Ik ben weer in het land en heb een super vakantie gehad. Ik zal proberen om alles bij te gaan lezen. Met mij gaat alles goed, ik ben erg zenuwachtig aan het worden want dinsdag hebben we de eerste echo. Ik hoop dat we een mooi kloppend hartje zullen zien.
@sdi, veel sterkte met de volgende poging. Wel goed dat je weet dat er "iets" is gestart, jammer dat het niet heeft doorgezet. Ik hoop dat de volgende poging echt raak is! @schattig, welkom terug. Ik duim voor je voor een mooie echo van een kloppend hartje. @molly, hoe is de TP gegaan? In 1 keer goed, of had je ook een plakker zoals ik? Nu goed gaan broeden de komende weekjes! @nelis, veel sterkte met je opvliegers. Ik hoop dat je snel van de hormonen ellende af bent en je er een paar mooie eicellen aan overhoudt! @hellen, sterkte met je overstimulatie. Je had ook wel veel gespoten. Het is voor een goed doel en nu ben je een tijd van de hormonen spuiten af met zoveel reserve emmy's in de vriezer!
@kajsa: Wat mooi zeg, GEFELICITEERD!! @hellentjuh: wat een gedoe zeg, eerst wil het niet groeien en dan overstimulatie. Gelukkig heb je er genoeg in de vriezer liggen en hoef je voorlopig niet meer (en we gaan er natuurlijk van uit niet meer). @sdi: dat is balen zeg. Is het een erg grote klap? Knuffel vanaf hier en vol goede moed op naar de volgende ronde. @hier: alles is goed gegaan met de tp, geen plakkert zoals jij kajsa, nu maar hopen dat hij wel bij mij blijft plakken
Sdi, wat enorm zuur dat het niet gelukt is, wel fijn dat er in ieder geval iets gebeurt is en je dat weet. Duim voor een mooie nieuwe ronde. Molly, fijn dat alles goed gegaan is, spannend nu! Nelis, hoe gaat het met het spuiten, morgen eerste echo toch? Heel spannend zeg! Ik had ook zo erg last van opvliegers, maar dat ging met de gonal over de laatste keer. Toen het de vorige ronde aan bleef houden, kreeg ik te weinig gonal. Schattig, welkom terug. Hellentje, hoe gaat het met je? Ontzettend geschrokken zeker? Kajsa, wat een goed nieuws, heerlijk meid! Van harte gefeliciteerd! Hier voor echo geweest, eitjes zijn goed doorgegroeid. Totaal nu 5 follikels om aan te prikken. Vanavond de ovitrell en dan woensdag punctie.....jeetje wat spannend dit zeg!
♡Deelnemers ♡ ♡curl, 34 jr, start 1e ivf-> feb 2014, 2e kindje ♡Miss A, 29 jr, start 1e ICSI -> feb 2014, 1e kindje ♡molly27, 32 jr, start 1e ivf -> maart 2014, 1e kindje ♡Hellen 31 jr, start 1e ivf -> 18 april, 2e kindje ♡Sdi86, 27 jr, start 1e IVF -> .. Januari 2014, 1e kindje ♡schattig, 31 jr, start 1e ivf -> .. april 2014, 1e kindje ♡mystery175, ..Jr, start 1e ivf -> .. april 2014, 2e kindje ♡Dopey 38 jr, start 1e IVF -> .. april 2014, 2e kindje ♡Nijntje5, 37 jr, start 2e IVF -> 8 Mei 2014, 2e kindje ♡Violetta, 27jr, start 1e ICSI -> 18 april 2014, 1e kindje ♡Kajsa, 36jr, start 1e ICSI -> .. april 2014, 2e kindje ♡Nelis, 32 jaar, start 4e ICSI -> 18 april, 3e kindje ♡TP gehad ♡ ♡3 april, mystery175, NOD..... ♡18 mei, Sdi86, NOD 27/28 mei (30 mei testen) ♡julia1984, 29jr, start 1e IVF -> 4-6 punctie / 7-6 TP, 1e kindje ♡Zwanger ♡ ♡25 april, Curl, (4wk, 0 dgn) ♡..........., Violetta, ♡..........., Schattig, ♡10 mei, Dopey, ♡........., Daan Even het lijstje erbij gehaald, kan iedereen het ook weer aanpassen.
@julia, spannend zeg! Sterkte vanavond met de laatste spuit voorlopig. Ik vond het heel eng om pregnyl te spuiten net voor de punctie, want ik had geen reserve hoeveelheid van pregnyl en het waren enge, dunne, glazen pipetjes en een ander type spuit. Ik heb een kwartier lopen klooien met trillende handen. Laat het met de punctie lekker over je heen komen en laat je mannetje goed voor je zorgen. Ik weet er weinig meer vanaf, zoveel zat ik onder de drugs. Sterkte, ik denk aan je!!
Kajsa, ik heb ovitrelle, is dezelfde spuit als gonal f dus perfect. Ik heb medicijnen gekregen die ik een uur van te voren moet innemen....ga ik lekker op chillen hoop ik. Wat kreeg jij dan?
Wordt hier helemaal gek van de onzekerheid. Sinds zaterdag steeds ongi buikpijn wat dan vervolgens wel weer weg gaat, maar het maakt me sacho en ik heb er geen vertrouwen meer in. Vorige keer was ik de twee weken na de tp zo vrolijk en benieuwd, nu is er niks aan.
