Is dat veel 6? Heb er echt geen verstand van. Vorige maand op cd 5 had ik er links 2 en rechts 3. Daarom moest ik 225 gonal-f spuiten. Ik had nu vakantie en word ook echt hele tijd moe wakker. Moet maandag weer beginnen. Hoop dat ik het vol ga houden. Ma goed 2 daagjes en dan woensdag echo. Komt nou wel steeds dichterbij
Voor IUI is dat wel veel, daar wil je er 2. Voor IVF hoor ik hele verschillende aantallen. Oh ja het is gelukkig niet zo lang meer, is je werk op de hoogte? Ik moet ook volgende week weer beginnen en ga het ze wel vertellen.
Ja ze zijn op de hoogte. Ik moest alleen woensdag mijn dienst ruilen omdat ik de echo heb. Er werd niet eens gevraagd hoe het is. Maar goed het zal wel. Als ik het niet meer trek dan ga ik naar huis. Moeten ze maar zien hoe ze het oplossen. Heb het al een hele tijd terug aangegeven. Ben ook gewoon extra ingepland zonder overleg.
Ik had ook wat vol gevoel bij vorige keren. Mij ovulatie voel ik altijd wel met wat pijn maar in principe ben je dat nu voor met de punctie! Nou de hoofdpijn is er vandaag hoor off echt hele dag al knallende koppijn…
ze proberen wel mee te denken hoor! Echo’s altijd zo vroeg mogelijk maar punctie heb je niet in de hand natuurlijk! Vorige keer viel die een dag vroeger dan gepland namelijk op 1 januari… en toen moest ik dus een collega vragen op nieuwjaars dag m’n dienst over te nemen…. Naja het komt vaak onhandig uit maar tot nu toe allemaal wel te regelen!
Oh ja dat is natuurlijk ook zo. Het is altijd net echt voor het eitje springt. We gaan het mee maken. Mijn hoofdpijn is weg. Ben alleen ontzettend moe.
Ja dikke tegenvaller. Rechts 1 eitje van 10 mm en links helemaal niks. Nu door spuiten en maandag weer echo. Wat een domper. Baarmoederslijmvlies was ook nog maar 3.5 cm.
Oh jeetje wat ontzettend balen zeg! Dat is toch niet wat je verwacht. Kon je er goed mee omgaan? Hopen dat ze maandag gegroeid zijn! Ik ben gister eindelijk ongesteld geworden en ga vrijdag voor de uitgangsecho
Ja nou het was even ontzettend balen. We gaan gewoon weer verder. Moet je dan beginnen met decapeptyl of ben je al bezig?
Ik duim voor je dat er de komende dagen nog een paar extra eitjes gaan groeien! Waren er wel nog wat kleintjes te zien ook?
Je weet maar nooit, bij mij kon het er ook ineens heel anders uitzien na een paar dagen. We duimen voor je. Ik ben begonnen met Gonal f en volgende week vrijdag weer een echo. Wij gaan dan een beetje gelijk op Evi, mijn voorlopige punctie datum is ook 15 september. Jij ook vrijdag een echo toch?
ja! Ik heb ook vrijdag echo (dan dag 10 van FSH spuiten) en ws punctie op 15 sept! Vorige keer was het 1 dag eerder dan gepland maar volgens mij verschilt het per keer hoe snel het gaat dus we wachten af! Ik voel mij gelukkig met de dag beter! Hoofdpijn is nu met vlagen nog aanwezig maar gelukkig niet meer zoals het eerder was!