Start IVF Dec/Jan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wolfster, 24 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Super fijn wolfster dat het meegevallen is!

Vanmorgen weer een FM gehad. Rechts 3/4 rond de 20 mm al en links zaten er 5 tussen de 17 en 21 mm! Het is echt super snel gegaan. In 24 uur zijn sommige 4mm gegroeit!! Ze zei dat ze heel veel kleine follikels al zag en dat we niet langer moeten wachten met de punctie omdat die dan mee gaan groeien. En dan kan ik wel is problemen krijgen zei ze 😱

Dus donderdag ochtend om 7.30 melden en dan om 8.00 de punctie!

MM88 wow 40 follikels iS heel erg veel!

2. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Wat een goed nieuws Clarajilla! Dus vanavond ook de pregnyl spuiten?

MM80, wat een hoop zeg! Vervelend dat het word afgeblazen..

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja moest om 20.00 al de pregnyl spuiten! Dus dat zit er al weer 1.5 uur in!

Weet iemand hier hoe het zit net de punctie? Halen ze alle eicellen weg of alleen de grote? En laten ze dan de kleine zitten of niet?

4. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    @Buko, en in welk ziekenhuis loop jij?

40 was inderdaad teveel, haha.. 20 had nog net gekund, maar ze hebben nu het risico niet genomen. Ik moet wel blijven spuiten met het spuitje dat de cyclus stil legt, dus het ziekenhuis heeft het ff in handen nu. Wel prima op zich..
    Ik heb ontzettend veel buikpijn, maar dat hoort er bij zullen we maar denken!

@Clarajilla, goed nieuws!! Spannend!!

5. Wolfster

Wolfster Lid

28 nov 2016
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net gebeld door het ziekenhuis. Helaas maar 2 bevrucht. Ik ben een beetje teleurgesteld. Hopelijk groeien ze uit tot hele mooie embryo's!
    Ik heb er maar 1 nodig 😊
    Ik probeer positief te blijven, maar ik heb het net gehoord.

6. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Wolfster, snap dat je een beetje teleurgesteld bent! Maar, er is wel een bevruchting! Vrijdag de terugplaatsing??

Ik ben net gebeld, er is een embryo bevrucht! Zo blij dat de terugplaatsing morgen door gaat!! Morgen horen we of er nog meer zijn bevrucht. Eindelijk een echte kans voor ons!

7. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Jeej, wat fijn Wolfster en Marissie!! Begrijp dat je toch een beetje teleurgesteld bent hoor Wolfster, maar wat je zelf zegt: je hebt er maar eentje nodig!

MM88; ik loop in het Erasmus in Rotterdam. Wat rot dat je er ook nog eens zo veel buikpijn van hebt.. Hopelijk gaat het de volgende ronde beter!

8. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Leuk bericht, Marissie82, op naar morgen!!
    Ik ben ook benieuwd naar hoeveel er uiteindelijk bevrucht zijn dan!! Spannend...

Ik begrijp ook je teleurstelling wel, Wolfster, maar toch.. Probeer positief te blijven. Misschien is dit wel die ene die je nodig hebt!! :D

9. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hier ook goed nieuws gekregen vandaag: er kan een terugplaatsing gedaan worden! Hoeveel bevruchtingen er zijn geweest hoor ik pas morgen maar ben echt superblij! :-D

10. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Goed nieuws Koekjesbakker!! Heel erg spannend.
    Succes morgen!

Clarajilla, succes morgen met de punctie!

11. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Succes morgen! Goed nieuws!

12. home

home Actief lid

7 apr 2016
    141
    0
    16
    Parttimer maar altijd druk ;)
    Provincie Zeeland
    Hoi Dames..
    Ik heb even meegelezen en wens jullie allemaal veel succes in de komende periode!
    Ik kan nog niet meeschrijven omdat pas afgelopen vrijdag onze doorverwijzing voor IVF naar het EMC is doorgezet..

Nu vraag ik me af of 1 van jullie weet hoe lang het dan ongeveer duurt voor een intake en de start uiteindelijk..
    We staan nu stil zeg maar en dat valt ineens een beetje tegen na een periode van 3 jaar en het laatste jaar IUI's..

