Wat vervelend die onzekerheid! Bij ons is het zo dat je moet bellen als je ongesteld bent geworden voor een uitgangsecho op dag 3, en daarna begin ik dan met gonal f. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
Dan zullen ze morgen wel bellen dat ik dinsdag voor een echo moet. Ze hebben verder niet verteld hoe en wat. Alleen bellen als je gaat bloeden.
Ik ben benieuwd, wat gaan ze voor je man doen? Bij mijn vriend is geen levend zaad aangetroffen en wij wachten nog op ons 1e gesprek 30/9. Heb elders een topic geopend maar helaas weinig reactie
Ik heb het even opgezocht. Dat is toch ook wat. Bij mijn man gaan ze niks doen. Wij zijn nu gestart met een icsi behandeling. Hij heeft wel levend zaad gelukkig, maar voor ivf te weinig blijkbaar. Ik heb er ook niet Zoveel verstand van en laat het allemaal maar over me heen komen. Hopelijk kunnen ze toch wat voor jullie betekenen.!!
Had vanmorgen een mail gehad dat ze me in de loop van de dag zou bellen. Nou dat heeft ze net gedaan. Vanavond starten met gonal-f. 1 september eerste echo. En tot 1 september ook sowieso nog de decapeptyl.
oh je bericht gemist sorry! Wat goed! Spannend zeg! Begrijp ik het nu goed dat je al met de decapeptyl gestart was voor je menstruatie? Is dat altijd?
Ja ik moest op cd 21 starten met decapeptyl. Op cd 30 ongesteld geworden dus dat is dan weer cd 1. Snap je het nog haha. Dus nu decapeptyl spuiten en gonal-f. En dan op cd 11 echo om te kijken hoeveel eitjes en hoe groot ze zijn. Maar volgens mij is dat normaal op cd10. Geen idee zal wel goed zijn. Ik bloed ook veel meer dan normaal maar gelukkig wel zonder pijn. Heb net de dop van de spuit al kapot gedraaid. Gelukkig is het weer gefikst. Nu maar afwachten
Ha meiden ik kom ook meekletsen! Ik ben gisteren begonnen aan een nieuwe IVF poging! We hebben een dochter uit 2018 en nu voor een 2e kindje. We hadden nog 1 cryo uit 2018 maar die is niet blijven hangen en 1jan heb ik een punctie gehad waar uiteindelijk 4 terugplaatsingen van zijn geweest (1x vers 3 cryos) we hadden 5 cryos maar helaas 2 niet goed ontdooid. Gister dus begonnen met IVF nr 2. Spuiten met triptofem en dan punctie ws rond 15 sept. Spannend weer! In 2018 heb ik een beetje een prikfobie ontwikkeld om die naalden in mij zelf te duwen. Mijn vriend heeft dat allemaal gedaan maar gister toch eindelijk zelf weer gedaan! Eerst even koelen met koelelement en toen die naald erin en viel eigenlijk heel erg mee! Vanavond weer nu doorzetten! Nou hopelijk een vruchtbaar najaar voor iedereen!
Welkom en succes! Je hebt al een aardig traject gehad zeg. Fijn dat je weer zelf een prik kon zetten . Ik begin morgen met deca. Fijn xxFrummel dat je mocht starten! Komt steeds dichterbij.
Ja vind het nu wel erg spannend worden! Vandaag de hele dag al knallende koppijn. Denk door de gonal-f. Succes morgen.!
Hoofdpijn is gelukkig weg. Nu beetje gespannen buik ofzo. Niet pijnlijk ofzo maar niet fijn. Hoe ging je eerste prik?
Oh dat is fijn! Ja die was wel pijnlijker/branderiger dan ik had verwacht.. Maar nu laat ik hem goed op kamertemperatuur komen dan gaat het.
Ja het kan soms wat branderig zijn! Bij mij helpt het wel om even met een icepack de huid te koelen/verdoven branderige gaat er niet helemaal mee weg maar het prikje is wat minder geniepig! Of ik beeld me dat in maar dan is het ook goed! Haha hoofdpijn valt hier nu mee gelukkig misschien komt het nog.. maar kan vorige keer herinneren dat ik dagen hoofdpijn heb gehad… ach we gaan gewoon rustig door! Wanneer hebben jullie een echo?
Ik haal ze allebei een uur voor die tijd uit de koelkast. En sluit de decapeptyl heel rustig in. Voel er eigenlijk niks van. En je moet goed naar de punt van de naald kijken hoe je hem er in steekt
Ik voel het prikje ook niet Hihi. Goed je vetrol bij mekaar knijpen en je moet in de naald kijken. Hoofdpijn ook alleen van de gonal-f hoor. Ma nu gelukkig niet meer. ik heb woensdag echo. En jij? Dan zit ik op cd11
Ik heb nu 5 dagen triptofem gespoten en pas over 5 dagen begin ik met FSH (fostimon) erbij te spuiten 10 sept dan eerste echo (dus na 10 dagen fostimon) weet ook niet meer zo goed van vorige keer wanneer ik nou zo hoofdpijn had! ben ook wel benieuwd of met zelfde doseringen als vorige keer het ongeveer het zelfde aantal follikels oplevert?! Nog even geduld zucht… zo’n ivf traject is wel een training voor je geduld…
Voor mij is het allemaal de eerste x. Ja na 10 dagen eerste echo, dat wel. Wat ik me dan wel af vraag… ik heb heel vaak wel eipijn. En dan heb je maar 1 eitje. Vraag me af hoe dat dan dadelijk voelt met meerdere eitjes. Kan ik dan überhaupt nog lopen haha
thanx voor de tips! Ik ga dat koelen uitproberen. Ik wacht nu op mijn ongesteldheid, dat zal een deze dagen wel doorbreken en dan een uitgangsecho. Met IUI heb ik wel eens 6 eitjes gehad en dat voelde ik wel duidelijk meer dan 1 ei, vooral een stuk meer opgeblazen. Dus hoop dat het mee gaat vallen met meerdere eitjes. Spannend hoeveel follikels er bij jullie groeien