Start IVF augustus/september 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ruth2014, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne87

Suzanne87 Actief lid

10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laten we 't hopen pff.. Maar ja, zitten pas in de 1e ronde...
    Duss heb nog hoop mocht 't nu niet zo zijn.. Alleen je hoopt gewoon
    dat 't meteen raak is hé..!

2. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja tuurlijk! Hoop ik ook voor mezelf, dat IVF DÉ oplossing is :D dus gelijk heb je dat je het hoopt. Hoeveel cryo's heb je over van deze eerste IVF?

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh nee Suzanne :( niet leuk! Maar misschien valt het mee en was het de innesteling..? Maar het kan ook door de utrogestan bolletjes heenzetten.. Je kan er niets van zeggen tot het echt helder rood is..

Vanmorgen weer de echo gehad en ik heb nu 15 grote follikels (van 14 mm of meer) zo ik ben echt heel erg opgelucht zeg! Die twee dagen extra spuiten hebben echt geholpen! Ook nog wat twijfelgevalletjes (tussen de 10 en 14 mm) die ze officieel niet mee mag rekenen.
    Maandag om 10.30 de punctie! Spannend!!

4. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    In afwachting om te starten/ pauze:

Onderdrukkende fase/ voorbereiden op cryo tp:
    Ruth2014/1e kindje/1e ivf poging/ onderdrukkende fase
    MSI / 2e kindje / 1e ivf / 30 sep 1e fm

Stimulerende fase:
    Prinses/2e kindje/2e ivf

Punctie/terugplaatsing/ NOD:
    Meisje1977/1e kindje/3e ivf 19/09 punctie
    Suzanne87/1e IVF/ 2 okt NOD
    Willeke86 / 1e kindje / 1e ivf / punctie 29/9

Zwanger:

5. Suzanne87

Suzanne87 Actief lid

10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL

3 cryo's MSI.. Dus mocht deze kans mislukken hebben we nog 3 cryo's
    van poging 1.. Iemand enig idee hoelang 't dan duurt voor de volgende
    terugplaatsing kan zijn? En als ik ongesteld word moet ik dan de bolletjes
    Utrogestan gewoon door doen of ermee stoppen?

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoeveel dagen zit je na de terugplaatsing?

Mocht je echt zeker weten dat je ongesteld bent, dan mag je stoppen met de bolletjes. Maar anders gewoon doorgaan. Voor een eventuele cryo-terugplaatsing moet je dan weer wachten op je ongesteldheid.

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Goeie score willeke! Spannend!

Suzanne ik denk ook dat volgende ronde gewoon terugplaatsing is hoor rond de eisprong. Is t niet doorgezet?

8. Suzanne87

Suzanne87 Actief lid

10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel:( het is wel doorgezet,
    dus maandag meteen ff ziekenhuis bellen.
    Gister toen ik zeker wist dat t doorgezet had
    ben k ook gestopt met de bolletjes..

Kan dus goed zijn dat k volgende week of over
    2 weken weer een terugplaatsing heb??

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Oh dat is shit! :( ja over 2 weken terugplaatsing. Zonder al die ellende vooraf, das wel relaxed hè.

Hier iemand die voor t eerst sinds lange tijd blij is ongesteld te zijn geworden haha. Voor mij gaat t nu ook echt beginnen! Joepie! Kunnen we over 4 weken samen positief testen dan ;)

10. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Suzanne, oh balen! Dat is niet leuk!
    Bij ons kun je niet gelijk door voor een tp, je moet eerst een maand wachten. Zal natuurlijk ook per zh verschillen.

MSI fijn dat je kunt beginnen! Succes!

Hier echt ongelooflijk gevoelige buik, zal wel door de Ovitrelle komen. Als of mn eitjes aan het stuiteren in mn buik zijn ;)
    Ben erg benieuwd naar morgen.

11. Suzanne87

Suzanne87 Actief lid

10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Willeke!..

Ja ik bel morgen gewoon naar m'n ziekenhuis toe, en dan zal ik 't wel horen hoe nu verder. Gister toen ik de menstruatie zag, kon ik wel huilen, maar nu denk ik "ach, bij niet veel mensen is 't in 1x raak, komt goed!"

12. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Oh sorry ik weet niet hoe het zit hoor, ik dacht gewoon echt dat je meteen weer door kon! Echt een maand wachten ja? Hoezo?

13. Ruth2014

Ruth2014 Lid

12 sep 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suzanne wat shit dat je ongesteldheid heeft doorgezet. Wel goed dat je positief blijft. en gelukkig heb je 3 cryo's dus gelukkig nog een paar kansen zonder al dat gedoe met die hormonen. Jij hebt wel gewoon een cyclus zonder hormonen dus? Ik denk zelf wel dat je eerst een ronde moet overslaan. Bij mijn kliniek is dat in ieder geval wel zo. Na al die hormonen moet je lichaam daar schijnbaar wel even goed van bijkomen zeggen ze.
    Maar misschien omdat het in jouw geval 'alleen' gaat om een cryoterugplaatsing, dat het dan wel snel mag.. Hoop het voor je!

Msi jij spuit nu alleen nog deca ofniey? Wanneer mag je met de andere hormonen beginnen?

Willeke wat super spannend! 15 eitjes ook, dat klinkt goed. Een hele goede beslissing dus om wat langer door te gaan met spuiten. Echt onwijs veel succes morgen?zie je er tegenop?

Prinses hoe gaat het met jou?

Ik ben gister met de gonal f 150 begonnen dus hopelijk gaan er flink wat eitjes groeien. Er lagen er in ieder geval genoeg klaar vrijdag bij de uitgangsecho. Ik voel me nog steeds wel vrij goed. Ben alleen erg moe de hele dag en nog steeds erg emo, maar het valt me nog steeds reuze mee.

Fijne avond dames en Willeke nogmaals veel succes morgen!!!

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik zit alleen nog aan de Deca ja, dinsdag denk ik beginnen met puregon

15. Ruth2014

Ruth2014 Lid

12 sep 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    bijna dus. spannend he! dinsdag eerst een uitgangsecho neem ik aan en dan een week later de eerste follikelmeting?
    last van de deca of valt het jou ook mee?

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja dinsdag idd uitgangsecho. Ik heb er totaal geen last van, had ff last van mn tieten maar dat was maar 1 dag gelukkig.
    Op welke cyclusdag zit jij nu? Ik ben vandaag ongesteld geworden en heb dinsdag al die echo, is dat niet te snel?

17. Ruth2014

Ruth2014 Lid

12 sep 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dinsdag heb je een uitgangsecho. Dat is geen meting. Een uitgangsecho is standaard aan het begin van je cyclus (als je dus net ongesteld bent geworden). Dan gaan ze kijken of alles rustig is en of je kunt beginnen met de Puregon. Ongeveer een week later heb je pas de eerste echte meting.
    Ik heb afgelopen vrijdag de uitgangsecho gehad en ben zaterdag begonnen met de Gonal F en heb dus aanstaande vrijdag de eerste follikelmeting.

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben vandaag voor een controle echo geweest. Nu waren er 8 eicellen te zien ipv 9 grote en 3 kleintjes. Woensdag weer komen. Ik hoop dat er dan nog wat bij komen en anders is 8 een mooie score. Vrijdag waarschijnlijk punctie.

19. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vanmorgen punctie gehad, 17 eitjes gevonden! Heel blij met deze score :) nu lekker op de bank en veel drinken en rustig aan doen.
    Punctie zelf is me alles meegevallen, had me op erger ingesteld dus dat was goed te doen!

20. Suzanne87

Suzanne87 Actief lid

10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanmorgen gebeld naar 't ziekenhuis..
    Deze menstruatie zal niet gebruikt worden voor een trugplaatsing,
    dus zal sowieso de volgende zijn.. 7 okt evaluatie gesprek bij mn
    gyn... En wil ook tarwekiemolie gaan halen omdat ik overal lees
    dat dat positief helpt bij de innesteling..

Iemand ervaring hiermee?

Deel Deze Pagina