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Dankjewel!
    De Punctie is goed gegaan had verwacht dat het verschrikkelijk veel pijn deed, maar dat viel reuze mee! Het aanprikken was wel even pijnlijk maar daarna was het alleen een vervelende grote druk in de buik!
    Ze had 7 follikels aangeprikt en er zijn 5 eicellen gevonden!
    Op zich vind ik het best weinig want er blijft niet veel over als het niet bevrucht raakt of door deelt. Maar aan de andere kant 5 eicellen van de 7 follikels vind ik wel netjes.

Zaterdag ochtend worden we gebeld of er smiddags een terugplaatsing komt!

@home, ik had het gesprek in oktober met de fertiliteitsarts arts en kon januari pas echt beginnen met ivf. Maar dit komt ook omdat er bij mij de feestdagen tussen zaten die ze het liefste willen vermijden

14. home

home Actief lid

7 apr 2016
    141
    0
    16
    Provincie Zeeland
    @Clarajilla,
    Wat fijn dat de pijn meeviel. En toch is idd best een mooie score. Zal duimen dat ze alle 5 bevruchten en mooi mogen doordelen..
    Spannende dagen zijn dit.. Succes!

Er zal bij ons idd nog wel wat tijd tussen zitten ben ik dan bang.. Want lees overal dat ze alle onderzoeken ook weer opnieuw doen :(
    Dus moeten maar geduld betrachten en heb mn hoop om te starten maar richting mei ;)

15. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Clarajilla, fijn dat het meeviel! Uiteindelijk best een goede score! Hopen dat ze allemaal bevrucht worden!

Home, dat wachten is verschrikkelijk, hopelijk kan alles snel gepland worden! Wat is bij jullie de reden van ivf/icsi?

Wij zijn net terug van de terugplaatsing, spannend moment! Het embryo zit nu op de juiste plek! Goed nieuws, van de 9 eicellen zijn ze alle 9 bevrucht. Volgende week krijgen we per brief te horen hoeveel er de vriezer in zijn gegaan op dag 5!

16. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Wauw, allemaal best goed nieuws!!
    Ik duim met jullie mee meiden, voor mooie aantallen en hopelijk blijven er een groot aantal over!! 👌🏼

17. home

home Actief lid

7 apr 2016
    141
    0
    16
    Provincie Zeeland
    @marissie..
    Dat is wel heel mooi idd, hopelijk blijft deze mooi plakken en duim dat de rest zeker ook mooi doordeelt.
    Veel succes de komende weken!

Hier al jaren bezig, nog geen positieve test mogen hebben :( al test ik altijd al vanaf dag 11.
    Na 7 IUI's waar we een jaar over gedaan hebben werden we doorverwezen richting EMC.
    Nu staan we 'stil' in afwachting van de opstart daar, al houden we het thuis nu natuurlijk ook heel gezellig ;) en proberen we echt goed te timen.. Je weet tenslotte nooit..
    Zaad is wel OK, gem bij iui 60mlj zwemmers met beweeglijkheid van rond de 70a85%.

Ik ben 38.5 jr.. Maakt het ook niet makkelijker..

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Jij ook super nieuws marissie!
    Nu hopen op een mooie test over 2 weken!

19. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi dames, goed nieuws overal! Je moet maar focussen op de score 5 van de 7, dat is supergoed!
    ik heb vanochtend de TP gehad. 10 van de 11 bevrucht en het merendeel zag er goed genoeg uit voor de vriezer! Ben erg blij maar hoop natuurlijk dat het niet nodig zal zijn..
    Sterkte met de wachtweken ook allemaal!

20. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi dames, goed nieuws overal! Je moet maar focussen op de score 5 van de 7, dat is supergoed!
    ik heb vanochtend de TP gehad. 10 van de 11 bevrucht en het merendeel zag er goed genoeg uit voor de vriezer! Ben erg blij maar hoop natuurlijk dat het niet nodig zal zijn..
    Sterkte met de wachtweken ook allemaal!

Deel Deze Pagina