Start IVF April 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door hellentjuhh, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nelis wat ontzettend goed gedaan en gewoon 20 stuks wauw!.....daar moet een goede tussen zitten :) Ik duim voor je! Fijn dat het is meegevallen. Nu lekker bijkomen en uitrusten.

2. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    @ Nijntje: Ik ga voor een cryo TP dus mag deze maand gelijk weer door. Heb er nog 4 dus dat moet denk ik nog wel 2/3 keer kunnen voor ik weer opnieuw aan de hormonen mag/moet.

@ Julia: Succes in de wachtweken!!!

@ Nelis: Wat een topscore!!! :D Hou je rustig he, misschien zakt het dan allemaal wat af. Succes!

3. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @nelis, jeetje wat een hoop follikels zeg, jij kan hopelijk een tijdje vooruit! Hopelijk krijg je geen overstimulatie. Ik las gisteren iets over veel witte thee of vruchtensap drinken ipv water om de goede stoffen ook binnen te houden.

@julia, nogmaals gefeliciteerd met je terugplaatsing, 1 kan genoeg zijn, ik hoop het zo voor jou! En ja we prikken dapper door, nog ff en dan ben ik er weer van af.

@kajsa, balen van de buurman zeg, zijn de wanden echt zo dun? Zo ja mag hij over 8 maanden lekker meegenieten op alle onmogelijke tijden ;)

@sdi, dat is fijn dat je meteen weer doorkan, ik hoop na deze ronde ook cryo's te hebben, anders ga ik wel heel snel door mijn pogingen heen....

@hier, lekker van het weet genoten, en morgen gewoon nog een dagje vrij. Hopelijk weer van dit soort weer. Verder weinig te melden, ben wel benieuwd hoeveel er woensdag te zien zullen zijn, vorige keer waren het er 6 met een lagere dosis, dus hopelijk nu meer en meer van dezelfde grootte.

4. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Het kan snel gaan wat dat betreft! Ik had er donderdag 14 en vrijdag 26!

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Sdi, wat fijn dat je nog cryo´s hebt en even hormoonvrij kan zijn, heerlijk! Duim dat er één blijft plakken.

Nijntje, dankje....nu wachten we geduldig op mn NOD.
    Jij nog dapper aan het prikken, goed hoor! Succes woensdag. hopelijk al mooie follikels te zien.

Nelis, hoe is het vandaag? Gaat het een beetje met wachten? Morgen de uitslag voor de TP toch....hoelaat word je gebeld?

Weten jullie wanneer de ovitrelle uit mn lichaam is? Ik dacht 10 dgn....

6. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Geen idee hoe lang dat in je lijf zit nee!

Ik heb vandaag en gisteren lekker veel witte thee en vruchtensappen gedronken (bedankt voor de tip!) En zoveel mogelijk gerust. Dat laatste viel niet mee. Mijn buikpijn is toegenomen en mijn buik is wat opgezet. Ik ben ook echt wat kortademig. Ik heb gebeld met het ziekenhuis. Gelukkig vonden ze het niet verontrustend klinken. Morgen eerst bloed prikken dus we gaan sowieso naar het ziekenhuis. Ook worden we tussen negen en half tien gebeld over de kwaliteit van de embryo's. De waarden uit t bloed bepalen dan of er sprake is van overstimilatie. Hopelijk toch een tp morgen maar ik vrees ervoor dat ze het niet gaan doen. Fingers crossed!

Zijn jullie na de tp gewoon gaan werken trouwens?

7. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    @nelis, sterkte. Ik hoop dat je geen overstimulatie hebt! Ik duim voor je.

@julia, ik weet dat hrt 14 dagen duurt voordat de pregnyl (10.000 IE) uit je systeem is. Ik neem aan dat het voor jou ook zo is. Ik heb 14 dagen na de punctie een zwangerschapstest gedaan, en deze gaf toen een heel licht positief streepje. Eerder is denk ik niet zinvol. Sterkte!

@hellen, hoe gaat het met je?

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nelis. Hoe is het gegaan?

9. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    Nelis, hoe is het gegaan vandaag? Ik hoop zo dat je TP hebt gehad.

Ik had na de TP weekend. TP was op vrijdagmiddag.

10. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @nelis, ook ik ben benieuwd hoe het vandaag afgelopen is bij je.

@julia, ik dacht dat ovitrelle geen invloed kan hebben op een zwangerschapstest, ik weet niet of je het vanuit die gedachte vraagt? En verder geen idee.... Pregnyl is dacht ik tussen de 10 en 12 dagen.

@kajsa, wanneer heb je je eerste echo? Hoe is het met de klachtjes?

@hier, vandaag echo gehad, totaal 3 van ongeveer 17/18mm, dan nog 2 van 14 en een heel stel kleintjes. Vrijdag is de tweede echo en dan waarschijnlijk maandag of dinsdag de punctie. Ik heb echt last van de hormonen, ik ga echt alle kanten op in mijn buien, hopelijk is het snel over, het prikken begint me ook inmiddels tegen te staan....

11. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Nijntje, echt vreselijk he, die hormonen. Ik heb het idee dat ik er al veel minder last van heb, vijf dagen na mijn laatste spuiten!

Vanochtend mooi nieuws gehad: 15 embryo's! Twee daarvan waren van topkwaliteit. Daar is er dus eentje van teruggeplaatst. Ik ben benieuwd hoeveel embryo's er doorgroeien en ingevroren zullen worden! Voor nu: op de wachtbank!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Meiden ik verplaats dit topic naar de MMM clubs, daar is het topic meer op zijn plek.

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nelis, wat een goede score meid en wat heerlijk dat er toppers tussen zaten. Fijn idee ook dat je cryo´s overhoud, maar hopelijk blijft deze gewoon lekker plakken!
    Ik ben trouwens de volgende dag weer gaan werken na de TP.

Kajsa, hoe is het met jou? Veel klachten?

Nijntje, oooh ik herken me zo in jou. Ik had ook super veel last van mn humeur en emoties door die stomme hormonen. Echt afzien is het. Maar meid, je bent er bijna, goede score ook met je follikels, nu nog een beetje doorgroeien. Hou vol he!

Je krijgt wel een positieve test van de ovitrell, heb namelijk paar dagen erna getest en die was positief. Ik kan nergens vinden wanneer het uit je lichaam is. Heb vanmorgen nog een check gedaan (10dgn na ovitrelle) en zie nog een licht 2e streepje. Verwacht dat het dan rond het weekend er wel uit moet zijn, dus hopen dat de streepjes duidelijker gaan worden.

Hier gaat het verder goed, merk dat langzaam aan de hormonen uit mn lichaam verdwijnen en ik weer een beetje tot mezelf kom. Heb af en toe wat drukkend en krampend gevoel in mn onderbuik, maar volgens de verpleegkundige is dit allemaal normaal. Sinds gisteren doen mn boobs ook mee en zijn die niet meer aan te raken....gewoon vet pijnlijk! Naja oke, als dit alles is heb ik nog niet te klagen. We wachten gewoon weer af en hopelijk nesteld alles lekker in daarbinnen.

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier de foto van de zwangerschap test paar dagen na spuiten ovitrelle.

Bijgevoegde bestanden:

15. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    heb ik gevonden in een bijsluiter op internet:

Beïnvloeding van tests in serum of urine
    Ovitrelle kan tot tien dagen na toediening de immunologische bepaling van hCG in serum of urine
    verstoren en zo mogelijk tot een vals positieve zwangerschapstest leiden.
    Patiënten moeten hiervan op de hoogte zijn.

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Thanks Molly, dan is vandaag dus de laatste dag dat het daarvan komt:)

17. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @Julia, over een klein weekje mag je testen toch? Of ga je het al eerder proberen?
    Lief je berichtje, het gevoel is gelukkig niet alleen bij mij ;) . Ik hoop op volgende week dinsdag de punctie, dan is het vrijdag de terugplaatsing. Ik werk volgende week maandag t/m donderdag en dan hoef ik maar 1 dag te missen. Ik zie mezelf namelijk niet op de dag van de terugplaatsing ook nog 'lekker' werken.

@molly, hoe is het met jou in de wachtweken? Ik zie een cryo terugplaatsing van 29 mei, dan mag je al binnenkort testen toch?

@nelis, ik probeer maar niet te veel te denken over de zooi die we prikken, haha. Wat goed dat je een terugplaatsing hebt gehad! Dan heeft het drinken geholpen ;)
    Moet je nu nog steeds je gewicht in de gaten houden?

18. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Ja, wegen en temperaturen. Tot nu toe gaat dat prima. Morgen weer bloed prikken. Maandag een telefonische afspraak. Ze houden me goed in de gaten! Dat is ten opzichte van de vorige keer veranderd. Toen was die controle er niet.

Mijn man is behoorlijk positief gestemd: onze auto moet vervangen worden en hij kijkt uit naar autos waar drie of vier kinderen in kunnen! Nou ja, beter hoopvol de wachtweken in dan in vrees!

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nijntje, wat ontzettend spannend! Ik hoop dat de punctie snel kan gebeuren, zodat je mag stoppen met die hormonen. Ik denk wel dat ik eerder ga testen, kan me toch niet bedwingen. Ik weet dat dat wel het risico heeft dat je teleurgesteld word, maar dan denk ik.....dat ben ik zowieso wel als het niet gelukt is.

Nelis, wat fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Hier kan jezelf altijd bellen, maar een verdere controle is er eigenlijk niet. Goed om positief de wachtweken in te gaan, wanneer mag je testen?

20. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @nelis: ik ben vorige week al ongi geworden en heb mijn uitgangecho ook al gehad. Die was niet goed (weinig eiblaasjes reserve en bms te dik) dus nu heb ik verplicht weer een wachtmaand.

Deel Deze Pagina