@mystery: spannend donderdag de terugplaatsing. Viel de punctie mee? Ik zal je even op de lijst zetten. Maar volgensmij klopt het niet helemaal, 10de terugplaatsen en dan 1 week later (17 april)testen?
---------------------------------------------------------------------------------- Lijst Start IVF April 2014 Deelnemers: - Hellen 31 jr ....>start 1e ivf .....18 april ......2e kindje - molly27, 32 jr ...start 1e ivf ..... maart 2014 .....1e kindje - curl, 34 jr .........start 1e ivf...... feb 2014.....2e kindje - Sdi86, 27 jr... Start 1e cryo IVF... April 2014... 1e kindje - schattig, 31 jr...start 1e ivf....... April 2014.....1e kindje - mystery175, ... Jr...start 1e ivf.......april 2015.......2e kindje tp gehad: - 29 maart 2014, molly27 - 10 april, mystery175 Zwanger: - ----------------------------------------------------------------------------------
Dank voor het welkom dames, ik ben alleen wel inmiddels van de lijst verdwenen?! Decapeptyl moet ik gebruiken om mijn eigen hormonen "plat" te leggen, zodat de kans op een spontane eisprong zo klein mogelijk is. Ik denk het komende weekend ongesteld te worden en dan mogen we hopelijk beginnen (dag 21 de eerste spuit) ---------------------------------------------------------------------------------- Lijst Start IVF April 2014 Deelnemers: - Hellen 31 jr ....>start 1e ivf .....18 april ......2e kindje - molly27, 32 jr ...start 1e ivf ..... maart 2014 .....1e kindje - curl, 34 jr .........start 1e ivf...... feb 2014.....2e kindje - Sdi86, 27 jr... Start 1e cryo IVF... April 2014... 1e kindje - schattig, 31 jr...start 1e ivf....... April 2014.....1e kindje - mystery175, ... Jr...start 1e ivf.......april 2014.......2e kindje - Dopey 38 jr...start 1e IVF...april 2014...2e kindje tp gehad: - 29 maart 2014, molly27 - 10 april, mystery175 Zwanger: - ----------------------------------------------------------------------------------
sorry Dopey, ik had de lijst op mijn mobiel aangepast en dat gaat niet zo handig, Misschien had ik niet de laatste lijst.
Mag ik ok verder meeschrijven? Heb ff geredelijk dipje gehad en vond zo spannend allemaal dat moeilijk vond over te praten. Nu zondag begonnen met spuiten en 14de eerste echo. Dus spannend allemaal. Wij wel icsi. Maar hier in voortraject geen verschil met ivf alleen in lab. Succes allemaal. Spannende tijden..
Ook ik zit even in een dipje Ben serieus bang aan het worden Wat nou als ik niet voldoende ben afgevallen ? Wat nou als het niet lukt ? Hoe moet ik dat aan mijn ventje van 6 uitleggen ? Ik weet dat ik nog niet zo ver moet kijken ,maar houd er wel rekening mee ...... Brrrrr ik wil gewoon beginnen en weten waar we aan toe zijn .... Vind zo oneerlijk allemaal ....wij moeten er zoveel voor doen ,terwijl om me heen iedereen maar zomaar zwanger raakt ! waarom wij ?
@ Hellentjuhh: Wat een rot gevoel!! Tis zwaar he... En waarom jullie? Zul je nooit weten. Al die onzekerheid, dat is nog het ergste! @Violetta: Voel je je nu weer wat beter dan? Jij ook succes! Leef met jullie allemaal mee!
Hoi hoi, mag ik me hier ook aanmelden? Ik heb al een zoontje van 3 gekregen via de 3e iui, en nu in de wachtweken van mijn 1e ivf, ik heb afgelopen zondag de terugplaatsing gehad. Helaas geen cryo's dus dat was wel balen!
Het. JA gaat nu wel. Dipje wat minder gelukkig (ben zwaar depressief geweest en hoop dus niet terug te vallen door alle spanningen en onzekerheden van de mmm) Vooral gespannen nu. Waardoor minimaal slaap en veel last heb van m'n rug (zwakke plek). Nu afwachten hoe ik ga reageren op medicatie maar zullen maandag zien of er follikel(s) willen groeien..
Wat is het ook een rot-traject he!? Al die gedachten gevoelens en onzekerheid die je af en toe gek maken. Ik hoop dat jullie vooruit kunnen blijven kijken en snel weer iets van een stijgende lijn voelen. Heel veel sterkte allemaal!! Ik ben vrijdag in het ZH geweest en had rechts 3 grotere follikels en 3 kleine. Links 2 grotere en 4 kleintjes. Morgen weer een check. Ze hopen dat de kleintjes nog bijtrekken en dan is ws vrijdag de punctie. Aan de ene kant blij dat er een volgende stap is aan de andere kant ben ik zo bang!!!! @ nijntje, wat spannend. Hoeveel follikels had jij bij punctie?
