@Dopey, wat erg! Het lijkt me verschrikkelijk om zoveel mk te krijgen. Heel veel sterkte de komende tijd. @Hellen, goed nieuws voor je. Wat veel emmies zeg! Ik hoorde dat krap 50% emmy wordt statistisch gezien. Ik had ook een morula, heb je er ook een mooie foto van gemaakt? @nelis, ik had ook een luie kant. Ik had deze vraag ook gesteld aan de fa, en ze zei dat het meestal zo is dat er een dominante kant is. Ik ga morgen een zwangerschapstest doen, dan is het 14 dagen na punctie en moet er iets te zien kunnen zijn. Ik voel een harde bobbel in mn baarmoeder, die ik ook kan voelen als ik op mijn buik duw en pijn doet als je erop drukt. Vreemd, nergens iets over gelezen tot nu toe. Verder geen kwaaltjes, dus ik heb geen idee. Ik kan bijna niet wachten en de tijd kruipt zo langzaam voorbij..... Ik heb de foto bijgevoegd van onze emmy
mooi is dat he, om je eigen emmy te kunnen zien? Ik was er echt trots op. Maar nu is het morgen kajsja, heb je getest? Bij ons raden ze aan 14 dagen na de terugplaatsing te testen. Maar 14 dagen na de punctie moet er uiteraard ook al iets te zien zijn als je zwanger bent.
jaaaa, gelukt! Positief kruisje te zien!!!! Op de foto nog maar licht zichtbaar, maar het is echt een kruisje! Komende vrijdag officiele uitslag van het ziekenhuis via bloedonderzoek, maar ik heb er alle vertrouwen in.
@ Dopey: Wat ontzettend balen! Hoe houd je de hoop? Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen. @ nelis: Spannend weer! Hopelijk is dit de perfecte hoeveelheid. @ Hellen: Hoe is het? @ Kajsa: Jeeeeeeej!!! Lekker vlot! Nu hopen dat je HCG perfect is. Fijn dat het goed voelt! Ik voel me de afgelopen dagen beetje raar, m'n lijf voelt niet helemaal lekker. Zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden. Tot nu toe nog niks (durf het bijna niet te typen....) Vanmiddag test gedaan in de hoop dat ik daar rustig van zou worden: volledig negatief!
Kajsa Yoehoe.....wat super fijn! Zo blij voor je....hoop je snel te volgen. Zie ook licht een streepje, voorzichtig gefeliciteerd! Dopey, wat ontzettend heftig meid! Heel veel sterkte. Nelis, hoe is het? Sdi, kan nog te vroeg zijn meid....even afwachten nog!
O ik zie dat mijn bericht van gisteren niet is gepost. Even kort: Succes e sterkte dopey Gefeliciteerd Kajsa!!! Julia wanneer mag jij testen? Ik ben weer aan de gonal! Ze hadden wel weer de verkeerde hoeveelheid voorgeschreven. ..
@sdi, het kan zijn dat je nog een paar dagen moet wachten. Jij had de tp op zondag en ik had deze een paar dagen eerder op vrijdag. Ik heb gelezen in een ander forum dat de uitslag pas 10 a 11 dagen na tp zichtbaar wordt. Ik heb goede hoop voor je op positief nieuws. Het klinkt goed dat je allemaal vage klachtjes hebt.
Nelis, ik heb nog weinig te testen, mijn vorige cyclus is afgebroken, dus zit net als jij aan de gonal. Hoeveel spuit jij? Ik 225 eh per dag. Eindelijk goed nieuws, vanmorgen voor echo geweest en jaja het groeit! Nu rechts 4 eitjes en links 1, het is allemaal nog wel erg klein dus moet zowieso doorgaan tot maandag. Dan opnieuw een echo, de arts verwacht woensdag een punctie. Zo het dan nu eindelijk lukken?!
