Zou mooi zijn! Vriendin zei al: geen champagne voor jou met oud & nieuw. Ik teken ervoor! Moeten we wel alle 3 opschieten he
Hoi meiden, even vanuit mijn vakantie adres. Ik ben bang dat dit jaar voor mij niks meer wordt.... Mag en wil pas weer verder als ik me helemaal goed voel, ik denk dat dat zeker januari gaat worden helaas.... maar ja ik wil optimaal gebruik maken van m'n derde poging. Ik blijf wel meelezen en schrijven hier hoor, ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden en ik ook in 2015
Logisch Nijntje. Je laatste poging is belangrijk en daar moet je klaar voor zijn. Ik hoop alleen dat sdi en ik in januari niet meer met je mee hoeven te doen. Heel veel sterkte en geniet nog ff lekker van ja vakantie.
Knap dat je die beslissing hebt gemaakt Nijntje, ik begrijp het wel. Hoop dat je lichaam goed reageerd op de rust en dat voor jou 2015 een mooi jaar word! En wat Molly zegt... Ik hoop dat wij inderdaad niet meer mee hoeven te doen
Leuk dat we bijna gelijk lopen. Vandaag een terugplaatsing gehad van een mooi embryo. Een grote tegenvaller was alleen dat ze alle 4 de embryo's moesten ontdooien omdat de eerste 3 niet goed gingen. Dit is een grote tegenvaller en hier baal ik verschrikkelijk van. Dit betekent dat wij aan onze laatste behandeling gaan beginnen als deze maand niet aanslaat.
Hoi meiden, ik ben weer terug van vakantie, we hebben het heerlijk gehad, 2 dagen wat regen, verder zon. Kleine man heeft wel een ongelukje gehad met 5 hechtingen tot gevolg. Hij voelt zich erg stoer en was ook erg dapper, beetje gehuild bij de verdoving, mama had meer pijn Molly, wat balen dat je nu door je cryo's heen bent, dat is wel ff slikken ja. Hopelijk is dit een plakker en heb je geen derde poging nodig, anders lopen wij weer gelijk. Sdi, jij overmorgen een terugplaatsing, wanneer weet je dat zeker? Ik hoop dat jullie beide alcoholloos het nieuwe jaar ingaan! En ik hoop dat ik snel daarna ook volg!
o, wat vervelend zeg dat hij een ongelukje gehad heeft. Gelukkig was hij dapper, is toch altijd vervelend naar de dokter/ziekenhuis op vakantie. Als dit hem niet wordt dan gaan ook wij waarschijnlijk wachten en in januari verder. @sdi: veel succes morgen, ik duim voor je.
@ nijntje: fijn dat jullie vakantie grotendeels geslaagd was. Hoe is het om tot januari te wachten, geeft dit rust? @ molly: pffff, en het was zo fijn dat jullie cryo's hadden! gaat het weer een beetje? Hopelijk blijft deze zitten, hoe voel je je? Vandaag tp gehad van een morula ik heb er een goed gevoel bij maar dat zal wel weer op en neer gaan de komende dagen.... Geen cryo verloren met ontdooien dit keer dus dat betekend dat we er na deze nog 1 over hebben uit de eerste poging.
Sdi, netjes zeg! Hopelijk is het positieve gevoel en goed voorteken. Deels geeft het rust, deels niet. Ik ben begin deze maand 37 geworden en merk dat dat best wel benauwend is ondanks dat er met 43 nog zwanger worden. Andere kant is het fijn daar nu niet mee bezig te hoeven te zijn. Maar ik wil wel achteraf kunnen zeggen dat het niet hier aan heeft gelegen, zou denk ik anders voelen als we cryo's zouden hebben. Mollige, zeker altijd lastig, moet zeggen dat de service in zus Frankrijk super was! Hechtingen zijn er nu ook, wordt een net litteken. Heb je een gevoel bij deze terugplaatsing? Ik ga voor jullie duimen!
sdi, wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Bij ons zeggen ze nooit hoe het embryo heet als ze het terugplaatsen. Bij verse zeggen ze alleen of het kwaliteit 1 of 2 of slechter is. Wij hebben alleen nog maar kwaliteit 1 gehad. En bij de terugplaatsing laten ze dan op een kaart zien hoeveel hij al gedeeld is en hoe hij er dan uit zie. Ik weet niet wat ik voel bij deze terugplaatsing. Ik had de eerste paar dagen een goed gevoel, maar nu niet meer. Heb vannacht gedroomd dat ik veel te vroeg ongi werd en ookal was het een droom, ik ben er nu wel down van. Ik voel helemaal niks, maar ik weet dat dat niks hoeft te zeggen. Ik heb wel ondersteuning met 2 prikken pregnyl gekregen omdat ik de vorige keer bij een cryo terugplaatsing na een week al ongi was. Nu zal dat dus niet gebeuren.
Spannend Molly!! Wanneer is je NOD? Ik vraag zelf altijd naar de hoeveelheid cellen, ze zeggen het niet standaard.
Ik ben gister ongi geworden en voel me echt k*t. Ik ga er wel steeds meer aan denken dat wij nooit kinderen zullen krijgen. Daarnaast is een vriendin van mij afgelopen woensdag bevallen en daar zijn we gister wezen kijken. Dat was dus nog extra zwaar. Wij gaan een paar maanden rust nemen. Ik ga eens rondkijken of acupunctuur iets voor mij is of misschien iets anders. Ik denk altijd maar: baad het niet, dan schaad het niet. We zullen waarschijnlijk ergens rond december, januari gaan beginnen met onze laatste ivf.
Hey lieve meiden, ik kom jullie eind oktober weer gezelschap houden, starten we met ivf 2.. Momenteel even rustpauze en ik geniet ervan. Iets langere rust dan gepland, wat een energie kost zo'n poging. Nu Gestart met voedingsupplementen en acupunctuur. Hopelijk deze ronde wel raak.....houden moed. Succes allemaal en tot snel.
@ molly: ohhhhh nee! Wat erg! Begrijp hoe je je voelt, gatverredamme. Kraambezoek is dan ook wel heftig. Weet verder niet zo goed wat te zeggen, je word er niet zwanger van.... Ik stel mezelf dezelfde vraag. Toch moeten we denk ik hoop houden! Hopelijk voor jullie een top 2015, dit keer met veel cryo's! @ Julia: hoe doe je die rust nemen? Ik vind dat moeilijk. Kun je het dan ook loslaten? Hier weinig gevoel. Normaal voel ik van alles dus zou juist goed kunnen zijn... Gisteren test gedaan: overduidelijk negatief. Vandaag iets oud bloed. Nu dus maar weer afwachten tot ik ongesteld word. Pfff
Sdi, loslaten doe ik ook niet, maar leg het naast me neer. Doe leuke dingen zoals vakantie, weekendje weg, kapper, zonnebank, uiteten en vooral er op uit met vrienden. We zouden eigenlijk deze week starten, maar ik voel dat ik er nog te veel tegenop zie en wil eerst genieten van een maand waarin ik me weer goed voel. Het is moeilijk maar wel een verstandige beslissing om met goede positieve energie te starten. Ik gebruik nu ook voedingssupplementen en die moeten ook minimum 6 wkn slikken voor resultaat op mn eitjes