Start IVF Dec/Jan

Discussion in 'MMM clubs' started by Wolfster, Dec 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Spannend koekjesbakker! Komt steeds iedere x weer stukje dichterbij! Ik denk dat die kleine ook nog wel mee zullen groeien!

Ja volgens mij ben je de enige tot nu toe. De eerste zijn op de 13de en ik op de 16de!

2. Wolfster

Wolfster Lid

Nov 28, 2016
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend koekjesbakker! Hele goeie score! Ik ben benieuwd hoe de eitjes zich nu gaan ontwikkelen. Vrijdag dus weer een echo. Laat je het even weten?

3. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

Aug 13, 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ja heel spannend! Voor jullie ook morgen eerste echo! Hele erg nieuwsgierig naar hoe het er bij jullie uit ziet! Morgen even een update geven aan elkaar :)

4. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

Jul 24, 2016
    960
    362
    63
    Female
    Wat spannend Koekjesbakker! Zou mooi zijn als morgen de laatste echo is en zondag de punctie! Hoeveel follikels wil het ziekenhuis uiteindelijk groot genoeg hebben? Idd, lastig om je volledig over te geven en vertrouwen te hebben

Het Radboud wil 8-10 follikels uiteindelijk hebben. Hebben jullie enig idee waarom ik "maar" 112,5 EH gonal-f spuit en jullie koekjesbakker en wolfster 225 EH? Waar baseren ze dat op?

Spannend dames de echo morgen! Veel succes! Ik laat het jullie weten.

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Ja bij ons willen ze ook iets van 10 follikels!

Ik spuit 125eh. Bij mij hebben ze op cd 3 bloedgeprikt om te kijken hoeveel ik zelf aan maak en aan de hand daarvan rekenen ze uit hoeveel ik moet spuiten om aan het gewenste aantal follikels te komen.

Heb jij ook een x bloed moeten prikken voor fsh?

6. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

Jul 24, 2016
    960
    362
    63
    Female
    Ok! Bij mij hebben ze dat bloedprikken al eerder gedaan. Geen idee of er morgen ook bloed wordt geprikt, lees dat dit soms gebeurd, ook bij de punctie word er bloed geprikt. Morgen maar eens vragen!

Voor jou schiet het ook op Clarajilla! Hoe is het met je buik?

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Ja bij mij hebben ze het 2 maanden geleden gedaan, nog voor ik aan de pil moest!
    Ik heb geen idee of ze bij ons nog bloed prikken voor punctie of iets.

Ja bij mij gaat wel goed. Nog geen blauwe plekken dus dat valt reuze mee. En voel nog helemaal niks, geen druk in de buik. Niet echt een hele opgezette buik, dus ben benieuwd. Met de inseminaties ook nooit iets gevoeld ook niet toen het 2 eitjes waren.
    Maarja 2 is niks vergelijke bij 10 xD

8. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

Aug 13, 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Nou daar ben ik weer met mijn update:

5 van 15mm
    1 van 17mm
    2 van 18mm
    2 van 19mm
    1 van 20mm
    1 van 22mm

Ik heb zojuist gehoord dat ik nog 1 dag moet stimuleren. De punctie is dan op maandag. Ik ben als de dood dat de boel springt omdat die ene al zo groot is...doodeng allemaal.

Hoe is de rest gegaan?

9. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

Jul 24, 2016
    960
    362
    63
    Female
    Wow!! Wat spannend dat maandag al zeker de punctie is!! Hoelaat staat de punctie gepland? En moet je ook pregnyl spuiten 36 uur van te voren?

Mijn echo was ook goed! Cyclusdag 16.
    4 van 14mm
    2 van 15mm
    1 van 16mm
    3 van 17mm

Ze verwachten dat de 4 van 14 en 2 van 15 nog verder gaan groeien! Morgen opnieuw een echo! Waarschijnlijk dinsdag de punctie. Spannend!! Baarmoederslijmvlies was ook al mooi opgebouwd!

