Start IVF augustus tot december 2021.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ourbigdream, 16 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    dankjewel!! Ik ga ook voor mezelf duimen Haha

2. Tineke89

Tineke89 Lid

28 okt 2021
    33
    12
    8
    Vrouw
    Oh spannend! Hopelijk blijft hij nu plakken.. Ik ga voor je duimen!

SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  3. Tineke89

Tineke89 Lid

28 okt 2021
    33
    12
    8
    Vrouw
    Hebben jullie ook het gevoel dat iedereen in jullie omgeving zwanger wordt of is?
    Vriendinnen, oud klasgenoten, bekende, enz. komen met hun aankondiging.
    Er zijn ook al kinderen geboren van vriendinnen die zwanger zijn geraakt in de tijd dat wij ook al bezig waren met zwanger worden..
    Pff soms is het echt lastig om weer een aankondiging te krijgen.
    Hoe gaan jullie hiermee om?

4. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ja zeker! Ik gun het ze van harte, alleen is het soms zeker moeilijk. Hoe ga ik ermee om, ik loop bij de fertiliteits psycholoog. Ik kan dan goed mijn ei kwijt. Maar snap zeker wat je bedoelt. Ik vind het vooral moeilijk als ik een mooie baby buik zie

5. Tineke89

Tineke89 Lid

28 okt 2021
    33
    12
    8
    Vrouw
    Dat maakt het inderdaad zo dubbel: ik ben inderdaad heel blij voor hun en dat het over het algemeen zonder veel moeite is gelukt.
    Gelukkig is het herkenbaar, of helaas eigenlijk.. ;) Dankjewel!

6. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Wij zijn niet de enige. Er zijn dames in mijn omgeving die “ perongeluk “ zwanger raken. Dat vind ik wel echt pijnlijk om te horen. Wij moeten maandenlang heen en weer rijden naar het ziekenhuis in en uit. Puncties ondergaan, prikken. En iemand wordt “perongeluk” zwanger.

Tineke89 vindt dit leuk.
  7. Tineke89

Tineke89 Lid

28 okt 2021
    33
    12
    8
    Vrouw
    ik lees in jouw banner (noem je dat zo?) dat deze ronde niet gelukt is.. :( En ook dat de volgende punctie in maart gaat plaatsvinden. Shit zeg! (zacht uitgedrukt waarschijnlijk..)
    Hoe is het nou?

Ik heb nog maar 1 punctie gehad, maar ik denk dat als ik nog een keer zou moeten het wel een dubbel gevoel zou zijn. Aan de ene kant weet je wat er gaat gebeuren (het is zo voorbij, het is voor een goed doel, enz.) en wat je kunt verwachten, maar je WEET OOK wat er gaat gebeuren.. o_O

8. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Het gaat z’n gangetje. Het liefst wil K zsm door maar m’n lichaam heeft ff rust nodig

9. Tineke89

Tineke89 Lid

28 okt 2021
    33
    12
    8
    Vrouw
    Dat snap ik. Rustig aan. X

10. Lily1988

Lily1988 Lid

27 okt 2021
    42
    60
    18
    Vrouw
    afgelopen maandag eindelijk de intake gehad… na maande wachten en nu op de wachtlijst mogelijk nog 3 maanden wachten. Jeetje wat was en ben ik teleurgesteld. We dachten dat het nu wel keertje zou gaan gebeuren..

Nu vertelde de gynaecoloog ook dat als we corona krijgen en vooral mijn man en hij krijgt koorts dit 3 maanden lang effect heeft op zijn zaad. Omg je zal het net zien mogen we eindelijk beginnen krijgen we corona. Hebben jullie dit ook gehoord? en zo ja hoe gaan jullie er mee om?

Deel Deze Pagina