Start IVF April 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door hellentjuhh, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Hey meide, hoe is het met jullie?

Sdi, hoe is je laatste cryo terugplaatsing afgelopen, of zit je nog in de wachtweken?

Molly, kom je een beetje tot rust? Ik merk dat ik wel een stuk relaxter ben, maar de wens houdt me toch sterk bezig maar minder heftig.

Julia, hoe is het met jou? Voel je je een stuk beter met de vitamines? Hoe lang nog voor je verder gaat?

Hier, zit nog steeds thuis, maar werk wel een paar uurtjes per dag. We gaan de komende maanden nog niet naar het ziekenhuis, hopelijk voel ik me in januari goed genoeg om weer te gaan, we gaan het zien.
    Ik voel me al wel wat beter, maar het gaat erg langzaam, ik moet zeggen dat er wel wat lang wachtende dingen opgelost zijn, dat is een erg lekker gevoel.

2. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hoi Nijntje,

Ik ben deze maand weer 1 week later dan normaal. Als onze laatste cryo goed ontdooit, hebben we morgen de laatste TP van de 1e punctie. Spannend dus!

Fijn dat je je wat beter voelt! :)

3. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gisterenochtend gebeld door het ziekenhuis: onze laatste cryo heeft het ontdooien niet overleefd. :(
    6 nov gesprek met de arts en dan starten we hopelijk weer met hormoonspuiten.

4. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Sdi, ach nee! Dat is balen zeg! Dat was bij jullie nog niet eerder gebeurd toch?
    Wel fijn dat je zo snel weer bij de arts terecht kan.

5. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Het is 1x eerder gebeurd maar toen hadden we nog 5 cryo's dus was het minder vervelend.
    Ik had 3 weken geleden al een afspraak gemaakt zodat we niet zolang zouden moeten wachten;)

6. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    wat balen sdi! Gelukkig heb je al snel een afspraak om voor de tweede ivf te gaan.

Ik heb wel wat rust, maar doordat ik met accunpuntuur ben begonnen ben ik er toch wel weer mee bezig. Zij wil graag dat ik mijn temperatuur bij hou. Ik doe dat nu nog één maand (zit op cd 3) en dan ga ik dat ook niet meer doen. Ik wil toch wel nog iets meer rust.

@nijntje: gelukkig gaat het al wat beter. Neem lekker je tijd.

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nijntje, ik ben weer gestart aan onze 2e ivf poging. Dus heerlijk weer om elke avond te prikken.....
    11 nov voor uitgangsecho en dan starten met menopur ipv gonal, hopelijk met een beter resultaat dan de vorige keer.
    Ik slik nog steeds dagelijks de vitamines en foliumzuur en heb elke week acupunctuur. Hopelijk werkt deze combinatie beter!
    Ik heb in ieder geval weer energie om er voor te gaan en zin in deze poging. Wij hebben nu ook echt 4 maanden rust gehad en dat hebben we ook wel nodig gehad.
    Hoe is het met jou?

Molly, wat goed dat je ook acupunctuur doet, heb jij er ook veel baat bij? Ik had gelukkig nog temp grafieken liggen idd, maar snap dat je het maar 1 maand doet. Het is de bedoeling dat je ontspant ip alleen maar weer met zwanger worden bezig zijn. Al enig idee wanneer jullie de derde poging gaan doen en waar?

Sdi, wat ontzettend zuur, als je zoveel cryo´s hebt en een verse terugplaatsing en dat het dat nog niet wil lukken. Welk ziekenhuis loop jij? Wanneer ga jij starten voor een vlg poging?

Meiden succes he

8. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @julia: spannend dat jullie weer zijn begonnen. Mooi dat je de tijd genomen hebt die jullie nodig hadden. Hopen dat deze keer ook wat cryo's voor jullie meebrengt.

Ik weet niet of de accupunctuur echt iets voor me doet. Ik voelde me altijd al goed, dus daar merk ik niks aan. Ze zegt wel dat mijn pols al beter voelt en dat mijn tong er al beter uitziet, dus dat zal dan wel. Ik blijf wel koude handen en voeten houden. Ik probeer echt alles om dat beter te krijgen.

Wij willen in januari weer gaan beginnen. Nieuw jaar en nieuwe kansen met hopelijk een goede afloop. Het ligt dan verder even aan mijn cyclus wanneer in januari we voor de laatste poging gaan.

