Start IVF April 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door hellentjuhh, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Gistermiddag de eerste echo gehad, helaas totaal geen ei groei op de gonal f 150. Wat een enorme tegenvaller zeg, was behoorlijk van slag vandaar nog niet online geweest.
    Ben je bijna 4 wkn aan het spuiten en dan moet je cyclus afgebroken worden! Had 1 grote follikel en 2 kleintjes, dus niet de moeite voor een IVF poging.
    Nu dus weer gestopt de gonal en doorgaan met de decapeptyl. Ook slik ik nu primolut om de ongi op te wekken. Voor de bijwerkingen krijg ik livial voor 14dgn, want die zijn echt extreem aanwezig! Als ongi begint moet ik weer bellen voor een uitgangsecho en ga ik opnieuw stimuleren met een hogere dosering gonal. Ik begin dus gewoon weer opnieuw helaas.

Nijntje we starten nu dus samen op! Heb nu een doorstart! Succes he, hopelijk heb je niet zo last van de bijwerkingen.

Violetta, van harte gefeliciteerd, wat een goed nieuws.

Schattig, wat ontzettend spannend zeg, ik duim!

Nelis, kan me voorstellen dat je dat niet echt prettig vind!
    Idd hou lekker voor je! Echt mannen praat;)

2. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    @julia, wat vervelend voor je zeg! Bij mij was er ook eerst niks te zien bij 150 IE, maar ik zit alweer een week op 225 IE, en dat werkt bij mij wel. Het ziekenhuis gaat ook niet hoger, ik zit dus aan de max.dosering.

De volgende poging weet je in ieder geval wel hoe je dosering moet zijn, dus het is niet helemaal voor niets geweest!

Morgen weer een fm. Duimen dat ze nu flink gegroeid zijn. Ik heb wel last van een opgeblazen gevoel en een hoop gerommel. Met een beetje geluk een moederdag punctie!

@schattig, knap hoor dat je 20 stuks had groeien. Daar moet je toch wel last van hebben gehad?

3. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @julia, balen zeg! Ik had liever gehad dat je een mooi resultaat had.... Ik heb vandaag mijn eerste spuit gezet, op naar de vakantie en daarna de uitgangsecho 3 juni. Ik had ook zo superveel last van die medicatie, ik was niet echt erg aardig voor ml zeg maar... Sterkte!

4. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Spannend Kajsa, duimen! Hopelijk een mooi aantal eitjes voor jullie!

Julia wat vervelend! Ben je steeds een stapje dichterbij, nu weer een stapje terug. Inderdaad wel fijn dar je nu weet dat 150 te weinig is. De gyn had voor mij ook 150 voorgeschreven terwijl het 200 moest zijn. Is gelukkig op tijd aangepast. 225 heeft voor mij de vorige keer voor de overstimulatie gezorgd.

Nijntje, fijn om die eerste spuit te zetten! Dat mag ik hopelijk dinsdag, als de lab- uitslagen goed zijn.

5. violetta

violetta Niet meer actief

Balen Julia vooral na al die tijd spuiten verwacht je toch wel wat... Succes

6. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Sdi86: Er is nog geen menstruatie!!!! Ik heb helaas nog wel pijn vooral 's nachts. Ik heb endometriose en de pijn die ik 's nachts heb lijkt daar heel veel op. Ik kruip door het bed van de pijn.

Kajsa: Duimen op een mooi resultaat. Ik heb zeker veel last van mijn 20 eitjes gehad. Mijn buik was heel erg opgezet{nu nog} en ik had een opgeblazen gevoel.

Julia: Wat balen zeg, na zo lang spuiten en nog geen resultaat!!! Een dikke knuffel van mij.

7. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oooh schattig wat spannend!! Dat zou dan een mooie (pre)moederdag zijn hihi :)

Ik ga voor je duimen hoor!!

8. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    @ Julia: he bah wat vervelend!:(

@ schattig: dat is echt heeeeeel goed nieuws! Behalve de pijn dan.... Ik denk veel aan je en duim voor je!

9. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    #329 Kajsa, 9 mei 2014
    Laatst bewerkt: 9 mei 2014
    @schattig, hoop respect voor je met je heftige pijn, overstimulatie en de zware periode nu. Je bent echt een superbikkel!!! Ik vind het echt heeeel knap van je. Ik duim dus heel hard voor je dat emmi blijft hangen.

@nelis en nijntje, sterkte met de nieuwe poging. Vervelend voor jullie dat er weer een lange prikperiode aankomt. Heel veel sterkte en ik duim voor een hoop mooie eitjes voor jullei

Vandaag fm #4 gehad. Eitjes groeien goed door, ik zit nu op ca. 16 mm. Het zijn 8 stuks, dus hopelijk genoeg voor een mooi klein embryootje. Helaas dus nog een paar dagen verder spuiten, op zondag weer een fm. De arts gokt op dinsdag punctie.

