Ooh Ilse wat balen..!!! Niet leuk meid! Ja fijn inderdaad dat je nog 3 cryos hebt maar inderdaad wat Dieuwke zegt, je hoopt van deze poging zwanger te worden.. Dieuwke ja inderdaad zeker te vriend houden dan maar een nl beetje de druk opvoeren mag wel hoor! Vind 3 weken echt belachelijk zeg! Ze kunnen toch allang aangeven hoeveel cryos je hebt?? Snap dat echt niet..
Nou ik maandag 'al' weer bellen voor de cryo's. Dat zou dan twee weken na de invriezing zijn. De drie weken zijn voor de volgende stap omdat mijn arts met vakantie is. Toch vind ik ook twee weken te lang zeker voor vrouwen zoals ik bij wie de verse tp is mislukt. Haha ja denk natuurlijk vooral aan mezelf Maar Willeke jij bent nog in de race!! Ik duim voor je!
Ha Ruth, Fijn dat het nu allemaal wat meer tot rust komt. Heel vervelend dat je baas het niet kan opbrengen om meer begrip te tonen. Dat kun je er nu echt niet bij hebben. Werkgevers vinden zich al heel begripvol als ze je toestaan binnen werktijd echo's te doen en dan heb je nog de dag van punctie en tp. Wij IVF/ICSI/IUI vrouwen zijn 'lastig'. Ik ben arbeidsrechtjurist dus als je nog een vraag mocht hebben over je rechten stuur me dan een persoonlijk berichtje. Nu die baas uit je hoofd blokken om zo ontspannen mogelijk de komende weken door te komen. Sterkte!
Eindelijk nieuws en gelukkig goed nieuws: van de 5 embryo's hebben ze er 3 kunnen invriezen. Omdat ze er 2 in 1 rietje hebben gedaan (weer zonder overleg met mij natuurlijk) maximaal 2 terugplaatsingen. Duimen dat ze goed ontdooien. Na aandringen kan ik nu 28 oktober bij een andere arts terecht. Nu een maandje rust, ook niet erg Willeke hoe voel jij je?
Goed nieuws Dieuwke! Ja dat besluiten ze gewoon zomaar he.. bij mij ook helaas.. Ja maandje rust is opzich natuurlijk ook niet heel erg, maar daar ga je niet voor. Je wilt natuurlijk zsm verder met je wens.. Hier nog geen nieuws eigenlijk. Steekjes in buik zijn er nog steeds en soms denk ik echt ooh mn menstruatie begint en soms voelt het 'anders'. Maar zolang we nog niets weten kan het nog alle kanten op gaan. Hoewel ik wel een beetje schrik krijg aangezien ik nu in 3 dagen 3 mensen hier online heb gesproken die door de utro heen gewoon ongesteld zijn geworden.. :S ach ja, we wachten nog maar gewoon even af! Moet zeggen dat ik nu wel wat positiever ben (nergens op gebasseerd) maar er hoeft maar dát te gebeuren en dat slaat weer om hoor dus dat zegt ook niets. Lekker die stemmingswisselingen
Hier ook eindelijk wat te melden. 1e fm gehad, ruim 12 follikels! Ben er echt blij mee! Woensdag terug en waarschijnlijk vrijdag punctie. De rest succes met (ook) wachten!
Spannend MSI. Mooi aantal. Ik zit inmiddels in de wachtweken. Afgelopen maandag de terugplaatsing. Ontspannen week gehad. Ik merk dat ik nu mijn tentakels uit heb en bezig ben met "Voel ik al iets". De komende week zal het wachten moeilijker zijn.
Msi wat een mooi aantal. Fijn hè dat het nu eindelijk echt begonnen is. Spannend dus komende week. prinses jij nog een ruime week wachten dus. De laatste week zal inderdaad wel het zwaarst zijn. Alles wat je voelt ga je over nadenken. Sterkte komende week. Ik heb gister de punctie gehad. Ging goed! Het deed wel pijn maar een stuk minder als verwacht. En 12 eitjes dus een goede score. Vanmorgen zijn we al gebeld en er zijn er 10 bevrucht. Superblij mee! Dinsdag de terugplaatsing. Nu maar duimen dat er veel mooie embryootjes zijn. Willeke jij mag testen hè as dinsdag? Kun je het nog volhouden? Nog twee dagen en dan heb je zekerheid. Zo spannend!
Ruth wat goed!! Hopelijk delen ze mooi door! Ja pfff dinsdag komt steeds dichterbij :S heb nog steeds vaak steekjes in mn buik, nu al een dag of 5. Kan zowel goed als slecht nieuws zijn maar ga gewoon eens uit van het goede Nog 2 nachtjes slapen!
Hey dames! Ik merk dat ik enorm achterloop op jullie een daarom nog niet goed kan meepraten. Ik maak voor nu een nieuw topic aan (of ga op zoek naar een meer passend topic). Ik begin nl pas op 23.10 met de spuitjes. Succes met alles! Groetjes K.
Wanneer testen jullie? 14dagen na punctie of 14dagen na terugplaatsing? Als na punctie is Dan kan volgende week maandag testen En anders volgende week donderdag
He wat zuur Hier is het echt afleiding zoeken. Het broekgluren is begonnen. Ik kan er echt geen zinnig woord over zeggen. Ik voel van alles maar dat kan net zo goed foute boel betekenen.