Sdi vorige week dinsdag echo gehad maar was nog niet goed om te starten met de menopur. Ik was nog niet eens ongi geweest. Nu eindelijk zaterdag een week overtijd ongi geworden dus as dinsdag opnieuw echo en hopelijk door met stimuleren. Hoe is het met jullie meiden?
Succes morgen Julia! Hopelijk daarna weer menopur spuiten, hoeveel prik jij? Hier gaat het best goed, maar de realisatie dat nu de laatste poging komt is echt wel confronterend. Ik weet nog niet wanneer we die willen starten. Ik ben nog niet helemaal hersteld van m'n burn-out en dat is lastig, gaan we voor de zomer starten terwijl ik nog niet hersteld ben. Voordeel is daarna kunnen we gaan verwerken of na de zomer. Dan ben ik wel helemaal hersteld maar geeft dat dan garanties? Wat zouden jullie doen? Ook wordt ik na de zomer al weer 38 dus dat klokje tikt ook door. Ben benieuwd wat jullie zeggen.
Nijntje, ik heb een laag AMH en reageer dus bijna niet op gonal. Menopur wel en spuit daarvan de hoogte dosering 225eh per dag. Als ik je verhaal zo lees, zal ik nog lekker even rust nemen en zorgen dat jullie er beide helemaal klaar voor zijn om te starten. Wij nemen telkens een paar maanden om weer even tot rust te komen en op te laden. Ook is het moeilijk, ik heb het psychisch en lichamelijk gewoon nodig. Ik zou lekker genieten van je zomer vakantie, zonder die vervelende hormonen in je lichaam en daarna lekker fris beginnen aan je laatste poging. Echt die paar maanden maken echt niet het verschil. Vergeet niet dat een inf poging en al die stress en emoties erg heftig zijn, dus dat je er 100% klaar voor moet zijn. Succes bij jullie keuze!
Ik ben nu gestart met stimuleren, morgen de eerste echo om te kijken hoeveel follikels zich ontwikkelen. Super spannend!
Er groeien 4 follikels, doorspuiten tot maandag. Dan echo en waarschijnlijk woensdag punctie. Hopelijk.groeit er nog wat bij.
Spannend weer, en op zich een mooi aantal, al kan ik me voorstellen dat je misschien meer had verwacht omdat je de vorige keer 9 had.
De vorige keer startte ik met 5 vlg echo 6 en met de punctie 9. Dus wacht het maar even af. Hoop op 5 eitjes.
@ Julia: dat gaat dan de goede kant op, fijn. Misschien wordt het wel een paasei! @ Nijntje: het lijkt mij het verstandigste om te wachten tot na de zomervakantie, wanneer je he hopelijk weer goed voelt. Maar je gevoel zegt vaak iets anders... Is moeilijk. Hier al 3 echo's gehad. Ei groeit niet verder Nooit eerder gehad. Vrijdag weer terug, hopen dat het dan wel goed is.
@sdi, wat vervelend zo'n eigenwijs ei, is die van de paashaas?? Hopelijk groeit hij snel weer door. Ik ga wachten tot na de zomer, anders wordt het zo'n gehaast en stress. En jullie mening heeft hier zeker bij geholpen, thanx. Ik vind het nog steeds een raar idee dat het dan een alles of niets poging is. Ml en ik hebben beide het idee dat het niet zal gaan lukken. En dat is dan ook goed, we blijven dan genieten van ons manneke en blijkbaar moet dat dan zo zijn. Ik wil wel gaan kijken om dan nog iets met jonge kinderen of baby's in mijn leven in te passen, lijkt me erg leuk om te doen. Wat dat dan is geen idee nog. Hoe kijken jullie naar de toekomst?
Wat goed Nijntje! Als het bij ons niet lukt ga ik dat nooit accepteren. Maar dat zeg ik nu... Ik denk dat dat ook een proces is wat langzaam komt. Maar nu dus nog niet M'n ei ging als een speer in 2 dagen! 2 april TP!
Nijntje, wat fijn dat jullie eruit zijn. Geniet lekker van de pauze! Na de zomer weer met frisse moed er tegenaan. Sdi, spannend 2 april dus tp....ik duim! Kunnen we samen wachten en broeden hihi! Ik heb net een echo gehad, 5 follikels en een kleintje, 1 april de punctie. Spannend weer.
Spannende tijd breekt er voor jullie weer aan! Julia, 5 is een mooi aantal zeg! Hopelijk zit hier de topper bij! Sdi, fijn dat jouw eigenwijze follikel ook weer doorgroeide. Hebben jullie er een goed gevoel bij? De stop voelt voor mij dubbel. Wel lekker rustig maar ook weer niet. Voor nu ga ik lekker genieten van het weer als het niet meer stormt
ik wil jullie even succes wensen morgen en overmorgen. Ik zal voor jullie duimen! @nijntje: probeer lekker te genieten van de komende tijd!
@ Julia: succes vandaag! @ Nijntjeik weet het niet zo... Geniet van jullie rust! @ Molly: ik lees net je onderschrift... Hoe gaat het met je? Was het te verwachten? Is de andere helemaal goed?
Het gaat nu wel weer. Het was niet te verwachten en echt wel een klap. Toch schijnt het wel vaker voor te komen zo vroeg in een zwangerschap van een twee-eiige tweeling, het nadeel van ivf is dat je al vrij vroeg in de zwangerschap echo's krijgt terwijl er bij een normale zwangerschap pas een echo rond week 11, a 12 weken en dan weet je vaak niet dat het er twee zijn geweest omdat de ene dan al door je lichaam is opgelost. Met de andere gaat alles super, maar ik maak me nu toch wel meer zorgen door wat er gebeurd is. Ik word in ieder geval goed in de gaten gehouden.
Net thuis van de punctie, we hebben 6 eicellen. Nu afwachten en lekker relaxen vandaag! Molly wat verdrietig, begrijp de angst. Dikke knuffel!
Jeetje molly, je maakt ook wat mee zeg! Gelukkig dat deze er goed uit ziet. Heb je verder veel last van klachten of valt het mee? @julia, wat een mooi aantal, ik zal duimen voor je! @sdi, succes vandaag! Hopelijk ontdooit de cryo goed
Nijntje, thnx ben er ook zo blij mee, nu wachten tot zaterdag dan word ik gebeld of er bevruchtingen en een tp is. Sdi, succes vandaag duim voor een mooie cryo tp!
ik heb bijna nergen last van, beetje moe en af en toe beetje misselijk. Wel veel honger. Daar hoef ik dus niet over te klagen.