Sterkte marissie ik weet hoe je je voelt ik ben inmiddels echt fors ongesteld maar het verdriet voorbij....ik hoop dat jij je er ook snel wat minder klote onder voelt. ik heb vandaag het ziekenhuis gesproken en moet idd een maand wachten....nouja ik probeer maar te denken dat die ene of paar maandjes nu ook niet meer uitmaken en gewoon even geen gedoe aan m'n lijf en een normaal sex leven vind ik ook wel even wat waard. Liefs voor iedereen x
Dikke knuffel Koekjesbakker!! Idd, dat is ook wat waard... wij zijn aan het kijken of we nog voor de volgende poging heerlijk naar de zon op vakantie kunnen! Even bijtanken samen! Weet je hoeveel er de vriezer in zijn gegaan? En krijg jij in maart dan ook progynova en utrogestan?
Hoi meiden, hier ook slechte tekens helaas. Bruine afscheiding is gekomen. Breekt bast langzamer door door de utrogestan. Die blijf ik gewoon nog door gebruiken. Donderdag ben ik een dagje vrij dus ik hoop dat ik het kan uitstellen naar donderdag. Ik ben zo teleurgesteld en heb het even helemaal gehad met ivf. Ik ben al vanaf juli bezig, en het is zo tijdrovend dit hele traject. Ik heb nog 1 behandeling te goed helaas en die wil ik uitstellen tot juli. Even met leuke dingen bezig zijn....en die extra hormoon kiloooooos eraf trainen 😣 Jullie hebben gelukkig nog heel veel embryo's in de vriezer.. uit eindelijk lukt het!
Nee Wolfster, ik had gehoopt dat het bij jou dan nog wel goed zou gaan... maar helaas. En zeker vervelend dat je niks meer in de vriezer hebt en nu door gaat voor de laatste poging! Sterkte meis!!
Oh nee wolfster! Wat naar...wat een rop maandag voor ons allemaal...ik hoop dat er nog een kansje is voor je...
Hi, nou ik heb de brief binnen van het VU en we hebben 7 embryos in de vriezer dus daar ben ik wel heel blij mee. Wat ik niet begrijp is dat ze verdeeld zijn over 6 rietjes, dus in 1 rietje zitten twee cryos...ik weet dat ze voor je 38e geen twee terugplaatsen dus heb ik inmiddels terug kunnen lezen dat ze er dan 1 'weggooien' ondanks of ze beiden uit dat rietje goed zijn ontdooid...ik word 36 over 6 maanden dus 38 word ik ook niet meer voor we deze cryos gaan terugplaatsen.. Nou zijn we nog lang niet bij dat zesde rietje, maar daar word ik nu al boos over...waarom dan 2 in 1 rietje?? Weet iemand hier meer over? Hoe gaat het met jou Wolfster?
Koekjesbakker, wat een mooie hoeveelheid cryo's zeg! Daar kan je wel even mee vooruit! Hoe voel je je nu? Wat je vraagt over de rietjes dat weet ik niet. Wij hebben alleen gehoord dat er 4 embryo's zijn ingevroren, maar geen idee over hoeveel rietjes dit verdeeld is. Wolfster hoe is het met jou? Is je menstruatie verder doorgebroken? Hoe is het met de andere meiden? Hoe ver zijn jullie in het traject? Gebeurd bij jullie een cryo terugplaatsing in de natuurlijke of kunstmatige cyclus? Enig idee wat beter zou zijn?
Hi Marissie, ja is natuurlijk prachtig zeven cryo's! Ik mag in handen klappen en toch ben ik inmiddels ook zo vaak teleurgesteld dat ik mer er niks meer bij voor kan stellen...stom he..zakt hopelijk wel weer! Inderdaad Wolfster hoe is het bij jou?
Hoi meiden, ja zwaar teleurgesteld natuurlijk. Maar het gaat wel weer. Ik ga lekker genieten van een paar maanden rust! Plan in juli weer een nieuwe ronde (en laatste) in. Succes jullie de komende maanden. Ik kom zo! al af en toe even komen gluren Xx
Wolfster, UMC zorgverzekering vergoedt ook poging 4 en 5! Dus dat is nog iets om over na te denken! Maar nu eerst "genieten" van je vrije maanden! Hier is de brief binnen voor het cryo schema. De apotheek stuurt een deze dagen de medicijnen op..
Gisteren het gesprek met de arts gehad, en hebben het nieuws gehad waar we op gehoopt hadden! Het zaad was goed en de eicellen waren ook allemaal goed. Daar waren geen afwijkingen aan te zien! Op dag 2 waren mijn eicellen 1 cellig. Dat houd in dat de zaadcel niet erin is gegaan ( dan zou die minimaal 2cellig zijn). Dus is icsi de beste oplossing en hebben we 90% kans dat er bevruchtingen komen! Of je dan zwanger word is een ander verhaal maar dan zijn er hopelijk wel bevruchtingen!
Ah dat is mooi Clarajilla, als ze dat nou eerder wisten..🙂 Maar nu toch met een gerust hart de isci in, hopelijk deze keer met succes!