Nou meiden, gisteren voor het eerst weer in het ziekenhuis geweest sinds juli. Aangegeven dat ik weer klaar ben voor de volgende ronde. Ze vind het ok, ik heb morgen meteen de afspraak voor de medicijnen en hoppa, donderdag meteen starten met prikken. ... dat is wel ff wennen dat het meteen zo snel gaat. ... ik ga nu deca met menopur spuiten, geen idee hoe dat is, is de eerste keer. Jullie ervaring hiermee? Mag ook een stuk meer prikken, 225 daar waar ik eerst 150 had. Hopelijk nu ook wat cryo's. 27ste is de uitgangsecho.
spannend, fijn dat je gelijk mag beginnen. ik heb geen ervaring met menopur, dus daar kan ik je niks over vertellen. Succes
zo julia, dat is een mooi resultaat! ik heb het eerste rood al weer gezien, dus ook wij gaan weer aan de slag. Denk donderdag of vrijdag mijn eerste afspraak weer in het ziekenhuis.
Zooooo Julia, dat is zeker een mooi resultaat! Ik hoop dat het niet zoveel meer wordt bij mij anders heb ik er straks 20.... Je had toch nog cryo's in de vriezer? Heb je al een keer een terugplaatsing gehad? @molly, jij ook weer starten, hopelijk is driemaal scheepsrecht bij jou! @sdi, hoe is het met jou?
@ Molly: Succes alvast! Spannend weer. @ Nijntje: Gaat wel hoor. Beetje op en neer maar dat zal wel herkenbaar zijn We hebben wel besloten om 1 maand rust te nemen, vooral omdat dit beter uitkomt met m'n werk. Misschien ook beter voor school en de gemoedstoestand. Hoop om meer duidelijkheid te hebben na het gesprek met de arts eind januari. Dan kunnen we hopelijk met goede moed er weer tegenaan in maart! Schiet al op he... Voordat je het weet schrijven we hier alweer een jaar samen...
Ha lieve, volhardende meiden. Ik wilde jullie een vruchtbaar en liefdevol 2015 toewensen, waarin al jullie wensen worden vervuld! Het doet me verdriet om te zien dat jullie nog altijd op dit forum zitten. Ik ben vorig jaar tegelijk met jullie begonnen en bij mij loopt het nu op het einde. Nog een paar weekjes en ik kan een klein mensje in mijn armen houden. Ik wens jullie dit ook met heel mijn hart toe. Sterkte!
dank je Kajsa, lief dat je nog komt kijken hoe het met ons gaat. Ik wens jou ook veel sterkte met de bevalling en veel liefde en geluk daarna. Vandaag cd 3 een uitgangsecho gehad. Alles ziet er goed uit, dus we gaan beginnen. Nu gelukkig toch wel weer veel zin in. Vanavond beginnen met spuiten. Hoe is het met jullie?
Spannend weer Molly! Wanneer heb je de volgende echo? En fijn dat je er nu weer een beetje 'zin' in hebt Kasja, bedankt voor je lieve woorden, ik hoop het ook. En jij veel genieten van je kleine straks maar dat gaat vat wel lukken. Sdi, ik hoop ook dat je wat aan je gesprek hebt , wanneer heb je hem precies? En zijn er nog specifieke dingen die je hem wil vragen? tijd gaat zeker snel, al bijna weer een jaar in dit topic ja. ... Hier al weer een dikke week aan het prikken, nog een dikke week en dan deen uitgangsecho. Hopelijk daarna meteen door met de menopur
Lief kajsa! Genieten voor jullie! @ Molly: fijn dat het weer is begonnen! @ Nijntje: 29 januari hebben we gesprek. We willen weten wat hun plannen zijn. Hoe we er nu in staan gaan we de 3e ronde, mocht die nodig zijn, in Belgiƫ doen. Hier moeten we nog wel meer informatie over zoeken enz. Succes met spuiten!
morgen punctie en dan vrijdag terugplaatsing. Wij hebben er voor gekozen om twee embryo's te laten terugplaatsen. Toch wel spannend
@Molly, Hoe is het gegaan vandaag? Hoeveel follikels hebben ze gevonden? Spannend hoor! Ik ga duimen voor je @sdi, jij had toch een dezer dagen je gesprek in het ziekenhuis toch? Hopelijk krijg je goede antwoorden op je vragen. @Hier, vandaag de uitgangsecho gehad, ik mag nu starten met de menopur, volgende week kijken hoe de follikels groeien. Wij kiezen ook voor 2 embryo's , eerst maar eens kijken of we meer dan 1 bevruchting hebben......
We hadden 12 eitjes, dus dat was helemaal goed. Het zaad was alleen minder, het slechtste ooit. Maar 2 miljoen, ze hebben gevraagd of mijn man nog een donatie wilde doen. Nu gooien ze die twee bij elkaar. Morgen bellen hoeveel er bevrucht zijn, maar dat is dus wel erg spannend. @nijntje: mooi dat jullie mochten beginnen, spannend weer. Ik zal voor jullie duimen.
Ik was zo zenuwachtig om het ziekenhuis te bellen, aangezien het zaad niet zo goed was. Ik vroeg ook OF er bevruchting had plaatsgevonden en niet HOEVEEL. Ze zei gelukkig gelijk:"er heeft so wie so bevruchting plaatsgevonden, maar ik moet even opzoeken hoeveel". Het bleken er 9 te zijn!!. Ik ben zo blij. Dat is het meeste wat we ooit gehad hebben. Het is natuurlijk nog wel even spannend of ze ook ingevroren kunnen worden. Nu morgen om 14.00 uur de terugplaatsing (van twee) en daarna gelijk door naar accupunctuur. @sdi: hoe ging je gesprek vandaag?
Wat goed Molly!! Hopelijk zit hier de topper tussen! Of misschien wel toppers. Wat zul jij zenuwachtig geweest zijn en begrijpelijk Ik merk echt dat ik slecht in m'n vel zit, waarschijnlijk door de deca, zo'n fijn middel. ... echt neerslachtig en down, hopelijk maximaal nog 1,5 week. ...
@nijntje: wat balen zeg dat je zo last hebt van de medicijnen. Ik hoop dat de tijd snel gaat voor je. Gelukkig is het voor een goed doel.
Hoi meiden, Ik ben vorig jaar met jullie gestart in april met ivf, een aantal van jullie kennen mij misschien nog wel. Ik wil jullie even laten weten dat ik na een hele zware zwangerschap, trotse mama ben geworden van een zoon( 2 januari geboren). Molly27: ik hoop dat deze poging raak voor je mag zijn! I
wat vervelend dat je zwangerschap zo zwaar is geweest, maar gelukkig met een mooi resultaat. Gefeliciteerd en geniet er van.