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Molly, spannend weer zeg! Nu eerst nog even rust, groot gelijk hoor! Ik heb me net ook nog aanmeld in Dusseldorf, zodat als deze poging niet lukt we de laatste in duitsland gaan doen.
    Hopelijk kan ik die afspraak afzeggen.

Sdi hoe ging het gesprek vandaag?

10. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    wat verdrietig om te zien dat jullie nog altijd in dit onderwerp zitten.
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie ook ooit zwanger zullen raken. Ik ben inmiddels 28 weken zwanger en ben in het het laatste trimester aanbeland. Alles gaat goed, ondanks een zwaar medisch voortraject vanwege een slechte uitslag van de combinatietest. Gelukkig was de NIPT test en de 20weken echo heel goed. Nu is het genieten en ik ben erg dankbaar.
    heel veel sterkte allemaal!

11. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    @ Molly & Julia: hoe is het met jullie?

@ Kajsa: Wat fijn dat je nu eindelijk kunt genieten! Laat je het weten als jullie kleine geboren is?

Ik heb 6 november gesprek gehad. Niet bij eigen arts maar bij een in opleiding... Ze had overlegd en ze zien de kans nog wel aanwezig dat de IVF een keer gaat lukken. Er worden verder geen onderzoeken gedaan. We moesten het zien als een dobbelsteen waarmee je 6 moet gooien....
    Ik ben nu weer gestart met de pil. Aan het einde van de strip mag ik beginnen met decapeptyl en dan ga ik weer aan de gonal-f. Dit keer een iets lagere dosis omdat ik de vorige keer tegen overstimulatie aan zat. Ik denk dat ik een week voor kerst ongeveer weer een TP heb.
    Wij zitten in het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg.
    We zijn blij dat het weer gaat beginnen, heb toch wel weer goede hoop. :)

12. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @kasja: wat vervelend dat het voortraject zo gelopen is. Gelukkig ziet alles er nu goed uit en kan je gaan genieten.

@sdi86: fijn dat het gesprek goed gegaan is en dat ze zeker nog goede hoop hebben dat het een keer aan zal slaan. Spannend dat je nu gelijk weer mag beginnen.

hier gaat alles lekker. Moet eind deze week ongi worden en ben lekker bezig met de accupunctuur behandelingen. Nog 1 a 2 cycli en dan gaan wij ook weer aan de slag voor onze laatste poging. Ik merk wel dat we wel rust hebben, maar dat ik er ergens ook wel naar uitkijk dat we alle behandelingen gehad hebben. Zelfs als dit betekend dat wij niet zwanger zijn geworden. Ik begin er wel een beetje klaar mee te zijn. Maar we houden nog hoop op een goede afloop.

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Vandaag punctie gehad; maar liefst 9 eicellen. Hopelijk deze keer meer geluk.
    Reageer later ff beter. Nu slapen. Xx

14. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Mooie score Julia! Wanneer hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn?

15. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Wauw, mooi resultaat!
    Hopelijk heeft het slapen geholpen en voel je je weer wat fitter.

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, vanmiddag een terugplaatsing, daar hoor ik hoeveel er wel of niet bevrucht zijn....spannend! Ik hou jullie op de hoogte!

17. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Spannend! Ik ga duimen voor je!

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wel geteld 8 bevruchtigen, 1 emmy teruggeplaatst gekregen. De andere zouden vandaag beoordeeld worden of ze ingevroren konden worden. Over 2 wkn bericht daar over via de post.

Nijntje, hoe gaat het met jou?

Molly jij al een idee wanneer je weer wilt starten?

Sdi, heb jij nog cryo´s of ben je daar nu doorheen?

19. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @julia: mooi resultaat, al hoop uk natuurlijk dat je ze niet allemaal nodig hebt.

Wij gaan in januari weer beginnen. Waarschijnlijk halverwege januari omdat ik dan weer ongi moet worden. In ins ziekenhuis werken ze met mijn eigen cyclus mee, ik hoef gelukkig niet aan de pil.

20. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Mooie score Julia!

Onze cryo's zijn op. Heb er al weer een maand aan de pil opzitten. Ben vorige week begonnen met decapeptyl en ga vanaf morgen gonal-f spuiten. 9 dec eerste echo.

Deel Deze Pagina