Heb je al afspraak staan bij het ziekenhuis? Want ik heb toen niet echt een menstruatie gehad en dat zou door de decapeptyl komen? Dus niet iedereen krijgt menstruatie na de pil als je al begonnen bent met de deca. Ik had juist bijwerkingen toen (en nu) met alleen de deca. Gonal nam dat weer weg. @Kimm fijn dat je niet bent gebeld, in dit geval dus positief succes morgen! Ik ben vandaag de decapeptyl vergeten. Toch even gebeld en volgens de receptioniste kan het geen kwaad. Hopelijk waren alle follikels alweer weg, want ik heb toch echt kenmerken die ik bij groei follikels ook altijd heb. Maar misschien normale bijwerking van de hormoonspiegelingen van de laatste tijd? Aan de ene kant hoop ik dat ze woensdag zeggen dat de gonal erbij kan. Aan de andere kant merk ik dat alle hormonen zijn aanslag hebben. Ik reageer gewoon kut op die deca alleen. Maar als ik niet aan de gonal mag, dan wordt het weer de pil. Beetje zonde dat ik dan 1,5 week de deca heb moeten door spuiten maar goed. We gaan het zien.
Nee heb nog niet gebeld.. In het protocol van het vumc staat bellen op de eerste dag van je menstruatie of na een week als het uitblijft... Dus daar houd ik me maar even aan... Wat shit dat je er zo last van hebt.. Ik heb wel steeds wat hoofdpijn, dat schijnt ook van de decapeptyl te kunnen komen, maar verder merk ik niet veel...
Nog even afwachten dus.. nog geen tekenen van een menstruatie? Ik had toen ook de eerste echo een week na het stoppen met de pil. En dan mag je hopelijk snel starten met de gonal en dan kan het snel gaan hoor En is even minder, maar komt ook allemaal wel goed.. denk als ik woensdag meer weet over hoe verder dat ook rust zal geven..
@mm88 neem maar fijn de rust zodat je voor de volgende poging er helemaal klaar weer voor bent. En dat het dan wel mag gaan lukken voor jullie 😘 @Bambi duimen dat je morgen goed nieuws krijgt dat je weer door mag gaan met gonal-f. 🍀 Hier net de TP gehad. Waren 3 eitjes bevrucht en een topper hebben we nu teruggeplaatst gekregen en over die andere 2 krijgen we pas over 2 weken te horen of die goed genoeg zijn voor in de vriezer te kunnen. Lekker spannende weken worden t nu 😜
Ik ga zo toch maar het zh bellen... geen enkel teken van menstruatie.. misschien kan ik gewoon wel al komen... beetje schot in de zaak houden... Hoe is het bij jou? mag je al met gonal-f beginnen?
Hier was geen twijfel over mogelijk. Ze zitten er allemaal nog in volle glorie 😢 niks afgeslankt. Nu aan de pil en dan over 2 weken terug.. Jij nog iets kunnen afspreken met het ziekenhuis? @Kimm wat fijn dat je een topper teruggeplaatst hebt gekregen 😁 hopelijk dat de andere 2 ook mooi doorgroeid zijn. En nu maar hopen en afwachten 🤗 @Samira heb jij al kunnen testen? Ik ben benieuwd!!! 🙂
Oh wat shit dat is even een tegenvaller weer... Hier lijkt vandaag toch de menstruatie op gang te komen... ik had nog niet gebeld met het zh, ik kijk nog even aan of het echt goed doorzet vandaag, anders bel ik morgen...
Lieve meiden Ik had in de vroege ochtend beginnende hoofdpijn, en ik dacht zal ik toch maar de clearbleu test maar proberen vandaag.. Ik was doodsbang.. maar god heeft mijn gebeden verhoord 😍 Ik sta nog te trillen.. Mijn eerste ivf/icsi.
Super Samira!! Bij mij was die clear blue ook dé test die me rust gaf. Heb die ook twee weken na de tp gedaan (bij mij kwam er trouwens 2-3 wkn uit?) en heb daarna niet meer getest. Ga ervan genieten meid, je bent gewoon zwanger!
Wat een fantastisch nieuws! Het is jullie zo gegund!! Gefeliciteerd!! Heel blij voor jullie! Lekker van genieten!
@Samira Jaaaa, wat een geweldig nieuws zeg. Gefeliciteerd!!! Zo fijn dat het meteen raak is. Ik hoop zo voor jullie dat het een goede zwangerschap gaat zijnm geniet hiervan! 😘 @Nonma fijn dat het alsnog vanzelf op gang lijkt te komen. Toch fijn als het gewoon zoals de boekjes gaat zeg maar 😋 En ach, voor mezelf vind ik het niet erg. Even helemaal resetten door de pil is ook wel fijn. Echt met schone lei beginnen. Ik ga genieten van 2 weken geen decapeptyl haha. Maar hopelijk snapt mijn lichaam het nu wel en kan ik over 2 weken weer van start.. 😊
Wel fijn dat je zo positief bent @Bambi! Hopelijk heb je meer geluk over 2 weken. Bij mij werd Alles snel klein met de pil!
@Nonma wat fijn nu gaat het echt beginnen! Zeer zeker spannend allemaal😊 heel veel succes 🍀
Ik kan er maar beter even van genieten he 😎 Jij was toen langer bezig om weer aan de slag te kunnen, of niet? Wat was daar de reden van? Ik laat het maar over mij heen komen. Je veranderd er toch niets aan haha.. Kun jij je gedachten een beetje verzetten? Worden anders 2 erg lange weken 😅 @Nonma super dat je vrijdag al kan beginnen met de Gonal!
Ik moest 3 weken aan de pil na beide keren. Alleen de eerste keer moest ik 1 week deca nog spuiten en toen aan de pil en de 2de keer moest ik 2 weken deca spuiten en toen nog 3 weken aan de pil. Geen idee waarom maar t moest 😜 Ik word nu al gek van het wachten haha 😂 heb daar nooit zoveel geduld voor, vooral met dit niet