Start IVF februari/maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Suze29, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Houd dat vast!! Dat zal nog moeilijk zijn de komende 2 weken! Maar het is ook weer zo voorbij!! Heel erg spannend, hoop zo dat het raak is voor jullie!!

2. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Dank jullie wel! :D

@indy90 we hoeven eigenlijk bijna niets te doen aan het huisje, dat maakt het ook zo ideaal voor ons haha :p

@Nonma fijn dat je morgen langs kan komen voor een echo! Hopelijk dat ze met een echo morgen je wat duidelijkheid kunnen geven. Mocht je nieuwe cyclus al begonnen zijn, is dat dan heel erg voor je traject? Want jij moet ook eerst weer met de pil beginnen toch? Nouja, hopelijk ook voor jou morgen positief nieuws!

@Buko goed dat je zo ontspannen en positief voelt, hou dat vast! :cool: Postiviteit is al een begin! Wacht je met testen tot de 15de, ga je dat volhouden?

Suze en Nonma, succes morgen allebei in het ziekenhuis!

3. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik heb nog geeeen idee!:D

4. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    @nonma wat een gedoe met die menstruatie he, normaal doet ie nooit zo;) , zo zie je maar.
    En al wat gehoord?

@bambi ja migraine hoort er ook bij helaas. Mijn migraine is ook meestal hormonaal en heeft dan ook met de cyclus te maken en/of de pil.
    Alleen paracetamol mag je dan nemen, en magnesium.
    Fijn dat je ook al mag beginnen maandag met stimuleren, gaat snel nu he.
    Gefeliciteerd met jullie huisje.. heerlijk is dat, iets waar je idd ook positief naar kan uitkijken.

@buko heerlijk dat positieve, houd dat vast!

5. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik heb vandaag echt zo'n last van mijn buik, en vanavond echt heel veel slijmverlies.
    Geen idee of dit normaal is?? Vond t niet echt prettig, voelde het er zo uitlopen (bleeehhh)
    Blij dat morgen de echo is, hopelijk dan ook snel een punctiedatum want ik geloof dat ik er wel aan toe ben dat mn eitjes eruit gaan. Mn buik is helemaal opgezwollen en begint ook echt pijnlijk te worden. Vooral met lopen.
    Hadden jullie daar ook last van?

6. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Oh Suze, ik hoop dat je snel de punctie hebt! Klinkt onprettig, maar tis voor een goed doel!

Ik heb net de echo gehad en mag morgen met de pil beginnen!

Buko hoe voel je je?

7. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik voel me eigenlijk heel gewoon? Als ik er niet over na zou denken zou ik in ieder geval zeggen dat ik niks bijzonders voel.

Als ik ga hyper focussen dat ik mijn liezen soms een mini beetje voel? Maar dan is het echt zoeken naar 'symptomen' hoor

8. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ok, toch wel "klachtjes". Net ineens heel misselijk en voel m'n onderrug ook wel. Zal wel door de utrogestan komen.

9. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Fijn dat je geweest bent Nonma, dus je hebt wel je menstruatie gehad?

Buko, ik denk dat je altijd wel ergens iets voelt als je je goed gaat focussen. Lekker dat je je prettig voelt, en niet teveel rare dingen want dan denk je er ook de hele dag aan.

Net geweest, en links zitten er eigenlijk iets teveel. Hoeveel weet ik niet precies, want hij had alleen de grootste opgemeten.
    Volgens mij een stuk of 10 en links iets van 5 dacht ik.

Ik mag vanavond nod Gonal en Deca spuiten en dan morgen om 20 uur de Ovitrelle.
    Dinsdag de punctie om 8 uur, en als alles meezit vrijdag een emmy aan boord :)

Zo nu wordt het wel echt zeg!

10. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    @Suze spannend dat dinsdag al de punctie is! Lijkt een mooie opbrengst te gaan worden, hopelijk dat dit dan ook daadwerkelijk zo is. Is er nu geen kans meer op overstimulatie? Omdat er linkse eigenlijk teveel zitten?

@Indy jij hebt morgen de intake toch? Succes!

Bijwerkingen decapeptyl zijn alsnog gekomen.. stemmingswisselingen en opgezette buik :( valt nog goed mee te leven, als het hierbij blijft. Maar vrolijk ben ik niet de laatste dagen..

11. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Nou, de uitgangsecho was goed. Ze zag ongeveer 6 -7 mogelijke follikels per kant. Dus ben benieuwd wat de Gonal gaat doen. Daar mag ik pas deze woensdag mee beginnen, vermoedelijk omdat de punctie op een maandag of woensdag moet zijn. Dus zullen ze nu voor de woensdag over twee weken gaan. Maar dat mag de pret niet drukken.

En als ze nu inderdaad gaan voor punctie op woensdag, vindt de terugplaatsing op zaterdag plaats. Wel zo fijn met werk eigenlijk :) maar eerst maar afwachten wat er gaat gebeuren. Woensdag 15 maart eerste meting.

12. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik weet niet of ik kans heb op overstimulatie xbambi, hoop t niet.
    Morgen de punctie dus zal t dan eens vragen.

En wat een mooi aantal, hopen dat ze allemaal mooi gaan groeien Door de gonal.

13. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Wauw, super mooi aantal eitjes Bambi! Hopelijk gaan ze allemaal mooi gelijktijdig groeien straks.
    Als je gaat stimuleren voel je je waarschijnlijk emotioneel ook weer wat prettiger.

14. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wij hebben vandaag dan eindelijk onze intake gehad. We hadden een fijne arts die alles nog even duidelijk ging uitleggen. Hoef verder ook geen onderzoeken meer te doen omdat het probleem heel duidelijk is. Het zaad van mijn vriend is volgens de arts zeer geschikt. Dit wisten we al wel van het vorige ziekenhuis maar toch fijn dat het nog steeds zo is. Mijn volgende cyclus begint al over 2 weken dit word dus te kort dag om al te kunnen beginnen. De cyclus erna start ik met de pil en gaat 't allemaal gebeuren. De arts zei dat t allemaal wel snel gaat. Dus ik heb maar even gevraagd of dit in artsentaal snel is of dat t echt zo is haha. Ik vind t allemaal niet snel genoeg maar dat is volgens mij altijd zo. Waarschijnlijk word het dus ongeveer mei dat er een eventuele punctie en terugplaatsing kan plaatsvinden. Over ongeveer 2 week krijg ik de uitslag van een bloedonderzoek die ik net heb gehad en dan hoor ik volgens mij ook wanneer de prikinstructies enzo zijn. Wij wachten dus nog even verder maar zijn weer een stapje dichterbij.

15. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat lekker om weer een stap dichterbij te zijn indy. Natuurlijk gaat t niet snel genoeg, maar geloof mij dat t zo mei is. Alles gaat in stappen met ivf dus je hebt steeds weer een nieuwe stap om naartoe te leven. Tenminste zo ervaar ik dat.

Net de punctie achter de rug, wat is me dat meegevallen!
    Ik kreeg sedatie, een soort narcose maar dan iets milder. Heb dus lekkeev geslapen en er niets van meegekregen. Heerlijk haha
    Ml is nu met mn eitjes naar t vu en daar mag hij zijn ding doen.
    Ik weet nog niet hoeveel eitjes er zijn, dat gaan ze zo in t vu bekijken.
    Zo benieuwd!

16. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Goed gedaan Suze! En wat fijn dat het allemaal mee is gevallen. Ben benieuwd hoeveel eitjes ze nou uiteindelijk geoogst hebben. Ik duim voor veel mooie bevruchtingen voor je. Nu lekker uitrusten.

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ze hebben 16 eicellen gevonden!! Zo das best veel, ben zo super blij!!
    En 54 miljoen zaadcellen, is dat goed? Heb daar geen idee van

18. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Wauw, dat is een geweldig resultaat!!! :D

Ook 54 miljoen is een erg mooi en hoog aantal zeg.. maar is ook afhankelijk hoeveel procent er beweegelijk en mooi gevormd is. Maar daar zal genoeg goeds tussen zitten lijkt mij!

Maar wauw. Dat zal even fijn voelen. Hopelijk dat het ook zo mooi nieuws gaat zijn met aantal bevruchtingen!

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dat hoop ik ook xbambi, ben nog best bang dat er geen goede bevruchtingen tussenzitten.
    Kwantiteit is nog geen kwaliteit...

20. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Die angst kan ik me wel voorstellen hoor Suze. Maar met zoveel eicellen is dat echt wel denk ik! Dat zeiden ze bij mij in het zkh al met mn 13 eicellen:)
    Je weet het natuurlijk pas zeker als je bevestiging krijgt vanuit het zkh.. Krijg je dat morgen al te horen?

Deel Deze Pagina