Wat een top nieuws Koekjesbakker! Heb jij ook een foto van de embryo en een foto van de embryo in de baarmoeder meegekregen. Gek idee dat er nu een mogelijk kindje in de je baarmoeder is geplaatst he? Mag jij ook 3 februari testen?
Hi Marissie ja spannend hé?! Testdatum heb ik niet eens gevraagd...haha was te druk met alles eromheen. Heb alleen wep gevraagd of ik in bad mag en dat wordt wel echt afgeraden. Ik ging kwa testen idd beetje uit van over 2 weken. ik heb idd ook een foto van de embryo meegekregen. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ik er meer gevoel bij zou hebben maar dat heb ik nog niet...wel nu al wat meer dan vanmiddag dus mss moet het even groeien Ik heb nu al gigantisch gevoelige borsten vd utrogestan dus ik laat me niet gek maken dadelijk
Ja zo probeer ik ook de denken 5 uit 7 is mooi! Nu hopen dat er niks mis gaat! Hopelijk zaterdag de terugplaatsing en dan mag ik 5 februari testen. Fijn dat bij jou ook alles was goed gegaan koekjesbakker!
Wat een goed nieuws allemaal!!! Hopelijk zitten we straks allemaal samen in de wacht weken Ik heb morgen hopelijk mijn terug plaatsing! Ik had ook 5 eicellen uit de 6 follikels. Maar helaas maar 2 bevruchtingen. Hopelijk zijn ze beide goed door gedeeld. Ik krijg er ivm met mijn leeftijd (40), direct twee terug geplaatst. Mijn borsten zijn nu ook al erg gegroeid en pijnlijk door de ustrogan.
Wat spannend Wolfster dat er 2 worden teruggeplaatst! Ging het goed? Vond je het een mooi moment? Koekjesbakker, ik kreeg een formulier mee waarop staat dat ik na 15 dagen mag testen. Clarajilla, krijg je vandaag te horen of morgen doorgaat? Tepels zijn idd gevoelig van de utrogestan, verder voel ik me niet heel veel anders. Na hoeveel dagen is ongeveer de innesteling? Iemand enig idee? Wat spannend dat we bijna allemaal gelijk lopen!
Nee krijg morgen ochtend pas te horen of morgen middag door gaat. Ze bellen tussen 8.30 en 10.00 of het doorgaat of niet en dan moeten we snel in de auto springen om een uur er heen te rijden.. Ik mag pas 17 dagen na de punctie testen.. Maar lees veel verhalen dat iedereen ze of korter is dan normaal en dan zou ik dus al 10-12 dagen na punctie ongesteld moeten worden of kunnen testen. Ja spannend dat we allemaal ongeveer gelijk lopen!
Zo de embryo's zijn onboard! Ze waren beide van redelijke kwaliteit. Nu twee weken geduldig zijn. Het is altijd een spannend moment de terug plaatsing. Maar dat vind ik eigenlijk van alles stappen die we moeten volgen. En ik den als we zwanger raken dan blijft het nog steeds 9 maanden spannend 😊 Clarajilla succes morgen!!! Marissie en koekjesbakker ook op de wachtbank
Wat fijn dat ze nu onboard zijn Wolfster! Idd, wat je zegt, alle stappen zijn spannend. En bij elk goed nieuws komen er elke keer weer nieuwe onzekerheden bij. Jij ook succes met wachten!
Net het verschrikkelijke nieuws gekregen dat ee geen bevruchtingen zijn.. 😭😭😭
Ah nee Clarajilla! Wat verschrikkelijk zeg!! Waren ze helemaal niet bevrucht of na de 2e dag niet verder gedeeld? Heel veel sterkte!
Ik heb geen idee werd door mijn eigen ziekenhuis gebeld en niet waar het gebeurt.. De gewone gynaecoloog kon er geen antwoord op geven.. Dus nu wachten op maandag dat ik afspraak kan maken met mijn eigen arts
Wat verschrikkelijk Clarajilla! Sterkte met het verwerken van deze tegenslag! Ik kan mij voorstellen dat je met heel veel vragen zit! io ben benieuwd wat jenarts zegt.
Oh clarajilla wat een vreselijk nieuws je weet dat het kan maar hier houd je toch geen rekening mee. Sterkte meid ik hoop dat je meer duidelijkheid kan krijgen. Hadden ze je vooraf gevraagd om toestemming voor een acute icsi? Sterkte!
Dank jullie wel! Voel me zo verschrikkelijk kut, huil gewoon soms het uit niets.. Ze zouden bij ons alleen IVF doen omdat het zaad van me vriend te goed ervoor is. Ik denk dat mijn arts dit ook niet overzien had! Ik denk dat ik mijn vragen maar ga opschrijven..
Oh clarajilla, ik vind het echt erg.. Ik was benieuwd naar je omdat we bij hetzelfde ziekenhuis lopen enzo.. Mischien kun je vragen voor icsi? Dikke knuffel xxxxxxxx
@clarajilla. Wat naar om te lezen! Veel sterkte voor jullie om deze tegenslag te verwerken.. Hopelijk krijg je morgen iig al wat meer antwoorden.
Net gebeld en kan pas 7 februari terecht.. Als mijn cyclus normaal is zou ik 31 januari al ongesteld worden..
O, balen dat je dan pas terecht kan! Hebben ze telefonisch nog wat kunnen uitleggen? Hoe gaat het met de dames na de terugplaatsing? Ik heb veel last van obstipatie door de vaginale capsules.. verder nog geen klachten. Jullie??
Balen zeg dat je zo lang moet wachten. Hopelijk hebben ze je telefonisch al wat yit kunnen leggen. Ik voel mij prima. Nergens laat van. Vorige x had ik ma de punctie best veel pijn wat wel een week aan hield. Maar ik krijg nu alleen last bij inspanning en dan ga ik weer even zitten Behalve dat mijn borsten ontzettend gegroeid zijn en pijn doen heb ik geen bijwerkingen van de ustrogan. Weten jullie wanneer er een innesteling kan zijn? Na hoeveel dagen?