Start IVF februari/maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Suze29, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam

Jeetje! Zo snel kan het gaan dus!!! Spannend!!

2. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel

Ja dat had ik nooit kunnen dromen. Maar ik mag me er niet aan ophangen.....het kan nog een maand later worden, maar ze belt me of het definitief doorgaat. Woensdag in ieder geval naar de prik instructie.

De reden waarom het zwanger worden niet lukt is duidelijk dus meer onderzoek is ook niet nodig.

Nu het zo dichtbij komt vind ik het wel heel spannend zeg.....

3. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Nou dan hoop ik dat het bij ons ook.zo snel kan gaan! Reden is bij ons ook vrij duidelijk aangezien ik geen eileiders meer heb...

4. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Oh wat heftig zeg!!! Dan zou je denken dat de ivf arts je snel gaat helpen. Wanneer heb je de afspraak?

5. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    26 januari, maar omdat ik 22 November nog een injectie heb gehad met Methotrexaat, kunnen we pas na 22 februari met de eitjes aan de gang, maar goed, dat zou op zich nog steeds best snel zijn, in theorie zouden we dan in april de eerste terugplaatsing al kunnen hebben...

6. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ik heb vandaag een telefoontje van Düsseldorf gekregen, 13 februari hebben we onze intake, ook ik heb er zin in, eindelijk weer echt aan de gang. Nu hopen dat mijn cystes dan verdwenen zijn.

7. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Wat fijn, iedereen behoorlijke concrete data voor de boeg nu!!
    Wij mogen de 27e medicijnen ophalen. Als het goed is word ik rond 10 februari ongesteld, dus dan begint het echt :)

8. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hi meiden,

Kunnen jullie nog een kletser gebruiken?
    Vanmorgen mijn medicijnen opgehaald voor de eerste ivf poging!

9. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Altijd Boedah ;)

Aan je handtekening te zien zijn jullie ook al een tijdje bezig?? Ga je nu een kort of lang traject volgen?

10. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Hij maakt wel een stom poppetje zeg, van die knipoog..

11. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Mag je dan pas na 22 februari beginnen met stimuleren? Of vanaf dan pas start van de cyclus en daarna het hele rataplan?

Fijn nog een kletser erbij, gezellig!

Maar dat beloofd al veel goeds Dunnie, gewoon hopen op het beste!

Echt spannend dat iedereen al bijna begint of wat in het vooruitzicht heeft.
    Wij willen graag rond de eerste week maart de punctie hebben, ivm 2 maanden wachttijd met het zikavirus (eind december terug gekomen)
    Ik zit dus nu al aan de pil, en ik word morgen teruggebeld over de planning.
    Ze gaat het zo plannen dat als alles loopt zoals het zou moeten lopen we rond de eerste week maart een punctie hebben.

Ow vind het ook zo spannend, maar heb er zo'n zin in!

12. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    @Nonma, dan heb je in ieder geval een dag om naartoe te leven. Dat werkte voor mij heel goed. Elke keer een nieuwe stap vooruit, en dichterbij onze grootse wens.

@buko, dan gaan wij kort na elkaar beginnen gok ik! Spannend! Morgen krijgen we de prik instructie bij het UMC.

@Boeda, spannend! Wanneer mag je echt gaan beginnen??

Ik krijg er vlinders van 😇

Xxx

13. Boedah

Boedah Niet meer actief

Gezellig meiden!

17 januari begin ik met de deca, waarschijnlijk 27 januari met de gonal-f.

14. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dat is al snel Boedah!
    Ik ben gebeld vandaag, en ook ingepland.
    8 februari instructiegesprek en 9 februari starten met de deca. 21 februari en 28 februari een echo (weet niet waarom maar dat hoor ik dan wel)
    En rond 7 maart de punctie :) Als alles volgens plan verloopt tenminste

15. Boedah

Boedah Niet meer actief

Spannend suze!

Ik heb 27 januari een echo, om te kijken of het allemaal oké is en ik mag behingen met stimuleren. De week daarop weer een echo voor een follikel meting. Ik gok dus dat dit bij jou ook daarom zo is.

16. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik denk dat ze pas na 22/2 met stimulatie beginnen, maar dat horen we de 26ste denk ik... Ik moet ongeveer 28/1 ongesteld worden, dus als we wel meteen zouden mogen beginnen gaat het helemaal snel.. Maar dat verwacht ik niet, ik denk maart medicatie en april punctie... Maar dat is nog snel, dus dat is fijn!

Welkom nieuwen! Gezellig en tegelijkertijd treurig dat we elkaar hier moeten treffen... We maken er maar het beste van! Ik duim voor goede eitjes en zaadjes voor iedereen! 😋

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Oja dat zal bij mij dan ook wel zijn Boedah. Spannend zeg!!

Zou wel fijn zijn als je dan kan beginnen inderdaad! Kan je niet alvast met de pil beginnen? Dat doe ik nu ook en ik mag m gewoon doorslikken.
    Kon zelfs aangeven welke (richt) datum ik wilde als punctiedatum en heb aangegeeven eerste week maart.

18. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Moet je altijd eerst aan de pil?

19. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Nee dat is bij het lange traject. Zo noemen ze dat maar betekend niet dat het ook langer duurt....Ze kunnen het alleen beter plannen, zeker als je een onregelmatige cyclus hebt. In het UMC pakken ze altijd het korte traject op de natuurlijke cyclus als deze regelmatig is. Ik mag de korte versie. Dus hopelijk snel duidelijkheide en bij de volgende menstruatie beginnen met de Gonal-F te prikken.

Ik hoop voor iedereen dat er goed eitjes en zwemmers zijn die plakken en 9 maanden niet meer los laten!!

X

20. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bij het VU doen ze alleen lang traject, of het moet om bepaalde medische reden niet handig zijn.
    Dus als je daar alvast mee begint kunnen ze beter timen

Deel Deze Pagina