Vanmorgen weer echo gehad. 2 grote van 15 en 17 mm rechts. Die kleine is niet mee gegroeid. Links zat ook een kleine. Vrijdag weer echo en maandag misschien punctie. Maar ze hebben niks gezegd over afblazen of iets omdat ik maar 2 eitjes heb
Nee, in totaal maar 3 puncties.. Neem anders een kijkje op de site van Freya: https://www.freya.nl/brochures/ivf-in-vitro-fertilisatie/ Misschien een handige tip: Schrijf de vragen op in een schriftje en neem dit mee naar je volgende afspraak. Je kan ook eventuele dingen die je belangrijk vindt, opschrijven zodat je na de tijd nog rustig kan nalezen.
Nou een echo gehad en veel eiblaasjes ze telde er 17! Maar ik had het idee dat ze misschien ook een aantal dubbel telde?! Naja hoe dan ook ziet het er goed uit. Gaat nog overleggen over vanavond pregnyl of morgen! Spannend!
Dat klinkt wel goed. Ik had rechts 2 grote en een kleine van 11 mm en links ook 1 van 11 mm. Krijg morgen definitief te horen, maar waarschijnlijk dinsdag punctie. Zondag avond dan pregnyl.
Wow 17! Dat zijn er veel. Ik had een stuk of 10 eiblaasjes, maar ze liggen nogal uit elkaar qua groei. Er waren er al 2 20mm en de andere meer rond de 13/14mm. Heb maandagochtend weer een echo en woensdag waarschijnlijk de punctie. Maar ik ben wel bang voor die grote.. Dat ze toch al gaan springen ofz..
ja bij mij lag het ook wat uit elkaar 3 van 19 en rest rond de 15-17 dus maandag punctie. Ben benieuwd! Ben stiekem wel blij dat vanavond geen pregnyl spuiten want heb etentje en anders had ik daar weer een smoes voor moeten verzinnen. Nu gewoon morgen pregnyl!
haha ja dat herken ik, ben ook opzich blij dat het lijkt te lukken alles buiten werk om te plannen. Even een stomme vraag misschien.. kan je na de punctie gewoon lopen?
Ja in principe wel hoor! Maar ik was een beetje duizelig en draaierig door medicatie en daarom wilde ziekenhuis dat je met rolstoel naar auto ging maar halverwege de rit in de rolstoel dacht ik zou dat ding maar weg ik loop weg maar vriendlief was het daar niet mee eens ik moest blijven zitten! Hahaha qua buik was het geen probleem!
Dinsdag ochtend 8.15 uur aanwezig zijn. Vanavond nog 1 x spuiten en dan morgen om 21.45 uur pregnyl 5000 spuiten
Heel veel succes vandaag @evi85! Ik ben al geweest voor mijn echo en woensdagochtend de punctie! Zo spannend
Mijn punctie is morgen rond 8.45 en volgens de infobrief mag ik om half 11 weer opgehaald worden. Ik ga onder diepe sedatie dus Dank het is goed gegaan! Ik moest zaterdag nog een progesteron gehalte prikken in ziekenhuis en toen heb ik nog eens nagevraagd hoeveel follikels ze nou gezien hadden en toen zeiden ze 8 tot 10 ipv 17 waarschijnlijk heb ik het verkeerd verstaan zal wel de afmeting van follikel 17mm geweest zijn. Maar vandaag bij punctie 13 eicellen gevonden dus dat is fijn! En als alles goed gaat donderdag terugplaatsing! hoe was jou echo?