Ja ik ook, ik kijk er ook iedere dag naar uit haha .. dat had ik nooit verwacht eigenlijk, maar het Deca prikken stelt eigenlijk helemaal niks voor.. en precies wat je zegt het is steeds een stap dichterbij naar onze babywens Morgen neem ik nog mijn laatste pil in jeej! En vraag me ook af of ik dan ongie word daarna? Want ik blijf nog de deca prikken tot 7maart
Nou wie weet krijg je 6 maart wel meteen je behandelplan te horen! Is al een hoop bekend natuurlijk..
Ik heb woensdag mijn laatste pil genomen, maar ben nog niet ongi. Ze zeiden dat het niets uitmaakte wel of niet ongesteld. Ik hoop dus maar van niet. Gister wel een heel vervelende bijwerking. De hele dag al wazig zicht en gisteravond zelf allemaal zwarte vlekken voor mijn ogen. Dat was echt heel vervelend
Goedemorgen, ben niet zo actief geweest de afgelopen weken, maar even benieuwd hoe het met iedereen gaat! vallen de prikken mee en de hormonale opstoot? Ik zit nu midden in mijn cyclus, moet nog ongeveer 1,5 week wachten voor ik ongi word en kan starten met de pil... ik verwacht rond 5 maart. vind het wel spannend worden nu...
Wat kan je dan uitkijken naar je mentruatie he Nonma! Start je hierna met de pil 3 weken en daarna de deca? Hier gaat het goed met prikken, soms zijn ze wel wat bot dus dat is dan wat minder maar ik vind het over het algemeen erg meevallen. Ben wel veel moe, en last van wazig zicht en zwarte vlekken gehad maar verder valt het me redelijk mee. Morgen de eerste echo om te kijken of we mogen beginnen met stimuleren dus daar kijk ik erg naar uit!
Hoi allemaal, Tijdje geleden ook in de NOD forums gezeten maar daar ben ik mee gestopt. Vorige week dinsdag de punctie gehad, 10 eicellen, waarvan er 5 bevrucht waren. Afgelopen vrijdag terugplaatsing gehad. Vandaag te horen gekregen dat er van de overgebleven 4, 2 worden ingevroren. Ik heb 14 dagen deca en 12 dagen gonal-f gespoten. Verder vooraf geen andere dingen gehad. Nu bijna een week bezig met utrogestan. Wij zijn in het ivf traject beland omdat ik endometriose graad 3 heb en mijn partner zijn zaad is niet optimaal. Spannend allemaal hè, zijn er al meer die inmiddels op het wachtbankje zitten? Geloof dat er een heel aantal nog aan het stimuleren is of gaat stimuleren. Succes allemaal!
Ja, ik 'kijk er naar uit' Ik moet na 2 weken pil starten met decapeptyl inderdaad! Spannend de echo morgen!!
Spannend Suze! Succes! Ik heb vorige week m'n tweede Zoladex injectie gehad om de boel stil te leggen en m'n endometriose tot rust te brengen. 1 maart krijgen we het behandelschema. Komt gelukkig steeds dichterbij! Ben toch liever bezig dan te wachten terwijl er nog niets gebeurd.
Ik heb zondag mn laatste pil geslikt en vanmorgen had ik een beetje lichtbruinverlies, ik dacht dat dat het was en heb me gewassen en later met mn partner gemeenschap gehad waardoor ik ongesteld lijk te worden maar het is geen helderroodbloed maar een rare bordeau kleur. Ik heb later maandverband om gedaan maar het blijft wit. Hebben jullie dat ook gehad? Ik ben nog aan de decapeptyl.
Ik ben wel gewoon ongesteld geworden maar in mijn zh zeiden ze dat t allebei kon. Dus een menstruatie of niet, en beide is goed
Net de tweede fm gehad en ziet er nog steeds netjes uit. Had al het idee dat ze rustig aan groeien en dat is ook zo. Maandag zaten er li en re 6 eitjes die konden gaan groeien. Ze zijn ook alle 12 aan het groeien, super fijn. Er is er eentje van 14mm, andere 11 zitten tussen de 12,2mm en 13,3mm. Ligt heel dicht bij elkaar dus. Bij m'n rechter eierstok zit een heel klein beetje vocht, dat zóu misschien kunnen leiden tot overstimulatie. Maar tot nu toe niet. Bms is al 12mm (is dat niet té dik!?). Zondag weer terug en als ze zo doorgroeien is dinsdag de punctie. Dus hoop nu vooral dat er niet nog meer gaan groeien, maar dat het lekker bij deze 12 blijft.
Spannend Buko de punctie komt nu aardig dicht bij. Vind je het spannend? Als deze eitjes allemaal mooi doorgroeien is dat een heel mooi aantal! Zet 'm op