Start IVF februari/maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Suze29, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik hoop zeker dat snel de punctie is. Het is wel vervelend maar zeker niet onhoudbaar. Alles voor t goede doel natturlijk :)

Wat balen dat t nu zo lang op zich laat wachten Nonma...

2. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    spannend suze het word nu wel echt echt he met de punctie in het vooruitzicht. Zet m op nog eventjes en hopen op veel mooie bevruchtingen.

3. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ja het wordt nu echt wel echt...Zolang naar uitgekeken, en nu is het bijna zover

4. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    @Samira neem jij al die vitamines apart of via een multivitamine?
    Ik wacht nog even met acupuntuur, beetje bang om dan nu alles nog meer in de war te gooien. Maar een sessie voor de punctie of terugplaatsing puur voor de stress/ontspanning is misschien wel een idee.

@Suze spannend morgen wat de fm gaat zijn, met je klachten. Hopelijk is er geen overstimulatie en kan de punctie snel plaatsvinden!

Bij ons zijn de puncties op maandag met terugplaatsing op donderdag of punctie op woensdag en dan de terugplaatsing op zaterdag. Eigenlijk wel een beetje raar dat het maar 2 dagen in de week is.. neem aan dat als ze het niet meer kunnen tegenhouden het wel anders kan. Of ze moeten het echt goed kunnen uitstippelen..

@Nonma pff, vervelend dat er wel steeds iets van roze verlies is maar het gewoon niet doorzet. Dagen kruipend dan echt voorbij, of valt dat mee voor je?

@Buko is voor jou het wachten tot vrijdagochtend nog uit te houden?

5. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    @nonma vervelend dat roze verlies, waar zou dat aan kunnen liggen?
    Dat maakt een mens echt onzeker..

@bambi ja ik neem ze allemaal apart ivm hoeveelheden.
    Vooral vitamine D en ijzer heb ik altijd al een groot te kort van.

6. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oh dat is inderdaad best apart ja! Want die follikels groeien gewoon 24/7 en het is niet te voorspellen hoe hard het gaat. Maar ze zullen er wel ervaring mee hebben!

Ik had net even een inzinking, maar op zich gaat het goed hoor. Mag toch hopen dat er iig íets bevrucht is.. Morgen zal wel een heeele lange dag worden denk ik ;)

7. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Spannend Buko! Het voelt als een vruchtbare dag:p Ik hoop dat er mooie embryo's liggen voor jullie!! Fijn ook dat de punctie meeviel, daar zie ik nog wel tegenop...

Suze: ook spannend! Waarschijnlijk van het weekend de punctie dan...?

Hier: nog steeds rozeverlies, ik vind het zo irritant omdat ik ook niet goed weet wanneer het nou telt als echt menstruatie zodat ik het zh kan bellen, ben zo bang dat ik straks te laat ben:(... ga zo maar weer eens naar de wc, hopelijk komt er dan een plens uit... Heb nog nooit zo uitgekeken naar mijn menstruatie! :D

8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat super irritant Nonma! Kan je het zh niet bellen voor een echo? Zodat ze kunnen zien waar je in je cyclus zit?

Echt zo spannend ook voor jou Buko! Hopelijk een mooie dag voor je morgen.

Vanmorgen weer een echo gehad.
    Rechts 13, 16 en 17.5 mm
    Links 11, 2x 12, 3x 13.5, en 16 mm
    Rechst kon ze niet goed zien. Kan zijn dat er meer zitten maar mijn darmen zaten in de weg.
    Verder nog veel kleintjes maar die gaan niet meer meekomen zei ze.
    Nu zaterdag weer een echo, hopelijk dan een punctiedatum!

9. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Nou ik zit op dag 29 vandaag en langzaam wordt het bloeden meer, dus denk dat ik morgen me echt kan gaan aanmelden... wordt nu toch wel spannend:)

10. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Gelukkig maar, hopelijk kan je morgen het verlossende telefoontje plegen

11. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Woehoeee! Wij zijn net ook gebeld dat ik vanmiddag een tp krijg! Ze kon verder niks zeggen over hoeveel embryo's en welke kwaliteit, ze had alleen een lijstje met "wel terugplaatsing/geen terugplaatsing". Rest krijgen we vanmiddag te horen.

12. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Woehoeee, hummeltje zit erin!!

Er zijn nog 5 embryo's, maar ze konden nog niet zeggen of die goed genoeg zijn om in te vriezen. Morgen gaan ze dat bekijken en dan krijgen we een brief. Zó onwerkelijk dit?

13. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Wat spannend!!! Hopelijk blijft hij lekker plakken!!!

Ik had vanmorgen een plens rood, dus zh gebeld en surprise surprise, daarna is het weer minder geworden😖 wel steeds bruinrood slijm, maar niet heftig... Argh zo irritant!!!

Ze gaan me zo bellen van het zh, maar ik weet niet zo goed wat ik moet...

14. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven

Jaaa, wat fijn!!! :D

En spannend wat de overgebleven 5 gaan doen, maar hopelijk heb je die voor nu niet meer nodig. Maar toch fijn om iets achter de hand te hebben! Nu rustig aan doen en de wachtweken doorkomen. Zullen ook zware dagen zijn denk ik. Wanneer mag je testen, over twee weken of al iets eerder?

@Nonma, nog iets gehoord van het ziekenhuis? Of heeft de ongesteldheid zich alsnog doorgezet nu? Vervelend als je dan eindelijk rood hebt na al die dagen en het alsnog een schijnbeweging lijkt te zijn

15. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Ik heb sinds gisteren behoorlijke migraine :( maar dat komt door de pil en niet de decapeptyl denk ik. Had vroeger altijd al in de stopweek migraine, dus ik was er al bang voor.
    Ik hoop maandag met de Gonal te beginnen naast de decapeptyl, vaak voel je dan ook wat beter begrijp ik uit andere topics..

Maar goed nieuws gekregen vandaag: we hebben hypotheek gekregen voor ons eerste huisje. Kunnen er pas in de zomer in, maar ik kijk er zo naar uit!!! :cool: we wilden eigenlijk wachten tot we beter weten wat deze behandeling gaat brengen. Maar dit huisje was te perfect om te laten schieten en we kunnen niet nog jarenlang alles vooruit schuiven natuurlijk.

16. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    yeah buko fijn dat je een mooi embryotje aan boord hebt! gek idee lijkt me dat. Nu beginnen de spannende weken voor je hopelijk heb je een beetje afleiding en word het een succesverhaal.

@bambi gefeliciteerd met jullie eerste eigen huisje! zorgt misschien wel lekker voor wat afleiding in dit traject. Voor je het weet is het zover. Moeten jullie veel klussen?

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Gelijk heb je xbambi, je kan wel blijven wachten steeds maar alles moet ook gewoon door kunnen gaan.
    Fijn dat de hypotheek rond is, dat is een klein feestje waard :)

Hopelijk mag je een echo Nonma, zodat ze kunnen kijken waar je zit in je cyclus.
    Dit is natuurlijk ook maar waardeloos dat je steeds denkt dat je menstruatie er is, en dan later zet het toch niet door.

18. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik mag morgenochtend komen voor een echo, gelukkig, want ik word er een beetje gestoord van! Ze was heel lief aan de telefoon en begreep het helemaal, dus ben blij dat ik gewoon mag komen...

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dat is fijn, hopelijk morgen meer duidelijkheid voor je

20. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Gefeliciteerd met jullie huisje Bambi! Heb je sowieso al iets leuks om naar uit te kijken!

Fijn dat je morgen duidelijkheid krijgt Nonma! Die onzekerheid is echt vervelend he..

Ik mag van het zkh over 12 dagen testen! Woensdag de 15e.. Voel me erg ontspannen eigenlijk. Heb er wel een goed gevoel bij! Misschien naïef ;)

Deel Deze Pagina