10. Buko

Buko Fanatiek lid

Dec 19, 2016
    2,222
    2,003
    113
    Goed bezig dames!! Spannend hoor, maandag en dinsdag de punctie.

Ik zit er nog niet helemaal in, maar best een groot verschil qua grootte bij jullie? Komt dat door die ene dag?

11. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

Jul 24, 2016
    960
    362
    63
    Female
    Geen idee hoe dat komt Buko, maar Koekjesbakker spuit al Gonal-f vanaf 1 januari, ik ben pas 4 januari gestart..

Wolfster, hoe was de echo bij jou?

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Oh wat spannend voor jullie dat je al weet wanneer de punctie plaats vind!

13. Wolfster

Wolfster Lid

Nov 28, 2016
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat een mooie score allemaal!! Ik dacht dacht dat ik vandaag al gereageerd had, maar zie het nergens staan....
    mijn opbrengst is een stuk minder?

4 van 18
    En een stuk of wat kleine, ze dacht niet dat die mee gaan groeien.
    Maar de vorige x was dat ook zo dus ik heb nog hoop!

14. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

Jul 24, 2016
    960
    362
    63
    Female
    Wolfster, wat spannend! Hopelijk gaan de wat kleinere ook nog doorgroeien! Wanneer heb je de volgende echo?

Mijn echo was goed, weer wat groei, vooral bij de rechter eierstok. Aanstaande maandag om 10 uur is de punctie. Vanavond om 22 uur de pregnyl spuiten. Spannend!!

15. Wolfster

Wolfster Lid

Nov 28, 2016
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat snel almarissie82! Je hebt zelf s 1 dag later dan ik begonnen met de gonal f. Ik heb morgenochtend weer een echo, en ik hoop woensdag de punctie ivm mijn werk. Koekjes bakker maandag ook punctie?

16. Wolfster

Wolfster Lid

Nov 28, 2016
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen weer een echo gehad. De rest is niet meegekomen, dus follikels en dinsdag de echo. Hopelijk zitten er ook 5 eitjes in en worden ze mooi bevrucht.

17. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

Jul 24, 2016
    960
    362
    63
    Female
    Wolfster wat jammer dat er niet meer gegroeid zijn. Verwachten ze dat ze nog verder gaan groeien de komende dagen? Wat spannend dat dinsdag de punctie is! We zitten echt dicht bij elkaar.. Moet je vanavond dan de pregnyl spuiten?

Ik heb gisteravond om 22 uur de pregnyl gespoten. Morgenochtend om 10 uur ben ik aan de beurt. Zo benieuwd hoe het gaat. Afgelopen nacht onrustig geslapen door dit nieuws.

Koekjesbakker veel succes morgen! Clarajilla natuurlijk ook met de echo!

18. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

Aug 13, 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi allemaal. Ik inderdaad ook de punctie morgen! Vind het ook spannend en dan vooral omdat ik angst dat alles al weg is, niet los kan laten...
    Je bent inderdaad heel snel marissie, ik loop een paar dagen voor je en toch zelfde dag punctie. Heel veel succes en dat 't mee mag vallen en dat we beiden een mooie score hebben!!!

19. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

Jul 24, 2016
    960
    362
    63
    Female
    Dit was ook de verwachting van de gynaecoloog. Ik had een goede eicelvoorraad bij de 1e onderzoeken en waarschijnlijk dus makkelijk te stimuleren.

Succes Koekjesbakker! Probeer niet bang te zijn, we zijn tenslotte weer een stapje verder in de goede richting! Mag je oxazepam innemen? Weet niet of je dat hebt gekregen, maar neem dat lekker voor het slapen gaan! Voel je je morgen vast fit!

20. Wolfster

Wolfster Lid

Nov 28, 2016
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte morgen meiden!!!! Ik hoop dat de ingreep vlot verloopt, en pijnloos is! En natuurlijk een goede score!
    Ik moet vanavond om 22:30 de laatste injectie zetten 😃
    En dan dinsdag ochtend om 09:30 de punctie.

Share This Page