@ Julia: Klinkt al goed, ik duim voor je! @ Kajsa: Klachten zijn over op de misselijkheid na. Dat komt misschien van de stress. Heb nu oud bloed dus deze ronde lijkt weer mislukt.
@julia: mooi zeg! hopelijk zet de groei goed door en kan je snel een terugplaatsing krijgen @Sdi86: klachten is altijd lastig en geeft alleen maar valse hoop vind ik altijd. Oud bloed hoeft echter ook weer niet te zeggen dat de ronde mislukt is, maar ik zou dat ook denken als ik dat had. Hopen dat je snel uit de onzekerheid bent. @hier: ben zo zenuwachtig voor morgen!! Zo bang dat hij niet goed ontdooit
@molly. Heel fijn dat de ontdooing goed ging! Heel spannend vanwege de enige kans deze maand! Nu hopen dat je half juni een positieve test hebt... Ik heb aan je gedacht vandaag. @sdi, hoe gaat het met je? Definitief negatief nieuws? Ga je morgen nog testen? @de rest? Alles goed met het gonal spuiten? Morgen naar het ziekenhuis, 45 min heen en 45 min terug rijden voor een 2 minuten durende bloedafname. S middags wordt ik gebeld met de uitslag en hoor ik of ik zwanger ben. Van het ZH heb ik ook nog een zwangerschapstest gekregen die ik morgenochtend moet gebruiken. Ik vind het spannend!!!
Hoi meiden even een kort berichtje ,maar ben opgenomen geweest door overstimulatie. Nu aan de tramadol en rust houden .....
@ molly: goed nieuws, het begin is er!!! @ kajsa: spannend morgen! Ben benieuwd, hopelijk heb je mooie hcg waarde! @ hellen: balen! Denk aan jezelf, goed rust houden! Hoe nu verder? Hier vanmorgen ongesteld geworden. besef het deels wel, deels ook niet. Morgen bloed prikken, kon vandaag natuurlijk niet. Ben wel benieuwd of ik wel hcg heb aangemaakt.
Kajsa wat spannend! Wat zegt je gevoel? Sdi, balen zeg! Het ging allemaal zo goed. Hopelijk word je netjes opgevangen door je arts. En weer snel verder aan de volgende ronde of hou je even rust? Hellen, overstimulatie! ?! De eenheden die je moest spuiten waren ook enorm. Naar ja, het heeft natuurlijk ook mooie emmies opgeleverd! Lastig om de balans te vinden. Heb ook overstimulatie gehad de vorigekeer. Heb je veel pijn? . overstimulatie wordt blijkbaar ook heftiger als je zwanger bent. Hoe staat het er voor nu? Molly gaaf dat hij goed ontdooit is, ik vind dat zo iets bijzonders! Duimen draaien nu! De gonal gaat goed hier. Dinsdag weer een echo. Zal blij zijn alz de deca eraf mag. Ik word niet goed van die opvliegers! En mijn omgeving ook niet
Ik heb net een telefoontje gekregen van het ZH met de felicitaties dat ik zwanger ben. Goed nieuws dus, 1e keer gelijk raak. Wat hebben wij een geluk! Op 23 juni hebben we een afspraak voor de 1e echo voor het luisteren naar het hartje. Uitgerekende datum is begin februari 2015. Oja, ik heb 4 cryo's op het wachtbankje. Ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger worden!
@ kajsa: super! Nogmaals gefeliciteerd! @ nelis: hahaha, omgeving moet er ook maar wat voor over hebben schieten je eieren al op, denk je dat ze dinsdag rijp zijn? Hier uitslag van bloed gehad: hcg is 5. M'n lichaam was dus niet gek, er was wel degelijk iets aan het rommelen. Volgende week donderdag weer bloed prikken om te kijken of hcg 0 is. Dan gelijk de echo plannen, gaan weer door voor de volgende ronde. In juli is er een zomerstop dus mocht de volgende niet lukken hebben we een ronde verplichte rust wat ik denk ik ook wel lekker vind.