Ja spannend he!! Bij mij verandert er volgens mij iets hormoniaals, ik heb al de hele dag een zeurende hoofdpijn, ik ben er mee opgestaan. Is dit een bijwerking van die bollen? Hoe voelt de rest zich?
Spannend he meiden! Van die utrogestan kan je allerlei verschijnselen krijgen die kunnen duiden op een zwangerschap volgens mij. Ik heb al die tijd al wat krampjes gehad, alsof ik ongesteld ga worden, mijn tepels lijken donkerder van kleur en borsten zijn nig steeds vergroot. Vandaag heb ik het idee ineens minder afscheiding te hebben van de utrogestan, wat dit inhoudt.. geen idee. Hebben jullie genoeg afleiding tot de dag dat jullie mogen testen?
Wat een spannende weken zijn dit voor jullie zeg! Ik zou ook echt alles wat ik voel overanalyseren.. Hebben jullie een beetje afleiding? En hoe ervaren jullie mannen het? Wij hadden vandaag de intake en prikinstructie gehad. Gaat allemaal heel snel nu; Ik begin 3 febr al met de deca. Hoefde vooraf niet aan de pil gelukkig. Als het goed is word ik rond 11 febr weer ongesteld en daarna ga ik stimuleren met bemfola (150eh). Noooit van gehoord, jullie!? In week 9 dan de punctie. Over een week of zes zit ik dus hopelijk in dezelfde spanning als jullie nu! Van anderen begeep ik dat je tijdens de intake normaal gesproken nog een keer een echo krijgt, maar die heb ik niet gehad. Vond de arts niet nodig omdat uit het onderzoek bij de gyn in oktober geen gekke dingen zijn gevonden. Vind het echt heeel dichtbij komen nu ineens. Volgende week al de eerste spuit
Mijn borsten zijn minder gevoelig en heb vandaag al bijna de hele dag aanhoudende kramp ook werd ik vanavond opeens heel huilerig en sjag...ik ben heel bang dat ik ongesteld ga worden.. Ik heb het heel druk op mijn werk en veel sociale dingen in het wknd dus op zich wat afleiding maar omdat ik echt denk dat het einde oefening is ben ik eigenlijk al een beetje verdrietig..
@koekjesbakker ik snap je angst heel goed! Teleurstelling en hoop volgens zich bij mij ook heel snel op. Maar alle prille zwangerschapverschijnselen kunnen op een naderende ongie wijzen en een zwangerschap. Dat wachten is gewoon k*t! @ buko wat snel zeg!!! Nee, ik nooit iets gehoord of gelezen over dat medicijn? Mijn zeurende hoofdpijn is inmiddels niet meer te houden! Duik mijn bed maar in....
Koekjesbakker, ik snap je gevoel! Ik herken het wel hoor... ik heb ook de hele avond krampjes gehad... dacht ook... ojee, als dat maar goed gaat. Net wat Wolfster zegt.. die. verschijnselen kunnen op beide wijzen. Doordat we weten dat er een embryo is teruggeplaatst en het gebruik van de utrogestan voel je denk ik alles. Hopelijk hebben we morgen allemaal een betere dag! Sterkte meiden! Slaap lekker alvast!
Hoe is het met jullie deze dag? Ik had vanmorgen bij het inbrengen van de utrogestan het idee dat mijn baarmoedermond anders was.. langer, harder..
Slechte nacht gehad. Hoofdpijn bleef. Vandaag voel ik mij een beetje sjachie. Huis net een schoonmaakbeurt gegeven en alle deuren en ramen open gezet. Ik voel me wat pms-ig ☹️ Niet al te best humeur 🤡
Hier de dag goed doorgekomen en iig niet ongesteld dus dat is sowieso fijn @wolfster hoe is het met de hoofdpijn? Ik heb ook sinds gisternacht hoofdpijn. Niet heel erg maar wel irritant.. @marissie heb jij nog een test gedaan na die van eergisteren? Welterusten alvast!
Nou ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief...voorspelt niet veel goeds vrees ik...13 dagen na punctie en 10 dagen na TP... Zolang ik niet ongesteld ben, houd ik hoop maar weet ook dat de utrogestan de boel tegen kan houden.... Zucht....
Idd Koekjesbakker houdt moed! En Idd, zolang je niet ongesteld bent kan het nog best. DinsdAg maar afwachten! Hier nog steeds af en toe krampjes.. sinds vanmorgen ook ineens heel warm.. tepels zijn nog steeds donkerder van kleur. Tja, ik weet echt niet welke kant het op gaat.. Denk dat ik woensdag een testje doe. Ik moet vrijdagochtend testen en gelijk het zks bellen.
Klinkt hoopvol bij jou Marissie! Vooral van die tepels...ik heb ook geen gevoelige borsten meer...wel zijn ze groter dan normaal. En vandaag ben ik heel moe en soms zelfs een beetje wazig/duizelig... Ga je echt wachten tot woensdag met testen? Wat knap, ik denk dat ik dinsdag ochtend voor de bloedtest nog een testje waag...mss morgenochtend al...
Dat wachten is zenuwslopend hè!! Ik had niet verwacht hier zoveel moeite mee te hebben! Ik weet het nog niet van het testen, mijn man wil eigenlijk tot vrijdag wachten... heb jij ook utrogestan tot vrijdagmiddag?
Ik snap dat je ongerust bent na een negatieve test, maar het is nog niet je testdag en dat is vast niet voor niets! Als ik jou was zou ik gewoon wachten. Zo lang je nu nog niet ongesteld bent geworden vind ik dat een goed teken! Ik heb vandaag eind vd middag weer zeurende hoofdpijn. Hopelijk wordt het niet erger. Ik ben ook nog niet ongesteld. Ik heb nog 2 volle doosjes utrogestan... Zijn die van jou nu op Marissie?
Vervelend dat je weer hoofdpijn hebt Wolfster! Ik ben nu met het laatste doosje bezig... Morgen maar het Radboud eens bellen of dat klopt.
Hoe is het vandaag met jullie?? Ik had vandaag bij het inbrengen van de capsules een bruin sliertje, dacht meteen daar komt mijn menstruatie aan... vanmorgen ook weer meer krampjes...
Hi Marissie ik had gister ook een bruin sliertje! Verder bleef het uit maar vandaag lijkt het er toch echt op dat ik ongesteld ben geworden helaas. Ik hoop dat het voor jou een andere conclusie betekent!
Zenuwslopend hoor meiden.. Heeft de ongesteldheid nu echt doorgezet koekjesbakker? Ik houd hoop voor jullie hoor meiden! Bijna de échte testdag!
Ik hoop dat jullie goede uitslag hebben/krijgen! Is het echt doorgezet koekjes bakker? Ik ben sinds gister ongesteld, wat voor mij wel heel fijn is want dan ben ik weer dichterbij de volgende poging !