He Dames, Volgende maand beginnen we met IUI in de eigen cyclus, mits het deze maand niet raak is. We houden positieve hoop Toch ben ik benieuwd naar jullie ervaringen? Wat kan ik ongeveer verwachten? Hebben jullie een HSG gehad voor je met IUI begon? Bij welke IUI had je succes en was/ben je zwanger? Dank jullie wel!
Ik heb 7 IUI's gehad in eigen cyclus! Ik vond het een hele makkelijke behandeling. Was 5 min liggen, spuitje erin en klaar we mochten ook gewoon thuis ovulatietesten, dus geen echo geplan enzo. Ik heb een kijkoperatie gehad voor we begonnen. Vond het zelf, en het ziekenhuis ook, zonde om IUI "te verspillen" als daar iets uit kwam. Helaas heeft IUI bij ons geen effect gehad! succes meid!
Heb 1 iui in eigen cyclus gehad deze was gelijk raak nu een gezonde zoon van 14 weken. De iui zelf stelde niets voor. De wachtweken vond ik verschrikkelijk. Heb geen hsg van te voren gehad.
Hi Ik heb 13 iuis gehad in eigen cyclus met poging 8 een rake poging maar helaas mk geworden. Heb na poging 6 een hsg gehad. Heeeel veel succes iig. Ik vond het ook niks voorstellen. Thuis ovu testen dan bellen als ie positief is dag erna de iui binnen 5 min gebeurt en klaar. Dan gaan de 2 killing wachtweken in.
Hier ook iui in eigen cyclus, maar met echo's en pregnyl. Ik ben na de derde iui zwanger. Alvast veel succes!