Hey schattig, wat lief dat je nog wat laat weten, vervelend van je zwangerschap, maar geweldig dat je nu je wondertje in je armen kan houden! Veel knuffel plezier! @Molly, je wachtweken zijn weer begonnen, wanneer mag je testen? @Hier, vanochtend de 1e fm gehad, ondanks dat ik een hoge dosis spuit had ik toch maar 3 goede follikels en 1 kleintje, 2 van 14, 1 van 12 en 1 die denk ik 8 of 9 is. Ik moet nog meer gaan spuiten in de hoop dat de 4e ook meegaat. Maandag de 2e fm. Ik krijg dus nu 300 menopur, zoveel heb ik nog nooit gespoten..... ik heb er best een hard hoofd in dat we een bevruchting gaan krijgen, laat staan 2...., ik probeer mezelf maar moed in te spreken
@ Molly: WAUW! Wat heerlijk voor jullie! Dan weet je in ieder geval dat wanneer deze poging niet lukt, je nog wat over hebt. Hoeveel cryo's? En hoe voel je je nu? Ik duim voor je! @ Schattig: Gefeliciteerd! Toch leuk om nog te horen dat je bevallen bent. Mooi begin van het nieuwe jaar, geniet ervan! @ Nijntje: Balen zeg. Ook nog last van de deca? Snap wel dat je jezelf moed moet inspreken. Zet hem op! Vorige week gesprek gehad met een arts. Eigen arts was ziek, andere arts vonden we geen probleem. Gesprek was fijn! Werd echt de tijd genomen. Ze heeft gezegd dat de embryo's er mooi uit zien, iedere keer. Cryo's die we nu nog hebben zien er ook goed uit. Ze heeft ook het verloop van de vorige cryo's laten zien, was wel interressant. We hebben nog gesproken over onze twijfel om naar Belgie te gaan. Dit begreep ze goed. Echo's zou ik gewoon in Nederland kunnen ondergaan, hier werken ze volledig aan mee. Ze gaf aan dat we niet nar Belgie hoeven, het gaat gewoon hier lukken zei ze! Wel fijn om dat gewoon een keer te horen, die moed inspreken hebben we allemaal nodig he. Verder verwacht ik er niet al te veel meer van, misschien is dat ook maar goed.... In februari doen we even niks omdat het met m'n werk en school niet zo goed uitkomt. In maart dus weer aan de slag. Ondertussen ook intake gepland in het UZ Gent, je kan het maar hebben staan. Hier kunnen we begin april terecht.
Sdi, wat goed dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad, fijn dat jullie ziekenhuis meedoet voor de onderzoek van Gent, hopelijk hebben jullie het niet nodig. Molly, hoe is het in de wachtweken? Mag je morgen ook al testen? Ik hoop zo dat het goed gaat met je Julia, hoe is het met jou? Hier, vandaag de 2e fm gehad, 2 hele grote follikels (24 - 27), 1 grote (20) en 1 hele kleine (11), vanavond pregnyl spuiten en woensdag de punctie. en dan weer duimen draaien.
@sdi: wat fijn dat je een goed gesprek gehad hebt en dat nu alles duidelijk is. Hopen dat je Gent niet nodig hebt, maar het is vast fijn om te weten dat die optie er is. @nijntje: succes vandaag met de punctie meid! Ik hoop dat het allemaal niet te veel pijn doet. Ik mag pas zaterdag testen. Bij ons raden ze aan om te testen de dag na de terugplaatsing. Weet niet waarom dat verschillend is bij ziekenhuizen. Ik heb afgelopen dagen al wel veel ongi buikpijn gehad en dat maakt me goed sacho. Terwijl ik weet dat dit in principe niets hoeft te zeggen. Ik maak mezelf helemaal gek, met het uur veranderd mijn idee of het wel of niet gelukt is. Gelukkig heb ik het op mijn werk erg druk en ik ga 's avonds vroeg naar bed. Voordat ik het weet moet het dan zaterdag zijn (hopelijk). Ik krijg een brief thuis over hoeveel cryo's er uiteindelijk ingevroren zijn,ik verwacht die brief ongeveer over een week thuis.
@Molly, spannend zeg! Zeker raar dat iedereen een ander beleid heeft. ... ik mag 2 weken na de punctie testen. De punctie was wel weer pijnlijk, echt mijn mist favoriete onderdeel samen met de dag dat je het telefoontje krijgt voor de terugplaatsing. ik hoop dat het goede krampen zijn die je voelt! @schattig, lief van je! Hoe gaat het allemaal met je kleine? @hier, Er zijn 3 eitjes gevonden vandaag, nu hopen dat we in ieder geval een terugplaatsing krijgen....
@nijntje: gelukkig heb je de punctie weer achter de rug. Hoe is het gegaan met de bevruchting, krijg je een terugplaatsing? @hier: heb een brief gekregen dat er maar 2 van de 5 ingevroren konden worden. Dat was dus wel even een tegenvaller.
@molly, dat is best ff tegenvallen ja. Ik hoop gewoon dat je ze sowieso niet nodig gaat hebben. Ik hoor het morgenochtend pas, dus ik weet helaas niks. Ik ben ook erg bang dat het niet gelukt is..... nog 1 dagje wachten
Vanmorgen positief getest!! Kan het gewoon niet geloven. Hij is nog niet heel dik, maar het lijntje staat er. Het was mijn laatste test dus ik ga zo nog even meer halen omdat ik het niet geloven kan.
Top Molly! Ik duim voor je dat het doorzet! Ik zit op m'n telefoon naar het streepje te kijken met m'n slaap ogen, maar hij is duidelijk zat hoor!
Wauw Molly! Gaaf! Gefeliciteerd, dat is een duidelijk streepje hoor! En nu de ham vraag, is er 1 blijven zitten of misschien allebei........ hier ook helemaal blij, er was 1 bevruchting en ook doorgedeeld, ik had het bijna niet meer verwacht dus nu op het wachtbankje. Ik mag de 25e testen.
Molly en Nijntje wat een heerlijk nieuws op valentijnsdag!!! Gefeliciteerd! Ik ben best afwezig geweest, had ik echt ff nodig. Ik start 28 febr weer met de eerste spuit!
Dank jullie wel! Ik zou graag de tijd al wel vooruit willen spoelen @Molly, heb je al gebeld met het ziekenhuis? Heb je een datum gekregen voor je eerste echo? @Julia, spannend weer, heb je er weer een beetje 'zin ' in? @sdi,vind je het fijn om ff rust te hebben?
Hoi Molly, lief dat je het vraagt! Ik heb af en toe hoofdpijn en wat kramp in m'n buik. En de gevoeligheid in m'n borsten is weg, dus ik ben bang dat het mislukt is. Maar ik weet van de zwangerschap van m'n zoontje dat het eigenlijk nog niks zegt, dus ik blijf wat hoop houden. Vandaag de laatste utrogestan bollen en dan afwachten, we gaan morgen beslissen wanneer we precies gaan testen. We durven beide niet zo goed namelijk... En hoe voel jij je? Al wat meer klachten? Ik weet niet of je al weet wat je kan verwachten te zien op de echo, bij mijn zoontje zag ik met 7 weken een rijstkorrel met een knipperlichtje, ik weet niet of met 6 weken het hartje al klopt.
spannend, het zegt inderdaad allemaal nog niet zo veel, ik had echt hele erge ongi buikpijn en zelfs dat zegt dus niks. Ik duim nog even voor je door. Wij moeten inderdaad vrijdag al wel een hartje zien kloppen. Dat is eigenlijk het enige wat dan al gecheckt kan worden.