Start IVF April 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door hellentjuhh, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    ♡Deelnemers ♡

♡curl, 34 jr, start 1e ivf-> feb 2014, 2e kindje
    ♡Miss A, 29 jr, start 1e ICSI -> feb 2014, 1e kindje
    ♡molly27, 32 jr, start 1e ivf -> maart 2014, 1e kindje
    ♡julia1984, 29jr, start 1e IVF -> 12 april 2014, 1e kindje
    ♡Hellen 31 jr, start 1e ivf -> 18 april, 2e kindje
    ♡Sdi86, 27 jr, start 1e IVF -> .. Januari 2014, 1e kindje
    ♡schattig, 31 jr, start 1e ivf -> .. april 2014, 1e kindje
    ♡mystery175, ..Jr, start 1e ivf -> .. april 2014, 2e kindje
    ♡Dopey 38 jr, start 1e IVF -> .. april 2014, 2e kindje
    ♡Nijntje5, 37 jr, start 2e IVF -> 8 Mei 2014, 2e kindje
    ♡Violetta, 27jr, start 1e ICSI -> 18 april 2014, 1e kindje
    ♡Kajsa, 36jr, start 1e ICSI -> .. april 2014, 2e kindje
    ♡Nelis, 32 jaar, start 4e ICSI -> 18 april, 3e kindje

♡TP gehad ♡
    ♡3 april, mystery175, NOD.....
    ♡18 mei, Sdi86, NOD 27/28 mei (30 mei testen)

♡Zwanger ♡
    ♡25 april, Curl, (4wk, 0 dgn)
    ♡..........., Violetta,
    ♡..........., Schattig,
    ♡10 mei, Dopey,
    ♡........., Daan,

2. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Vandaag TP gehad van 8 cellige (bijna 16 cellige) cryo. Het was wel een 2e keusje want de 1e heeft het ontdooien niet gered. Maar we zijn er wel ontzettend blij mee! :D

Hoe is het met onze zwangeren? Eerste echo zit er toch al aan te komen?

@ Hellen: Succes morgen!

3. Nee ben alleen erg down maar das denk ik door de omstandigheden :)
    Heb eigenlijk nergens geen last van ....

liefs hellen

4. Geeft nie hoor ,liever goede berichten als die van mij :)

5. Bedankt meiden voor het suc6 wensen ....

Hopenlijk mag ik morgen goed nieuws melden
    Tis morgen erop of eronder ....

liefs hellen

6. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Heel veel succes morgen!

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hellentje, succes morgen....duim voor goed nieuws!

Sdi, Super goed die eskimo heb je maar weer geplaatst gekregen, spannende weken nu!

Kasja, wat een goed nieuws en dan ook zoveel bevruchtingen. Hopelijk ben je zwanger en volg ik je snel....

Nelis, ik heb vreselijk veel bijwerkingen van de deca, zit nu ook al in week 6 dat ik het spuit. Super chago met regelmaat, opvliegers, nachtzweten, emotioneel, voel me niet echt mezelf. Heb daarom ook livial gekregen, om de bijwerkingen wat te onderdrukken. Waar heb jij last van?

Ik ben gisteren ongi geworden, dus morgen de vpk bellen, dan hopelijk snel de uitgangsecho en starten met de gonal, kan niet wachten!!!

8. MissBeauty

MissBeauty Nieuw lid

18 mei 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,ik ben nieuw op deze site...

ik ben ook bezig met mijn 1ste IVF poging vorige week donderdag een tp gehad dus zit nu op wd 10. Aanstaande dinsdag mag ik komen voor de bloedtest. Heel spannend dus!!! Ik heb op wd 8, 9 en 10 (vandaag dus) positief getest, hoe betrouwbaar is dit??

liefs miss beauty

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Welkom Missbeauty! Ik neem aan dat je ook pregnyl gespoten hebt deze maand. Dan zegt een positieve test op dag 8, 9 en 10 niet zo veel helaas. De pregnyl is dan je lichaam nog niet uit en deze zorgt er altijd voor dat je positief test. Dus eigenlijk heeft het geen zin om eerder te testen. Gelukkig is het bijna dinsdag en dan heb je je bloedtest.

@helluntjuh:en, en, en?

@sdi86: mooi dat je een terugplaatsing gehad hebt. Nu voor jou dus weer afwachten. Ik zal voor je duimen.

@hier: morgen weer en echo. Afgelopen zaterdag was er weinig te zien en ze denken dat mijn lichaam van slag is door de hormonen van de eerste ivf twee maanden geleden. Ze hopen morgen al wel iets van ei groei te zien en anders moet ik waarschijnlijk gewoon weer afwachten totdat ik ongi word en gaan we pas volgende maand voor een terugplaatsing van een cryo. Dan kan ik dus deze maand weggooien.:( Nu maar hopen dat er morgen iets te zien is, maar ik verwacht het eigenlijk niet.

10. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:Dyeahhhhhhh ...Uhmmm ik ben blij :)
    Schrok me rot vanmorgen ,want ging met het idee dat het vandaag over zou zijn :)
    10 grote Folikels van tussen de 1,7 en 2,1 en een aantal kleinere van 1,5 en iets kleiner "_"_
    Dat geloof je toch gewoon niet naar die hel van afgelopen 2 weken ??Maar tis toch echt zo :)
    Woensdag om 8 uur ga ik de OK op en ze gaat alles boven de 1,7 aanprikken ,dus hoeveel er uitkomen geen idee :)
    Ze zei je bent een oude diesel :)kom je eenmaal op gang ben je niet meer te stopen :D:D:D:D:D

Ik hoorde de woorden je gaat als een speer meid nu ,en ik kreeg me toch een jankpartij ...Ben zo blij .......Nu de volgende stap na woensdag en dan mag ik hopenlijk zaterdag onze mooiste emmy gaan dragen ,voor heeel lang hoop ik :)

11. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Wat fijn om te horen, je verdient het. Wie gaat de punctie bij je doen? Alvast succes gewenst

12. Dr rozenburg gaat het doen :)zoown lief mens :)Morgen word ik nog gebeld hoelaat ik op de dagverpleging moet komen ,maar de punctie is om 8 uur smorgens :"_

13. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    @ Hellen: Owwww wat heerlijk meid!!! Gelukkig!!! :D

@ Molly: Wat zou dat ontzettend balen zijn! Hopen dat het morgen toch nog meevalt... Ik duim voor je!!

@ Julia: zou nu ook tijd worden voor je he! ;) Hopelijk ga je je ook wat beter voelen....

14. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Wat goed zeg helluntjuhh, het is allemaal niet voor niets geweest.

15. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Nou hellen wat een fijn nieuws! Haha ouwe diesel! Is het toch nog goed gekomen en mag je door naar de volgende stap! Ik geloof niet dat ik ooit zoveel eitjes had als jij, mooie aantallen zeg!

Julia, ik heb bij deze behandeling last van zweten, moeheid, hoofdpijn en ik ben met deze pil al weken steeds wat bloed aan het verliezen, ech dagelijks. Maaar dat schijnt allemaal te mogen. Maar ik heb er niet zoveel last van dat ik er wat aan wil laten doen of zo.

Molly succes morgen!

Sdi, een tp gehad? Hopelijk blijft ie plakken! Spannende tijd!

16. Euh meid ,bij mij was de hoop ook vervlogen he :)en zie nu :)....Ga weer voor je duimen ...

liefs hellen

17. MissBeauty

MissBeauty Nieuw lid

18 mei 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    #397 MissBeauty, 19 mei 2014
    Laatst bewerkt: 19 mei 2014
    @Molly27.

Bedankt voor je reactie,

ik heb Ovitrelle gespoten en dat is nu al 16 dagen geleden... wat ik heb begrepen is dat het spul na 10 dagen uit je bloed is, dus een valse positieve test is het denk ik niet anders zou het streepje niet zichbaarder worden maar eerder vervagen??

Ik heb een foto geplaatst, hoor graag jullie mening...

Wens iedereen hier veel succes met alles!
    liefs.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,8 KB
      Weergaven:
      14
  18. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @ Miss beauty, ik denk dat je een vreugedansje. Kan gaan doen! Gefeliciteerd!

@hellentjuhh, mijn fa zei altijd dieseltjes doen het het best. Mijn zoontje was ook een dieseltje dus ik ga hard duimen voor je!

@molly, hopelijk laat je lichaam je nog verbazen, al kan ik me voorstellen dat je daar nu weinig vertrouwen in hebt..... Succes!

@alle meiden op de wachtbank, veel sterkte, hopelijk levert het goed resultaat op.

@hier, ik had de laatste tijd niet veel behoefte om mee te schrijven, ik heb jullie wel gevolgd hoor. We gaan er hier ff tussenuit, 10 dagen naar Spanje, ben ik wel ff aan toe na de drukke periode en het wachten.

Ik reageer de volgende keer wel wat uitgebreider, mijn kleine man roept.

19. Degen

Degen Bekend lid

17 mrt 2013
    949
    47
    28
    Vrouw
    Groningen
    Dit is echt wel positief hoor :)

20. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @miss beauty ziet er goed uit die testen. Vandaag je bloedtest toch? Die zal dan vast ook goed zijn.

@nijntje: fijne vakantie!

@hier: mijn echo was toch nog goed vandaag. Rechts groeit een ei. :DNu met ovu testen mijn eisprong uitrekenen en dan een afspraak maken voor een terugplaatsing. Ze denken dat hij voor vrijdag wel positief zal zijn en anders moet ik weer bellen.

Ff een vraag aan iemand die ook ovu testen gebruikt: ik moet testen met mijn tweede ochtend urine. Maar dat zou betekenen dat dit op mijn werk is, zo onhandig. Hoe doen jullie dat?

Deel Deze Pagina