Vandaag verrast door mijn man. Heerlijk tapas gegeten en ook een glaasje rode wijn gedronken. Dat mag nog wel vind ik van mezelf.
    Geheel onverwachts mijn verlate verjaardags cadeautje gekregen (de ober kwam ineens met een verpakte mooie hartslag hardloophorloge langs). Ergens hoop ik toch dat ik die de komende tijd (tijdelijk) niet zoveel gebruik...

10. Hier gisteren ook echo gehad.. Beide kanten lopen gelijk op, maar eitjes veel te klein
    Bloed geprikt en werd gebeld dat ook ik naar 225 moest... Maandag weer terug voor 2e echo.... Zie geen punctie op woensdag gebeuren, maar kon nog zei ze... Verpleegkundige zei ook al, denk eerder vrijdag..... Eerst maar is zorgen dat wel de eitjes op juiste grote krijgen

11. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Hey Meiden,
    Ik kon het vanmorgen niet laten en heb getest, ZWANGER!!!!!
    Ik kan het echt niet geloven maar hij knalt het venster uit.

Ik weet dat er meiden zijn waarvoor dit bericht pijn doet,ik denk aan jullie en krijgen een dikke knuffel van mij.

12. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    *breekt even in*

Ik zie opeens jouw naam voorbij komen schattig. Meid super gefeliciteerd!!!!!!!! Wat vind ik dit fijn voor je, na al die iui ellende.
    geniet ervan!!!!!!

13. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Whoehoe, gefeliciteerd!En als er ergens meiden zijn die hier mee om zouden moeten kunnen gaan, is dat hier, toch?!

Julia wat balen, ik heb ook 1x een afgebroken poging gehad, zo jammer!

Hellentjuh en Kajsa succes met de fm, hopelijk snel een punctie!

Nijntje succes met spuiten, dat is nog wel een tijdje zeg...

Nelis idem, succes!

Alle anderen, waar zitten jullie ergens qua poging?

Hier ben ik nog altijd deca aan het spuiten, woensdag de uitgangsecho. Ik had al ongesteld moeten zijn, zul je altijd zien he, ineens een heel lange cyclus...nou ja als het maar voor woensdag komt, anders mag ik misschien nog niet eens aan het stimuleren:(

14. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oooh schattig en sanyi jullie zijn allebei zwanger!!! Gefeliciteerd!!!!!!

Dan is bijna de hele club van ons forum toen zwanger, wat goed zeg!!! :D

15. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    @ Kajsa: Goed nieuws! Schiet al op dan. 8 zou ook mooi aantal zijn.

@ Hellen: Dus nog weer even geduld hebben....

@ Schattig!!! Maar dat kon toch ook niet anders he: GEFELICITEERD!!!! :D

@ Dopey: Het is ook altijd hetzelfde he... Wil je ongesteld worden, word je het niet...

Gisteren echo gehad. Ei zou vandaag rijp zijn dus vandaag terug geweest. Ei vandaag nog steeds niet rijp :(. Morgen wéér terug komen. Echo was pijnlijk trouwens:(:( Vaag.

16. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Wat goed zeg schattig, gefeliciteerd! Wat gaat het hier goed op het forum zeg

17. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Nou meiden, wat ik nu weer heb...ik dacht vanmorgen, laat ik toch maar even een zwangerschapstest doen want het duurt wel heel lang voordat die ongesteldheid komt, zie ik gewoon 2 strepen!!!
    Dus ik ben gewoon zwanger, spontaan, tijdens de downregulatie :$:$:$ wat in 7 1/2 jaar niet spontaan lukte, nu dus wel...morgen maar bellen met het ziekenhuis, wat nu...

18. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Violetta, Schattig en Dopey! Wat een goed nieuws zeg!
    En wat gaat het hard nu met de mensen die zwanger worden! Violletta en schattig, wanneer is jullie 1e echo? De mijne op 27 mei, dus nog 2 weekjes geduld. Wat een spanning.....en die wachtweken duurden al zo lang!
    Verder iedereen heel veel succes met nieuwe pogingen of wachten!

19. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Op zo'n dag als vandaag moet ik eigenlijk wegblijven van Facebook. Allemaal vriendinnen met mooie zelfgemaakte Moederdag cadeautjes, zo lief, maar zo confronterend voor mij:(

20. Ooit heb ik aan jou kant gestaan meid ,en kan me goed indenken dat het pijn doet ......Dikke knuffel van mij !!!

Deel Deze Pagina