Nelis: van harte gefeliciteerd,geniet er van. Sdi86 en Nijntje: balen vor jullie, heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ik heb vandaag de 12 weken echo gehad en alles was goed. Een mooi kloppend hartje gezien en een duimend kind{hihihi}. Ik ben 15 januari uitgerekend
@ Nijntje: Ik hoop dat je ook rust kunt vinden in die periode. Wij gaan nog proberen om voor de zomerstop een TP te krijgen maar dit zal op de dag aankomen. Ik moet dan een rijpe eicel hebben op dag 15 en geen dag later.... @ Schattig: Mooi nieuws!! Genieten!
Sdi, dat hoop ik ook. Ik hoop voor jou dat het nog lukt om voor de zomerstop en tp te krijgen! Wanneer verwacht je je eisprong? Hoe is het met de andere meiden? @Hier. De ongesteldheid begint nu door te komen. Ik heb 2 dagen training dus ik neem voor de zekerheid maar paracetamol mee. Kom ik vast de dag wel mee door
Sdi, en start die zondag dan de zomerstop? Hier, het besef dat er nu naar poging 3 gaat begint binnen te komen. Vind dat wel erg zuur. Eigenlijk nog wel het lastigste.....
Sdi en Nijntje balen dat jullie weer voor de volgende ronde moeten gaan. Denken jullie bij de derde poging om twee emmies terug te laten plaatsen? Hopelijk brengt de zomer wat rust en ontspanning voor jullie! Schattig wat schattig! Hier gaat het op en af. Gisteren en vandaag vooral af eigenlijk. Buikpijn alom, zo'n menstruatie krampen, en uitstralende pijn naar mijn been. Gebeld met het ziekenhuis en ze dachten aan bandenpijn. Blijft spannend... Afwachten maar weer!
vandaag naar de gyn geweest en ik mag gelukkig deze maand weer aan de hormonen!! Ben zo blij. Zaterdag weer langs voor een eerste echo. Bij ons hebben ze gelukkig geen zomerstop.
@ Nelis: Wanneer heb je eerste echo? @ Molly: Wat een goed nieuws!!! Eindelijk he! Nou hopen dat het ook voorspoedig verloopt. @ Nijntje: Zomerstop start 18 juli. Dan zou ik a.s. zaterdag eisprong moeten hebben want ik krijg 6 dagen na eisprong de TP. Poging 3 voor jou? Bedoel je 3e TP of echt laatste poging die binnen je verzekering valt? Weet het even niet meer, sorry. Ik herken je gevoel.... Je blijft dingen beseffen die je dan weer moet verwerken, het is heftig! Ik duim voor jullie! Vandaag voor echo geweest. Ei is nog klein dus weinig kans dat hij zaterdag rijp is dus zeer waarschijnlijk geen TP deze maand. Ik baal flink, werd weer even met m'n neus op de feiten gedrukt dat we zonder hulp niet zwanger kunnen worden en het allemaal heeel lang duurt.... Even verwerken dus.
Sdi, hoe is het afgelopen met je eitje? Is het nog gelukt gisteren? Het wordt onze 3e ivf poging, dus laatste binnen de verzekering doordat er elke keer maar 1 is overgebleven van de 8 en 6 gevonden eitjes, best zuur dus.... @molly, hoe gaat het met het prikken, groeien de follikels al goed? @nelis, wanneer heb je je eerste echo? Bedankt nog voor de reminder, ik denk dat als dat zou kunnen (we hebben er nu elke keer maar 1 overgehouden) dat we dat zeker wel willen. @hier, het gaat niet zo goed met me. Op het werk was het veeeeeel te druk en de ivf erbij was ook best heftig. Heb nu echt het gevoel dat ik faal op beide fronten. Moet echt ff aan mezelf denken en hopelijk ben ik snel weer de oude.
@hier: afgelopen zaterdag echo gehad. Alles ziet er goed uit, maar het zijn maar 6 eitjes. Morgen heb ik weer een echo en dan hoop ik toch dat er nog een paar zijn bijgekomen, maar die kans is klein. Als het zo doorgroeit dan waarschijnlijk aan het eind van de week de punctie. @nijntje: goed naar je lichaam luisteren hoor. Als het allemaal te veel wordt echt even afstand nemen. Dikke knuffel en sterkte. en hoe is het met de rest?
Molly, zeker spannend! Hopelijk levert het een mooi resultaat op! Dus dan heb je de terugplaatsing maandag als ik het goed heb. Nog dank je wel voor je lieve woorden, ga ik zeker doen. Morgen hebben we het evaluatiegesprek met het ziekenhuis, ben benieuwd of daar nog iets uitkomt....
@ Nijntje: Dan is het nu heeeeel spannend! Pak je rust dan ook, heb je nu echt nodig, denk aan jezelf!!! @ Molly: Geweldig nieuws!!!! Nu maar hopen dat er veel bevruchtingen plaats vinden! Hier was m'n ei nog lang niet rijp. BMS was zelfs achteruit gegaan? Had tijdelijk ander werk en ben nu weer terug op m'n oude plek inclusief stress. Nu thuis ook verbouwen enz. dus is ook niet erg stabiel nu. Pfff.... Proberen weer wat rustiger te worden. Ben ook bang dat als ik me zo voel het ook niet gaat werken allemaal. Ik ben denk ik ook wel blij dat ik verplicht een maand moet wachten.
@molly, goed nieuws zeg. Succes met de punctie morgen! En hopelijk veel eitjes om te vinden. @sdi, ja, vind het ook spannend dat het meteen de laatste is. Al heb ik gehoord van een verzekering die poging 4 & 5 ook vergoed, waarschijnlijk gaan we eind van het jaar daar naar overstappen als de derde ivf ook zo gaat. Hier gisteren evaluatiegesprek gehad, was een behoorlijke eye opener..... Er blijkt niet maar 1 eitje bevrucht te zijn maar 4, alleen is er uiteindelijk maar 1 goede ovegebleven. Dit is wel een geruststelling voor ons! Volgende ivf ga ik menopur prikken ipv puregon, kijken of dat wat oplevert. Verder wel de deca volhouden. Ik ben nog steeds geen fan van de deca, maar uiteindelijk heeft het dus wel gewerkt. Maar nu eerst rust en als we het idee hebben dat we er weer tegen kunnen gaan we naar het ziekenhuis.
@sdi: jammer dat je eitje er nog niet klaar voor was. Probeer nu maar lekker uit te rusten van je rustmaand dan kan je daarna vol energie en goede moed weer verder. @Nijntje: het evaluatiegesprek was dus zeker nuttig. Mooi dat er dus wel meer bevrucht was en hopen dat de menopur je gaat helpen de aankomende maand. @hier: de punctie gister was pijnlijker dan de vorige keer, alleen heb ik nu naderhand minder last dan de vorige keer. Het waren uiteindelijk 5 eitjes. Ik ben net gebeld en er zijn er in ieder geval 3 bevrucht en misschien worden het er nog meer. Betere score dan de vorige keer dus. Nu maandag een terugplaatsing en dan hoor ik ook of er nog meer dan 3 bevrucht zijn. En dan maar weer afwachten of ze ook ingevroren kunnen worden.
gister terugplaatsing gehad. We hebben ook te horen gekregen dat alle 5 de eitjes bevrucht zijn en dat ze allemaal van super kwaliteit zijn. Helemaal mooi dus!! We horen over 3 weken of ze ook alle 4 ingevroren konden worden, dus dat is nog even afwachten. Laten we hopen dat we die niet meer nodig hebben .