. Mei/juni 2014, 2e kindje
    ♡Violetta, 27jr, start 1e ICSI -> 18 april 2014, 1e kindje
    ♡Kajsa, 36jr, start 1e ICSI -> .. april? 2014, 1e kindje

♡TP gehad ♡

♡29 maart 2014, molly27, NOD.....
    ♡3 april, mystery175, NOD......
    ♡14 april, curl, NOD........
    ♡19 april, sdi86, NOD 29 april(?) 2 mei bloed prikken
    ♡21 april, Violetta, NOD, 7 mei
    ♡27 april, Schattig, NOD 11 mei

♡Zwanger ♡

♡

12. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Update: ongesteld. :(

13. Sdi getverdemme dat is.balen .....knuff meid

14. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    wat balen zeg Sdi86!! Dikke knuf voor jou

@schattig: jeetje wat veel zeg!! Dan kan je voorlopig ff vooruit (al hopen we natuurlijk dat je ze niet allemaal nodig zal hebben voor een zwangerschap)

15. violetta

violetta Niet meer actief

Goed balen sdi. Sterkte. Ik nu m'n 2de Wachtweke in. Vervelende krampen in buik(ongesteldheid?!) en gevoelige borsten al halve week. Zelfs als ml erna kijkt doen ze zeer. Haha. En vooral irri. Hele dag zowat stijve tepels. Zodra loop/beweeg. En erg blij als Savonds bh uit kan..

16. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Sdi, shit.......balen zeg! Ik zat nog wel zo te duimen.....

Violetta, spannend zeg. Wanneer mag je testen?

Curl, hoe is het met jou, hopelijk geen bloed meer gezien...

17. curl

curl Lid

18 jan 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sdi86, getver wat ontzettend balen en verdrietig....

Violetta, spannend hoor maar t klinkt iig goed.

Ik heb geen bloed meer gehad maar ook nog geen symptomen. Moet tot vrijdag door met de utro en ben erg bang dat ik daarna weer ga bloeden.

18. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @curl, heb je zelf nog eens een test gedaan? Misschien goed om te doen zodat je weet hoe en wat.

@violetta, spannend hoor, wanneer mag je testen?

@hier, vandaag gesprek gehad in het ziekenhuis. Ik ga weer terug naar de deca en ga meer puregon spuiten. Hopelijk zo meer rijpe eitjes. Ik ben geen fan van de deca maar wil wel graag langer doen met een poging, hopelijk werkt dit. Morgen alleen nog bellen voor het inplannen

19. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Gefeliciteerd Curl :) spannend he...komt vast goed meid! Enne, geen symptomen is ook heel goed, ik weet nog dat ik elke maand wel symptomen had, behalve als ik zwanger was. Ja, gevoelige borsten en zo maar niet erger of anders dan niet-zwanger, eerder juist minder. En ook hier bloedverlies in de zwangerschap en een mooi kind naast me zittend, maar ik ben met je eens, het zou verboden moeten worden. Succes, ik duim mee en als je het niet vertrouwd, het ziekenhuis bellen. Bij ruim 6 weken kun je echt al wel een en ander zien met de echo.

Sdi wat balen, helaas helaas :(

De rest, succes met wachten!

Morgen gaat hier de 1e deca er in. Kom maar op!

20. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    He jakkes Sdi86 wat vervelend!

@curl, heb je al getest??
    @Violetta, wanneer mag je testen? (ik zondag 4mei)

Ik ook in mn 2e wachtweek. Wachten tot zondag (als ik t haal) maar nu nog t/m donderdag bolletjes....Voor die tijd test ik niet, om teleurstellingen te voorkomen.Ook de gebruikelijke kwaaltjes, maar vooral zere borsten.....(wel iets erger dan anders)
    Succes allemaal

Deel Deze Pagina