O molly irritant hè, dat ellendige wachten! Julia overmorgen al weer de punctie! heel vveel succes er mee! Hopelijk worden er woensdag mooie embryo's gemaakt. Ik ben er zachtjesaan ook zenuwachtig voor aan het worden! Kajsa gefeliciteerd!!!! Sdi wat een verdrietige uitslag van deze behandeling. Wat wordt het vervolg?
Ik heb vanmorgen een echo gehad en deze was goed. We hebben een mooi kloppend hartje gezien en gehoord. Ik ben 1 dag teruggezet nu 16 januari uitgerekend. Volgende dinsdag mag ik naar de verloskundige!
Vandaag heb ik de eerste echo gehad na het spuiten met de gonal. Links 7 en rechts 6 follikels! Mooie uitkomst. Donderdag weer een echo. Punctie zal met Pinksteren ergens zijn!
Wat ik al dacht is gebeurd, ik ben ongi geworden:x. De teleurstelling is minder groot dan vorige keer want nu had ik al vanaf het begin geen goed gevoel er over. Ik had pas zaterdag ongi moeten worden, dus het is ook nogal snel. Nu weer aan de hormonen en deze maand weer een punctie. Hopen dat we daar iets meer cryo's van over houden.
Nou maar 2 bruikbare eicellen. ....wat een tegenvaller zeg. Zaterdag horen we of er bevruchting is of niet.
@ Julia: Dat is balen! Maar 1 kan soms genoeg zijn, hopelijk krijgen jullie goed nieuws!! @ Molly: Wat snel! Wat balen! Ik begrijp je gevoel, knuffel! @ Schattig: Goed om te horen, nu lekker genieten. @ Nelis: Gaat goed vooruit bij je, fijn vooruitzicht! Hier morgen weer bloed laten prikken om te kijken of HCG is gedaald. Als HCG 0 is kan ik gelijk een echo plannen voor de volgende cryo TP. Klap was groot, zag het even niet meer zitten heel die MMM. Nu voel ik me redelijk. Al die BN'ers die zwanger zijn en mensen in de omgeving die zwanger zijn en allemaal aan het baren helpen niet echt mee. Maar dat is vast heeeeeel herkenbaar.
Heel veel sterkte, Molly en sdi86!!!! Ik blijf aan jullie denken en besef me dat die teleurstelling verschrikkelijk moet zijn(knuffel) @julia, ik duim voor je. Wat jammer dat er 3 eitjes zijn afgevallen! @nelis, klinkt goed met de aantallen follikels. Ik duim ook voor jou hoor! @schattig, gefeliciteerd met je goede echo! Ga je het nieuws nu bekend maken dat je zwanger bent of had je dat al gedaan? Ik kan niet wachten tot mijn echo, dat duurt nog 2,5 week. Al redelijk veel mensen weten het in mijn omgeving, maar dat komt ook omdat ik veel naar het ZH moest en dit moest uitleggen op m'n werk. @hier... Ik ben gisteren avond naar de bios geweest. Was heel leuk, maar vandaag wel een zware dag door de korte nacht. Ik ben echt moe..pfff.. Verder alles goed. Gisteren gestopt met de bolletjes, was spannend om echt helemaal zonder medicijnen verder te gaan.
Nelis, wat ontzettend goed, nog even doorbroeden. Wanneer zou de evt punctie zijn? Molly, wat erg voor je zeg! Enorm balen. Wat sta je je er positief in, hoop zo dat de volgende punctie meer oplevert voor jullie. Schattig, gefeliciteerd met je goede echo. Kajsa, kan me voorstellen dat het stoppen met de utro spannend is. Hoelang heb jij het moeten gebruiken? Sdi, ik herken je gevoel helemaal, je kan als je wilt jezelf er helemaal gek mee maken. Niet doen hoor meid! Sterkte met bloed prikken, wanneer hoor je wat? Gisteravond nog lekker een naproxen ingenomen en nu gaat het wel redelijk. Mn buik is nog gevoelig, maar het nabloeden is gestopt. Nu weer de volgende mijlpijl en dat is zaterdag, dan worden we in de ochtend gebeld of we smiddags een terugplaatsing hebben. Jeetje wat een traject is dit toch, heb je het ene gehad, kan je je weer druk maken om de volgende....pffff! Ik hoop zo dat die 2 eitjes gaan delen, we kunnen nu alleen maar wachten en hopen.
@sdi: hoe was de uitslag van je bloedtest? Ik snap precies wat je bedoelt hoor, met al die zwangere mensen om je heen. En al die bekende nederlandser die zeggen ooit nog wel eens kinderen te willen, terwijl ze al 40 zijn en dan vervolgens ook nog eens in een wip zwanger zijn. Heel frustrerend. Ik zat vorige week ook in een restaurant en daar zat een luidruchtig stel te eten. Op een gegeven moment zei de man van het stel tegen de ober: "Kijk maar uit hoor je hoeft alleen maar naar een vrouw te kijken en ze is al zwanger. Die van mij zou zo elke 9 maanden zwanger kunnen zijn." Lekker dan als je daarnaast zit te eten als stel waarbij het niet lukt @julia1984: wat spannend zeg. Ik hoop dat ze allebei bevrucht worden. Het is inderdaad wel zo dat je van het ene naar de andere spannende moment gaat he, ik merk wel dat ik daar wel moe van wordt. Ik heb morgen mijn echo en dan gaan we weer aan de hormonen, jippie!!