@curl, ik had tijdens de 1e echo 2 grote, 2 middelgrote en 2 kleine follikels. Dat werden 8 eitjes na de punctie, maar 6 daarvan bleken onrijp, van de 2 overgebleven is er 1 gestopt met delen. Helaas hoorde ik dit bij de terugplaatsing dus dat was een domper.... Spannend vrijdag de punctie! Ik heb hem afgelopen donderdag gehad. Ik had ook een pilletje dormicum omdat ik er giga tegenop zag. Het is me redelijk meegevallen, hopelijk heb jij dat ook!
Heel veel sterkte voor de meiden die het nu zo moeilijk hebben. In de mmm zitten is gewoon zwaar en je word heen en weer geslingert in de emoties. Het gebruik van hormonen werkt hierbij niet echt mee. Ook ik word gek van mezelf. De ene dag denk ik "ik ben zwanger" en de andere dag denk ik weer "waarom zou het nu wel gelukt zijn als het al die tijd nog niet gelukt is". Nog een half weekje en dan mag ik tenminste testen. Maar dat durf ik dan waarschijnlijk niet omdat vanaf dat moment dan echt duidelijk is wat de uitslag is. @curl: dat is netjes zeg. Ik hoop dat er veel eitjes uit de follikels zullen komen. @nijntje: balen dat je geen cryo's hebt. Maar je moet maar zo denken uiteindelijk heb je er maar 1 nodig. Ik zal voor je duimen dat dat deze is.
Hoi meiden! Mag ik mee schrijven? Wij zijn in februari begonnen met onze eerste ICSI behandeling. Helaas wilden na een maand menopur spuiten de follikels toen niet goed groeien en werd er uiteindelijk 1 dominant waardoor de behandeling gestopt is. Nu ben ik opnieuw begonnen met menopur spuiten (187,5 IE) vanaf 1 april. Gister mijn eerste FM gehad en zag er gelukkig goed uit. In totaal 13 follikels. Nog wel klein, maar al groter dan de vorige keer op dezelfde stimulatiedag. Vrijdag moet ik weer heen voor een punctie. Ik hoop zo dat het deze keer beter gaat en we tot de punctie en natuurlijk TP komen!
Ik voel me goed. Af en toe een beetje last van hoofdpijn en van mijn buik en pijnlijke borsten. Maar verder niks. Ik haal de lijst even weer omhoog, dan kunnen alle nieuwe mensen zich hier ook even op zetten.
---------------------------------------------------------------------------------- Lijst Start IVF April 2014 Deelnemers: - Hellen 31 jr ....>start 1e ivf .....18 april ......2e kindje - molly27, 32 jr ...start 1e ivf ..... maart 2014 .....1e kindje - curl, 34 jr .........start 1e ivf...... feb 2014.....2e kindje - Sdi86, 27 jr... Start 1e cryo IVF... April 2014... 1e kindje - schattig, 31 jr...start 1e ivf....... April 2014.....1e kindje - mystery175, ... Jr...start 1e ivf.......april 2014.......2e kindje - Dopey 38 jr...start 1e IVF...april 2014...2e kindje tp gehad: - 29 maart 2014, molly27 - 3 april, mystery175 Zwanger: - ----------------------------------------------------------------------------------
Niu gisteren mn koelkast volgepropt met de medicijnen rommel ...jee wat een boel ....nu echt aan het aftellen ......... Nog een weekje yeahhhh
@ Hellentjuhh: Zie je er tegenop? @ Molly: moet voor jou nu ook opschieten toch? Hoe voel je je en wanneer mag je testen? @ Mystery175: Hoe voel jij je? @ Curl: Heb je vandaag nog je punctie gehad en hoe is dit gegaan? @Nijntje: Vandaag punctie gehad? En zo ja, hoe was het? Ik heb vandaag eerste echo gehad. Er is een eitje wat goed groeit. Ik denk dat ik met pasen de terugplaatsing krijg, van ons bevroren paasei Spannend!!
@sdi, je zit een weekje verkeerd, ik heb vorige week donderdag de punctie gehad (of er is hier nog een andere nijntje). Ik zit iig in de wachtweken, nog 1 te gaan. Ik heb nergens last van en dat vind ik positief want dat had ik bij mijn zoontje ook niet. Hopelijk heb je een mooi paasei! @hellentjuh, welke medicijnen mag je gaan prikken? Staat er bij jou op het doosje ook de prijs? Dat had ik bij de 1e iui van mijn zoontje erop staan, ik schrok me rot! @molly, ik weet niet hoe ik mezelf kan toevoegen in de lijst....zou jij dat kunnen doen? Ik ben 37, ga voor een 2e kindje en terugplaatsing van 6 april