Fijn dat jij ongesteld bent geworden Clarajilla! Koekjesbakker, wat vervelend zeg! Ga je morgen wel de bloedtest laten doen als je ongesteld bent geworden? Ik heb ook weinig hoop meer, de krampjes van vanmorgen zijn weg.. maar.. ik vertrouw het niet..
Ja het zet hier wel echt door...nog steeds met name bruin maar wordt steeds meer en beetje roodbruin inmiddels...ook de kramp is onmiskenbaar.. Dat wordt vanavond een heet bad, sushi en wijn... Heb er even om gehuild maar kan nu ook wel gewoon door. Balen marissie maar bij jou kan het nog...wie weet...
Balen koekjes bakken Ja ik ben eerder ongesteld geworden omdat ik na de slechte uitslag gelijk gestopt ben met de utrogestan. Die had toch geen nut meer. Dus ben ik nu 10 dagen na de punctie ongesteld geworden. We hebben 7 februari een gesprek en als goed is krijg ik deze week het nieuwe schema binnen!
Super vervelend Koekjesbakker... sterkte! Denk dat het bij mij ook is doorgebroken... bruine afscheiding word meer. Morgenochtend een test doen. Dan bel ik wel met het ziekenhuis
Nou meiden dit is niet het nieuws wat ik graag had willen lezen. Ik hoop nog op een wonder! Hoe is het nu? Mijn hoofdpijn is vandaag nog steeds weg. Maar vannacht was het wel weer heel erg. Na zaterdag geen buikpijn klachten meer gehad. Ik zit nu op 13 dpo. Ik zou morgen ook ongesteld kunnen worden. De vorige x met verse embryo's was ik op dag 16 ongesteld geworden.
Hopelijk voor jou dat de embryo's lekker blijven zitten Wolfster! Ik ben verdrietig nu de kans heel groot is dat deze verse tp van dit embryo mislukt. Dit was onze beste kans! Nu helaas eerst weer een rustmaand, wat voor mij helemaal niet hoeft.... maar zo zijn de regels.. Koekjesbakker, zet het bij jou door met rood bloedverlies? Bij mij tot nu toe weinig bruine afscheiding, maar blijf wel veel krampen houden..
Ja vervelend zijn die rust maanden he?! Ik vind het ook veel fijner gelijk door de gaan/mogen.. Maar helaas moet er een maand tussen zitten..
@koekjesbakker dat is niet leuk, balen zegsterkte meid Mischien kun je ook icsi proberen? En @Marissie ook sterkte..zucht @clarajilla, wat fijn dat je al ongie bent geworden..het gaat weer heel snel allemaal, top! Moest/moet jij ook aan de utrogestan? @buko hoe was je prikinstructie? Ik heb as woensdag de prikinstructie.. komt steeds dichterbij nu om eindelijk eens te beginnen.. Vandaag weer naar de acupunctuur geweest, echt heerlijk ontspannen vind ik het.. ik wilde ook zoiets als een fertiliteitsmasseuse , maar er is niks in mijn buurt helaas. Ik kan heel moeilijk mezelf ontspannen, en zulke dingen doen mij echt goed
Ohh ja herkenbaar dat niet-ontspannen Super klote koekjesbakker en marissie.. Zo'n domper. Heel veel sterkte! Telkens die hoop en dan weer zo'n enorme tegenvaller.. Prikinstructie was een heel gedoe Samira! In EMC is dat met zes stellen tegelijk en één meisje was nogal hysterisch. Ben zelf helemaal niet bang van naalden, maar werd er zowaar zenuwachtig van.. verder was de uitleg prima eigenlijk! Deca en bemfola komt vast goed, pregnyl vond ik een super ingewikkeld verhaal maar vraag ik tegen die tijd wel haha. Had ook gesprek met fertiliteitsarts en mag a.s. vrijdag al beginnen met de deca
Oh dat kan me wel voorstellen ja met een groep stellen en dat er iemand hysterisch gaat doen.. ik ben ook niet bang voor naalden maar wel benieuwd hoe ik het ga doen.. Je hebt volgens mij het korte traject, dat is wel heel snel allemaal als ik het zo zie. Succes!
Marissie en koekjesbakker hebben jullie nog embryo's over? Ik zit nu in ivf 2 en heb geen embryo's. Als het deze ronde niet lukt, neem ik eerst een paar maanden pauze. Ik ben al bezig vanaf juli, en ben er even helemaal klaar mee...even leuke dingen plannen ipv prikschema's etc.. voor de laatste ronde wil ik mij even helemaal goed opladen...
Hi ja ik heb wel wat in de vriezer, hoeveel en welke kwaliteit precies moet ik nog horen deze week. Icsi is voor mij niet ad orde, van de 11 eitjes waren 10 bevruchtingen dus dat stuk gaat prima... Ik hoop eigenlijk dat omdat ik nu voor een volgende poging geen hormonen hoef te spuiten en geen punctie etc dat ik niet een maand hoef te wachten. Ik wil gewoon door...
Na een ivf ronde met hormonen spuiten moet je verplicht een maand wachten helaas. De hormonen moeten je lichaam uit. Maar als je cryos in een natuurlijke cyclus terug krijgt, kan je het volgens mij wel elke maand doen. Dus met 10 stuks op voorraad gaat het zeker lukken!! En volgens mij zijn cryos ook heel sterk omdat ze het vriezen en ontdooien overleven en een dag ouder worden terug geplaatst. Hoe is het nu met je bruinverlies? Gaat het door? En Marissie hoe gaat het met jou? Voelde jullie het aankomen? Ik had zaterdag even buikpijn maar daarna niet meer. En behalve steeds hoofdpijn, nergens laat van...
@samira, ja ik moest na de punctie ook aan de utrogestan. Maar na dat ze mij gebeld hebben met het nieuws dat er geen bevruchtingen waren, ben ik er mee gestopt. Het had toch geen nut meer, was geen embryo die zich kon innestelen.
Hier blijft het bij wat bruine afscheiding, wordt niet erger.. krampen lijken wat minder te zijn. Tja, weet echt niet wat ik er van moet denken... morgenochtend ga ik een test doen.. Ik heb er van de 8 die bevrucht waren nu 4 in de vriezer. Had gehoopt die pas bij een 2e kindje te hoeven gebruiken... Hebben jullie enig idee hoeveel pogingen de meeste nodig hebben??
Nou de test is negatief, had ik ook wel verwacht. Bruine afscheiding en krampen zijn niet meer geworden.. Ik weet niet goed of ik nu contact moet opnemen met het ziekenhuis.. wat zouden jullie doen? Koekjesbakker en Wolfster hoe is het met jullie? Koekjesbakker, heb jij de bloedtest vandaag? Succes!
De 1e poging is officieel mislukt, de menstruatie is doorgekomen.. 😢 voel me nu echt zo klote...
Ah nee wat klote marissie , lijkt me toch wel harder aan komen met IVF als je ongesteld word dan anders..