Onderdrukkende fase: Stimulerende fase: Punctie: Meisje 1977; 19 sept 1e kindje 3e poging Wachtbankje
Nieuwe poging: In afwachting om te starten/ pauze: Onderdrukkende fase/ voorbereiden op cryo tp: Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/ NOD: Meisje1977: 19/09 punctie Zwanger:
Ik ben vanmorgen gebeld. 5 eicellen bevrucht. 1 niet goed doorgedeeld. 4 zijn gebiopteerd. Morgen daar de uitslag van
In afwachting om te starten/ pauze: Onderdrukkende fase/ voorbereiden op cryo tp: Ruth2014/1e kindje/1e ivf poging/ onderdrukkende fase Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/ NOD: Meisje1977: 19/09 punctie Zwanger:
Is dit een overzichtelijk lijstje? Meisje wat spannend zeg. 4 bevrucht zou toch hopelijk moeten leiden tot een gezonde embryo om terug te plaatsen. Ik duim voor je! Ik heb intussen wel wat bijwerkingen maar het valt me nog reuze mee. Wat hoofdpijn, wat moe en gister wat spontane huilbuien, maar als het hierbij blijft dan teken ik er direct voor.
In afwachting om te starten/ pauze: Onderdrukkende fase/ voorbereiden op cryo tp: Ruth2014/1e kindje/1e ivf poging/ onderdrukkende fase MSI / 2e kindje / 1e ivf / 30 sep 1e fm Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/ NOD: Meisje1977: 19/09 punctie Zwanger:
In afwachting om te starten/ pauze: Onderdrukkende fase/ voorbereiden op cryo tp: Ruth2014/1e kindje/1e ivf poging/ onderdrukkende fase MSI / 2e kindje / 1e ivf / 30 sep 1e fm Stimulerende fase: Willeke86/1e kindje/ 1e ivf/ 23 sept 2e echo Punctie/terugplaatsing/ NOD: Meisje1977: 19/09 punctie Zwanger:[/QUOTE]
Ruth, ooh minder he die bijwerkingen.. maar het is voor een goed doel!! Hoofdpijn heb ik niet veel gelukkig, maar af en toe. Ik had juist last van opvliegers, gelukkig wordt het deze week lekker koud hihi! Meisje spannend hoor morgen!! Hoop voor je dat ze alle 4 goed zijn en dat je snel de tp hebt! MSI jij volgende week ook voor de echo, spannend! Afgelopen zaterdag eerste echo gehad! rechts was 1 follikel 15 mm en 3/4 kleintjes en links 1 wat grotere van 9 mm en stuk of 7 kleintjes. Het is nu afwachten of de kleintjes mee gaan doen, dan hebben we een prima score. Morgen heb ik weer een echo. Baarmoederslijmvlies was nog dun, 4 cm maar dat was niet erg in deze fase gaf ze aan. Nog geen reden tot zorgen Maar wat een onzekerheid zeg, ik ben bijna met niets anders in mn hoofd bezig op dit moment!
Als die kleintjes meegaan doen dan ziet het er super uit. Jammer is dat je nooit weet of er in elke follikel een eicel zit. Volgens mij gaat het lijstje goed
MSI bijwerkingen van de Decapeptyl. Willeke dat lijkt mij een goed begin zeg! Spannend joh. Morgen weer een echo dus. Logisch dat het non stop in je hoofd zit.
Ruth en Meisje ja thanks! Ik moet zeggen dat ik zaterdag eigenlijk een beetje een rot gevoel erover had! Met name omdat zo de nadruk op die grote van 15 mm werd gelegd. Dacht straks heb ik er maar 2! Das ook zonde! Maar hoorde van andere meiden op het forum dat dat opzich niet erg is, ze kunnen ook besluiten om die grote dan te laten gaan en dan te wachten totdat de kleintjes groot genoeg zijn. Het is inderdaad even spannend of die kleintjes dan mee gaan, maar opzich denk ik, waarom niet? haha Moet gewoon positief blijven denken. Wat je zegt inderdaad Meisje, niet in elke follikel zit een eicelletje! Ook weer afwachten! Haha! Als je er even goed over nadenkt vraag je je wel eens af, waar ben ik mee bezig?! Maar ja, dan zie ik weer zo'n lief klein baby-tje ergens en dan denk ik weer aaaahw... maar dat zullen jullie vast wel herkennen.
In afwachting om te starten/ pauze: Onderdrukkende fase/ voorbereiden op cryo tp: Ruth2014/1e kindje/1e ivf poging/ onderdrukkende fase MSI / 2e kindje / 1e ivf / 30 sep 1e fm Stimulerende fase: Prinses/2e kindje/2e ivf Punctie/terugplaatsing/ NOD: Meisje1977: 19/09 punctie Zwanger:
Meisje heel veel succes vandaag. Ik hoop zo dat er in ieder geval 1 embryo gezond is!! Ik heb enorme hoofdpijn vandaag. Verwacht ook vandaag of morgen ongesteld te worden aangezien ik zaterdag de laatste pil heb gehad dus dat zal ook meespelen. Gister bericht gehad van iemand binnen onze vriendengroep dat ze is bevallen. Al onze vrienden hebben inmiddels 2 kindjes en wij nog steeds geen. Ff een baaldag.
@Willeke. Positief blijven er is nog niets verloren. Ik ben van het positief denken alles kan totdat het tegendeel is bewezen. Daarnaast denk ik dat positief denken beter voor je lichaam is. @Ruth die berichten blijven hard aankomen he. Nou gewoon even lekker balen hoor. De spanning stijgt ik heb nog geen telefoontje gehad,Ben nog nooit zo zenuwachtig geweest
In afwachting om te starten/ pauze: Onderdrukkende fase/ voorbereiden op cryo tp: Ruth2014/1e kindje/1e ivf poging/ onderdrukkende fase MSI / 2e kindje / 1e ivf / 30 sep 1e fm Stimulerende fase: Prinses/2e kindje/2e ivf Punctie/terugplaatsing/ NOD: Meisje1977/1e kindje/3e ivf 19/09 punctie Zwanger: