Start IVF februari/maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Suze29, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @xBambi ja daar heb je wel gelijk in alles moet wel goed blijven gaan. Dat we maar goed nieuws maandag en dinsdag krijgen. Denk als we de punctie datum zeker weten dat het ons wel zeker wat rust geeft alleen het stressen erna begint dan weer 😂
    Pff hou maar op over mijn geduld ben al vanaf eind okt bezig na 5 maanden eindelijk een punctie te kunnen krijgen zou een geschenk zijn haha! En dat alles dan ook nog maar goed is want dat blijft nog een leuke verrassing!

2. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Mooi aantal Kimm, en wat kan je naar zo'n punctie toeleven he!

3. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    @Kimm17: mooi aantal hoor!! Gefeliciteerd!! Dat ze allemaal maar geweldig door mogen groeien, op naar eindelijk een punctie!! Ik duim voor je 😚

@xBambi: hoeveel waren het er ook alweer? Jij had ook wel een mooi aantal toch? Ook voor jou nog ff flink laten groeien en hopelijk woensdag de punctie dan.. 💪🏼

4. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Woensdag waren er blijkbaar 17 geteld.. gisteren heb ik niet exact meegekregen. Ongeveer 5 stuks van ongeveer 1,5 cm, een hoop rond de 1,2 cm en een stuk of 4 van < 1 cm. Die laatste zullen vermoedelijk niet meer mee gaan doen. Hopelijk hebben de middelgrote nog een groeispurt zodat ze ook mee gaan doen met de pregnyl straks :D

Hoe is het met jou nu?

5. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Gaat wel. Veel pijn nog van de punctie, maar verder ben ik wel blij dat ze er nu al achter zijn. Tja, het blijft balen, maar we moeten door!

6. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @Bambi Welk ziekenhuis zit jij? ik zie bij jou woonplaats Eindhoven staan ik kom ook uit Eindhoven :p!
    Ik zit in het MMC in Veldhoven

7. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Jeetje, nu nog zoveel last van de punctie :(
    Je moet het natuurlijk verwerken, maar erin blijven hangen heeft ook geen zin nee. Toch weer alle hoop en positiviteit die je had weer terug zien te vinden en er weer vol voor gaan.. Maar neem wel je tijd &#128537;

8. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    &#128536; &#128536;

9. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Wow, toevallig!!! Ik zit ook in het MMC in Veldhoven! Wij lopen er pas sinds augustus, was al snel duidelijk dat iui hem niet ging worden.. woon je ook in Eindhoven of in de omgeving? Wij zitten nu nog in het centrum, maar over paar maanden zoeken we wat meer de rust op in een dorp in de buurt!

Ik vind het wel beetje vervelend dat man na de punctie voor ongeveer 1,5 uur weg is naar Tilburg.. lig je daar zo eenzaam? En dan moet hij nog zelf aan de slag. Hoop dat de punctie geen akelig beeld op zijn netvlies achterlaat, hij heeft het echt niet met ziekenhuizen. Hij vond de inseminatie bij iui al akelig om te zien. Dus dat wordt nog wat :p

10. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Whahah dat is echt toevallig!! Ja wij zijn vorig jaar mei ongeveer naar de ha gegaan en toen kwam er al snel uit dat mn vriend verminderde zaadcellen heeft. Dus toen werden we meteen naar t MMC gestuurd daar moest mn vriend nog wat testen doen en toen wisten ze het zeker dat we alleen via ICSI kinderen konden krijgen. En sinds eind okt al bezig met t traject.
    Wij hebben een huis laten bouwen in een dorpje waar ik vandaan kom en hadden de sleutels in december gekregen. Lekker rustig en ook ideaal voor kindjes 2 basisscholen op 3 min afstand lopen. En mijn werk ligt op 10 min lopen afstand. Dus beter kan het niet haha!

Jaa ik vind t ook zo zielig voor de mannen moeten ze met een koffertje helemaal naar Tilburg en dan moeten hun hun ding daar nog doen en dan weer helemaal terug. Dat is wel sneu en wij liggen daar maar te wachten. Ben ook echt benieuwd na de punctie aangezien hun alleen wat pijnstillers geven maar verder niks. Word nog wat &#128540;
    Germ hopelijk schrikt het je man niet teveel af tis ook niet niks allemaal!

11. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Mijn mannetje moest ook van Leeuwarden naar Groningen rijden om de eitjes te brengen in een koffertje dat aangesloten moet worden in de cigarettenaansteker.
    En daar wat in het potje produceren en inleveren.
    Op zich was alles heel vlot gegaan, en kon echt niet mee, voelde me echt beroerd, dronken en misselijk., door de morfine , dat ik ff wilde liggen en mn ogen dicht wilde doen in de kamer.
    Ik kreeg thee en nam een reep mee.. Toen mn mannetje terug kwam voelde ik me weer beter en werd de infuus uit mn arm gehaald en gingen naar huis.

12. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Mijn man ook die moest naar t vu, en ik heb er 2.5 uur alleen gelegen.
    Vond t eigenlijk niet zo erg, wel even lekker om bij te komen. Ik werd goed verzorgd Door de verpleging, kreeg thee en ontbijt.

Net getest op 12 dpo, maar helaas wasr ik al bang voor was niet postief.
    Mijn hoop is nu wel definitief weg. Ik zal vrijdag nog een testje wagen, omdat dat volgens t zh mijn officiële testdatum is, en dan maar hopen dat ik snel mijn menstruatie heb. Dan nog een verplichte rustsmaand, en dan hopelijk daarna een cryo tp.
    We krijgen volgende week de brief hoeveel er zijn ingevroren

13. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Mijn vriend schaamt zich nu er al voor dat hij met zo een koffertje op pad moet haha! Ik zei al tegen hem stel je niet zo aan een punctie is wat erger dan een koffertje wegbrengen en jou ding in leveren &#128540;

@Suze ah nee wat balen zeg :(, heel miss kan het nog positief worden dat het wat later te zien is..
    En anders Dat de tijd maar snel omvliegt dat je weer de volgende cryo tp kunt hebben die geluk gaat brengen &#10084;

14. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ik had net na het douchen een enorme kramppijn bij mn baarmoeder , ik kon niet meer lopen en ging stijf liggen.
    Het duurde zon 5 min, (toen kwam mn kat en heeft me ook nog eens in mn wang gebeten, maar dat terzijde), meestal krijg ik zulke lichte krampjes gelijk als ik de utrogestan inbreng, maar deze keer was het wel heftiger.
    Hopelijk is dit gewoon innesteling..pfff

15. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Wat valt er daarvoor te schamen haha , integendeel hij zou echt trots moeten zijn.. maar mannen denken anders ik weet het, het tast hun mannelijkheid aan alsof ze op de normale manier geen kind kunnen verwekken snap je.

16. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Kimm kijk mn man toen met het koffertje haha

Bijgevoegde bestanden:

17. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @Samira whahah ik zie mijn vriend al voor me hoe hij rond loopt met zo een koffertje &#128514;. Zal het hem dalik eens laten zien.
    Maar idd mannen zijn een geval apart en hun mannelijkheid is behoorlijk aangetast als het probleem bij hun ligt. Mijn vriend voelt zich er nog steeds rot over en schaamt zich er ook voor.

Hopelijk zijn jou krampen een teken dat het aant lukken is. Ik ga voor je duimen!!&#127808; wanneer mag je testen?
    Haha wel een gemene actie van je kat om je te bijten &#128514;

18. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    ja daar schamen zich er voor maar kunnen er niks aan doen, in mijn geval is het mijn probleem niet dat van mn man, maar we moeten gewoon super dankbaar zijn dat ivf nog kan!

Ik hoop ook dat het innesteling is want nu is het weer helemaal weg, heb ook geen bloedverlies ofzo.
    Mijn testdatum is 31 maart maar ik ga 28 maart eerst testen.

19. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ja gelukkig bestaat deze mogelijkheid om nog kinderen te kunnen krijgen. Ik ben er ook heel blij om ook al ligt bij ons het probleem alleen bij mn vriend. Dus hij voelt zich extra schuldig.

Dat het maar snel 28 maart is zodat je al kunt gaan testen. En een innesteling voel je toch ook maar heel kort? Heb ik wel eens gelezen dus het klinkt al hoopvol!!

20. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Die mannen toch, haha. Nou zo'n punctie is ook geen pretje anders.

Wat heftig samira, hopelijk is het een innesteling

Deel Deze Pagina