Start IVF April 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door hellentjuhh, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    @nelis, goed nieuws zeg! Ik hoop dat je de andere emmies niet nodig zult hebben.
    @julia, naar he die wachtweken! Ik heb echt gewacht tot 14 dgn na punctie en toen was het een heeeel licht streepje. Ik hoop dat je eerder iets ziet, maar misschien moet je toch wachten, vrees ik.

Ik heb 23 juni de 1e echo, dan heb ik ruim 3 weken moeten wachten sinds ik het positieve nieuws hoorde, pfff. Ik ben aardig misselijk en moe, dus er zijn wel genoeg positieve symptomen. Het is ook erg druk op mijn werk, dus s avonds kan je me opvegen :)
    Ik blijf wel vrolijk meelezen hoor, als jullie het niet erg vinden.

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @kajsa, nog een dikke week wachten dus, hopelijk gaat het snel voor je. En de klachten zo'n in ieder geval goed aanwezig ha ha

@nelis, wat goed dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. Leuk dat je man zo positief gestemd is!

@molly, dat is waar.....ik was het weer kwijt, beetje vergeetachtig de laatste tijd.... Hopelijk de volgende ronde beter resultaat ;)

@julia, bijna klaar met prikken gelukkig, ik heb maandag de punctie en als het goed is donderdag de terugplaatsing. Het ziet er naar uit dat er 5 goede zijn en een stel kleintjes.

Hier dus bijna van de hormonen af. Hopelijk is het dan ook snel uit mijn systeem.... Maandag de punctie. En dan hopen op goed resultaat.
    Waarschijnlijk 5 goede eitjes dus hopelijk ook nog iets voor in de vriezer. We gaan het afwachten.

3. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    Spannend Nijntje! Vanavond dus de pregnyl zetten of een ander soortgelijk goedje? Ik hoop dat alles goed gaat met de punctie en dat er veel goede emmies zijn. Doe lekker rustig aan. Ik duim voor je maandag!

4. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Spannend, maandag punctie! Veel succes en rustig aan doen!

Laatst raakte ik in de wachtkamer aan de praat met een andere patient. Ze had afgelopen maandag punctie gehad. Toen ik gisteren weer in het ziekenhuis was, zag ik haar toevallig ook weer voorbij lopen maar nou met een grote tas nieuwe medicatie. Wat een proces he! Nou iedereen veel succes weer!

5. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Dat is echt het zware aan die traject, je weet niet of en wanneer het lukt. Ik zie best wel weer een beetje tegen morgen op. Ben blij als het morgen 10 uur is.

@kajsa, thanx, ik heb pregnyl gespoten, heb ik gek genoeg een beter gevoel bij.

@julia, heb je nog een test gewaagd?

6. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Succes nijntje!!

7. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Nijntje, ik ben heel erg benieuwd naar je punctie. Hopelijk ging het goed en heb je niet teveel pijn geleden. En nog belangrijker: hopelijk heb je een mooie opbrengst!

Voor wie al een tp gehad heeft, hebben jullie te vroeg getest? Aaargh, ik kan echt niet wachten... En nu zit ik pas op dag 6!

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nijntje, ben ook zo benieuwd hoe het gegaan is! Duim voor een goede opbrengst.

Nelis, hoe is het met jou al klachten? Vervelend he dat wachten.

Hier heb ik al getest, afgelopen zaterdag een licht streepje. Had veel last van mn boobs, pukkels en het rommelde veel in mn onderbuik. Ik voelde me echt zwanger! Sinds gisteravond zijn alle klachten ineens weg, foetsie.:(
    Vanmorgen getest, omo witte test! Ben bang dat ik gewoon ongi ga worden. Officieel is woensdag pas mn testdag, dat is dus 14 dgn na mn punctie. Moet er niet aan denken om dat hele circus weer opnieuw te doen, bah! Wat denken jullie, zou het nog mogelijk zijn een positieve test? Vandaag ook de laatste dag aan de bolletjes:$

9. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Nou de punctie was behoorlijk pijnlijk helaas. De eerste 5 gingen best goed maar de laatste zat om een hoekje dat was erg pijnlijk. 6 aangeprikt en ook 6 eitjes gevonden, en nu wachten op het telefoontje donderdag.

@nelis, ik heb nooit te vroeg getest maar ik heb al 3x bij de iui's gehad dat ik testte en die middag of volgende ochtend ongesteld werd, die teleurstelling was best groot en ik vond het toen zonde van de test. Bij de ivf is voor het eerst geweest dat ik ook de neiging had om te vroeg te testen maar uiteindelijk niet gedaan.

@de rest, hebben jullie ook nog ondersteuning bij de behandeling? Ik heb voetreflex en dat voelt wel erg goed. Bij de laatste iui was ik er heen gegaan, bij de 1e ivf niet. Nu wel.

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nijntje, wat vervelend dat het zo pijnlijk is geweest, nu lekker ontspannen en je laten verwennen. Wat ontzettend goed zeg, gewoon 6 eitjes, ben blij voor jou!
    Ik denk dat ik de volgende poging ook iets erbij ga doen waarvan ik ontspan, want ik vind het nogal een heftig traject.

11. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @julia, ik lees net je berichtje dus ik moest ff reageren...... , ik weet niet of het nog kan, ik hoop het wel voor je maar ik ben bang dat het toch niets is. Ik herken me in je gevoel ( best grappig dat we elkaar zo herkennen in elkaar :) ) om weer overnieuw te beginnen.
    En het voelde ook niet fijn, maar ik dacht wel het is maar max nog 2 keer en laat ik er alles aan doen om zoveel mogelijk eitjes te hebben zodat het langer duurt voordat de 3e start en als het niet zo is heb ik er alles aan gedaan.
    Ik ga duimen voor je dat je het toch niet nodig hebt!

12. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Julia, het is een heeeeeel belastend traject, waarbij het frustrerend is dat het voor de meeste zo 'makkelijk' tot ongelukjes is, en voor ons niet. Ik probeer het ook minder te baggataliseren, daarmee hoop ik dat er meer begrip is. Ik merk wel dat het helpt en er telkens meer verhalen van anderen komen.

En de dormicum is heerlijk, alles ging lekker traag vandaag. Ik had de kortdurende voor 4 uur.

Dikke knuffel voor jou!

13. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Nijntje, 6 eitjes, dat is een prachtige opbrengst! Minder fijn natuurlijk dat het zoveel pijn deed. Gek dat het per behandeling zoveel kan verschillen! Enne, dormicum? Is dat een slaaptabletje of zo? Klinkt heerlijk ;)! Nu maar hopen op een tp donderdag!

Julia, ik heb ooit op de testdatum negatief getest en een week later nog positief. Het ziekenhuis stond hier echt versteld van. Hun reactie toen: zwanger is zwanger, gefeliciteerd! Later kreeg ik helaas wel een miskraam.

Klachten zijn er hier nauwelijks. Ik ben wel erg moe maar dat komt natuurlijk ook van die bolletjes Utrogestan. Ook denk ik dat ik mijn (.)(.) begin te voelen maar ja, dat kan ook een teken van zowel zwangerschap als menstruatie zijn... Afwachten maar!

14. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    @nijntje, fijn dat je 6 eitjes had. Spannende tijd nu om af te wachten hoeveel embryo's het worden. Dit vond ik de lastigste wacht periode, want de magie moet gebeuren... Vervelend voor je dat het zoveel pijn deed.

@julia, positief blijven denken hoor! Bij mij was het nauwelijks zichtbaar, dus het is goed mogelijk dat je nog even moet wachten.

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nijntje, daar heb je ook wel gelijk in.....je hebt in ieder geval de punctie achter de rug, nu wachten tot donderdag. Dat vond ik het ergste om te horen of er wel of geen bevruchting was.
    Hoe is het verder met je, nog veel last van je buik?

Nelis, wat ontzettend spannend, ben heel benieuwd. Lekker he die bolletjes...ieuw! Ik ben vanaf vandaag bolletjes ´vrij´ haha!
    Wat bijzonder dat je pas zo laat positief testte, het kan dus wel.
    Die moeheid herken ik wel, maar ik dacht dat kwam doordat alle spanning van de afgelopen weken eruit kwam.

Kajsa, ik probeer ook echt wel positief te blijven, nog geen bloed gezien. Gisteravond wel behoorlijk last van mn onderbuik en hoofdpijn, maar vandaag helemaal geen klachten. Voel me eigenlijk best wel goed. Ik durf eigenlijk morgen helemaal niet meer te testen, toch weer bang voor een negatieve test.
    Waar testte jullie altijd mee? Ik heb nog 1 zwanger en kids midstream en een clear blue, maar vraag me af of ik daar al positief mee kan testen morgen. Manlief en ik gaan samen testte, dus ook pas in de middag, avond. Wil echt niet meer alleen testen. Hoelang moet ik dan niks drinken en het ophouden? Ben het ff kwijt.

16. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    lastig he Julia, ik zie dat je pas over twee dagen mag testen in je banner. Ben je dan gewoon niet nog te vroeg?

Het vervelende is dat je altijd uitzonderingen hebt, maar daar ook weer niet te veel moet op gaan hopen. De één test inderdaad pas een week over tijd positief (sommige zelfs pas na 2 weken), maar dat komt weinig voor.

Het enige wat telt: "geen bloed, geeft moed". En van het afwachten kan je gek worden.

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Molly morgen mag ik testen van het ziekenhuis. Zit dan 2 wkn na punctie, best vroeg volgens mij. Einde van de week ben ik in ieder geval uit de onzekerheid.

18. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    @ Julia: Ik had hetzelfde... Voelde me de afgelopen keer best beroerd, dacht echt dat ik zwanger was. Toen gingen de klachten weg en werd ik na 1 dag overtijd te zijn geweest toch ongesteld. Hcg was overigens 5 dus er was dan wel iets geweest. Hoop voor jou dat er toch iets is maar ik zou er ook rekening mee houden dat het kan tegen vallen...

@ Nijntje: Mooie score! Wanneer hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn?

@ Nelis: Hoe gaat het met wachten?

Morgen TP, jeeeeeeeeeej! :)

19. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Niet te geloven maar er zit toch weer een dag op! Het is maar goed dat ik het de komende dagen lekker druk heb. Weinig tijd om te voelen wat ik voel. Ik heb echt de neiging om veel te vroeg te gaan testen maar dan weet ik nog niks. Toch maar weer wachten dus!

Julia, je mag al snel voor de echtes testen!!! Super spannend, succes!!!

Sdi, morgen tp, wat fijn!!! Weet je dat nu al zeker? Ik werd de dag zelf pas gebeld.

In andere landen doen ze vaak na 5 dagen pas de tp. Gek dat er verschil in zit he?

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Sdi, succes morgen, duim voor een plakkert!

Nelis, begrijp je helemaal qua klachten en testen echt moeilijk hoor.
    Morgenavond ga ik testen. .....

Deel Deze Pagina